Se ridică în sezut după multe minute de liniște în care m-am jucat în părul lui. Deschide televizorul și dă drumul la un film.
Un film horror difuzeaza pe televizor când soneria se aude. Ma ridic de pe canapea și ma îndrept spre ușa. Când o deschid dau de 2 băieți dintre care unul îl recunoscut, Jungkook.
Cel de-al doilea tip este ceva mai scund decât Jungkook. Amândoi erau îmbrăcați în niște jeansi și hanorace.
-Oh... Buna băieți..... Intrati...
Le fac loc să intre aceștia executând. Se îndreaptă spre sufragerie iar când ajung dau mâna cu Tae Hyung și se așează pe canapea.
-De ce nu ne-ai spus că viitoarea ta soție este așa frumoasa? întreabă tipul cu un par vopsit de o culoare argintie.
-Nu cred ca trebuie să-ți dau tie raportul, Jimin.
-Ămm.... Vreti ceva de băut? îi intreb politicos.
-Cafea. răspund aceștia simultan.
Ma îndrept spre bucatarie și ma intreb cum pot tipii astia să bea cafea la 10 noaptea.
Ma intorc în sufragerie cu cafelele baietilor. Le întind cafelele aceștia mulțumindu-mi.
Ma așez pe canapea, ascultândule discuția.
Obosesc ascultândui așa că mă duc ușor în camera mea.
*Taehyung POV*
După ce Hyun părăsește sufrageria îl văd cu coada ochiului pe Jimin cum se uita în urma ei.
-Woah! Taehyung! Cât noroc pe tine! Fata e bomba!! Cum reziști fără sa sari pe ea?
-Yaa! Jimin! Tu vrei sa te scot în suturi afara?!? spun dându-i o palma după ceafă.
-Doar spuneam....
După ce baietii pleacă ma duc și eu în camera mea si ma culc.
Dimineata vine cât ai zice peste. Un miros îmbietor vine dinspre bucatarie trezinduma de-a binelea.
Ma ridic din pat, imi iau o pereche de pantaloni pe mine si ma duc spre locul de unde vine mirosul.
O văd pe Hyun cum pregătește masa. Pune 2 farfurii pe masa, apoi urmând să le umple.
Părul prins într-un coc simplu îi scoate fața fără pic de machiaj în evidență. Tricoul ce îi ajunge mai jos de coapse completează toată priveliștea.
Ma observa într-un final și imi zambeste ușor. Îi răspund la zâmbet și mă așez la masa.
I-au o gură din mâncare iar papilele gustative imi țipă de plăcere.
-Cum poți găti așa bine? E minunat!
-E secret. chicotesc la spusele ei și imi continui micul-dejun.
După ce mananc imi fac un dus și mă imbrac cu un costum cafeniu.
Mă chinui să-mi pun cravata dar 2 mâini mio i-au și incep sa mio lege în jurul gâtului.
-E ceva ce nu stii sa faci? o intreb eu mirat, ea chicotind.
-Credema... Sunt multe lucruri pe care nu le pot face.
-Nu prea aș crede... Eu voi pleca. Vin diseara la 8. Dacă se întâmplă ceva sunama.
-Bine.
Părăsesc apartamentul îndreptându-ma spre masina mea. Bag cheile în contact și o pornesc. Ajung în cam 20 de minute la firma părinților mei.
Intru în aceasta iar toți angajații mă salută.
Intru în biroul tatălui meu, găsind-o acolo și pe mama.
-Neata'! le spun când intru.
-Buna dragule! Ce mai faci? Cum merge cu Hyun?
-Hm.. Destul de bine până acum.
-Perfect! În stilul asta fata se va îndrăgostii de tine. Iar după ce părinții ei îi vor da ca cadou de nunta 70% din firma, cum vom face și noi, tu o vei convinge să treacă firma pe numele tău iar tu vei avea 2 dintre cele mai mari firme din țară!!
-Asa multă muncaa... mă plâng când aud din nou planul mamei.
-Da da. Dar nimeni nu va avea cum sa te mai întreacă! Doar Imaginează-ți! După ce a trecut firma pe numele tău poti divorța liniștit de ea.
-Dar dacă nu mio va da?
-E imposibil! Arati ca un om scos din reviste și tu crezi ca fata nu va ceda? Te înșeli dragule. spune începând sa rada. Trebuie să o faci să se îndrăgosteasca de tine! Fa-i avansuri!
-Am înțeles. Eu mă voi duce în biroul meu.
-Bine dragule.
După o zi obositoare de muncă mă duc acasă. Când intru o văd pe Hyun dând cu aspiratorul și cântând.
Imaginea din fața mea imi stârnește un ras puternic. Mă razem ușor de perete și mă uit în continuare la șatenă.
Rămân cu ochii pe corpul ei ce se mișcă pe ritmul muzicii.
Dansează și cântă până își întoarce privirea și rămâne blocată când mă vede.
Încep să rad când îi vad fața blocată.
-Sa inteleg ca așa voi fi așteptat acasă?
-Eu...
-Nu spune nimic. Canti minunat! Și iti misti corpul superb! roseste, eu zâmbind când o văd așa roșie în obraji.
-Mă voi duce sa fac ceva de mâncare. aprob din cap apoi mă duc spre camera mea pentru a mă schimba.
Imi iau o pereche de pantaloni gri și un tricou alb, simplu.
Intru în bucătărie și o văd în fața aragazului. Imi aduc aminte vorbele mamei și o cuprind ușor din spate cu mâinile. Tresara puțin și se întoarce la ce făcea.
Rămân cu mâinile pe abdomenul ei plat. Capul imi este pus pe clavicula ei. Îi sărut ușor gâtul până se întoarce cu fața spre mine.
-Tae hyung! Ce crezi ca faci?! spune clar nervoasă.
-Ce fac?
-Doar... Nu mai fa asta niciodată... E ciudat...
-Mbine...
Mă asez la masa și o privesc cum isi misca corpul dintr-o parte în alta a bucătăriei.
După cam jumătate de ora pune 2 farfurii cu mâncare pe masa. Incepem sa mâncăm în tăcere. După ce luăm cina ne îndreptăm fiecare spre camera lui.
Sa o fac sa se îndrăgosteasca de mine va fi mai greu decât pare. După ce cred ca a adormit mă strecor în camera ei. Imi dau tricoul jos și mă pun în pat lângă ea. O trag ușor mai aproape de mine aceasta punându-și o mână pe abdomenul meu. Fac la fel ca ea și adorm imediat.
_________
Scuzati greșelile gramaticale.
CITEȘTI
CASATORIE ARANJATA /K.TH/
FanficÎn care Hyun și Taehyung sunt obligați să se căsătorească. CĂSĂTORIE ARANJATĂ/K.TH/-vol 1 DARK LOVE-vol 2 #44-fanfiction(20 feb. 2023) #1-btsfanfiction(3 apr. 2023) #1-kimtaehyung(4 apr. 2023) #21-fanfiction(27 iun. 2023)