Hyun POV
Tae hyung ma trezit dis-de-dimineață spunându-mi ca trebuie să mergem pentru a-mi arata surpriza.
Mi-am luat o pereche de pantaloni de trening și un tricou de a lui Tae. Mi-am prins părul într-o coada. Ma incalt cu o pereche de adidasi apoi îl astept pe Tae pentru a pleca.
Coborâm în parcare apoi intram în mașină.
-Puneti asta la ochi. spune întinzându-mi o esarfa.
O i-au și mi-o leg în jurul ochilor.
După cam 10 minute de mers masina se oprește. Portiera mașinii se aude deschizându-se apoi închizându-se, acum cea din dreptul meu fiind deschisă.
Tae imi i-a mâna în a sa, scoțându-ma din mașină. Ma tine de mâini și ma îndrumă într-un anumit loc.
Ne oprim. Tae îmi dezleagă esarfa, eu rămânând mută la ceea ce vad.O casă superba se afla în fața mea.
-Surpriză! spune Tae bucuros asteptand să-mi vadă reacția.
-Tu... Ai cumpărat o casă....pentru noi?spun lacrimi curgandumi pe obraji.
-Oh iubito! Te emoționezi doar de la atât? spune îndreptându-se spre mine si luându-ma în brațe.
-Scuze. E din cauza sarcinii... Cred.. Multumesc mult Tae.
-Cu plăcere iubito. Haide să intram.
Intram în curtea mare a casei. Pe ambele părți ale trotuarului care duce până în fața casei sunt plantați trandafiri,mirosul lor superb invadandumi nările.
Un leagăn se află între niște copaci, pe partea stângă a curții. Pe cea dreapta este o masă mare, cu bănci și acoperiș ce ține umbră.
Intram în casa gura rămânându-mi cascata. Totul e superb.
-Iti place? ma intreaba Tae hyung zâmbind.
-Dacă imi place?! O ador, Tae!!
***
După ce am mers la apartament și neam stans toate lucrurile ni le-am dus în noua casa.
Ajunși acolo las toate bagajele în sufragerie și ies afară din casa. Ma îndrept spre leagănul din curte și ma așez pe el.
Soarele apunea, cerul având o culoare de portocaliu și galben. Ma leganam ușor când 2 mâini imi acoperă ochii. Zambesc. Ma intorc cu fața spre persoana respectivă și îl văd pe Tae cu un buchet mare de trandafiri.
-Pentru cea mai minunată soție din lume. spune și imi întinde buchetul.
-Oh, Taehyung!! Sunt... Superbi. ma apropi ușor de el și îl sărut.
-Ma bucur ca iti plac. Haide în casa. A început să se răcească afara.
Ne ducem în casa. I-au o vaza și pun apă în ea pentru a pune trandafirii.
Ma reîntorc în sufragerie și vad bagajele acolo. I-au una din gentile cu haine și ma duc în camera pentru a despacheta.
-Iubito. Eu voi ieși în oraș puțin. Vin într-o oră. spune Taehyung în timp ce își lua un hanorac pe el.
-Bine. Te iubesc.
-Și eu te iubesc. spune venind și sarutandu-ma.
Taehyung pleacă eu rămânând și aranjând hainele în dulap. După ceva timp ușa de la intrare se aude. Cobor jos pe scări și când eram pe ultima treapta rămân mută când vad o persoană necunoscută.
-C.cine esti?
-Oh iubito, se pare că nu ti-am lipsit.
-Ce cauți în casa mea?!?
-Mai tii minte florile pe care ți le-am trimis și pe care dragul tau sotior le-a aruncat? Erau de la mine. Stii... Am așteptat momentul în care s-a fii singură acasă așa muult. Deocamdată nu voi face nimic. Ascultă aici. Dacă nu divorțezi de fraierul ala vei regreta mult. Nu vrei ca copilașul tau sa pățească ceva, nu? Și sunt sigură ca nu vrei ca "TaeTae" să pățească ceva. Stii... Chiar în momentul asta 2 oameni, înarmați, îl urmăresc...
-Să nu te prind ca te atingi de Tae!
-Oh Hyun... Mică și prostuță Hyun... Ai timp exact 3 luni să divorțezi de el dacă vrei sa mai traiasca. după ce spune asta pleacă din casa, eu rămânând singura.
Mii de lacrimi imi curg pe obraz. M-am asezat jos, pe scări și plângeam. Ușa se deschise pe ea intrând Taehyung.
-Hyun?!? Ce s-a întâmplat iubito?
-Eu... incercam să ma gandesc la o minciună... M-am uitat la un film trist...
-Oh, iubito! Nu trebuie să plangi. Sunt aici. spune venind și luanduma în brațe. Haide să te duc în camera.
Ma ia în brațe stil mireasa si ma așează pe pat. Se aseaza și el lângă mine sărutându-mi apoi fruntea, urmand să adorm.
____________________
Scuzați greșelile gramaticale.
Stiu ca nu prea are sens, puteți lasa întrebări și va voi răspunde.🥹
M-aș bucura mult dacă ati lasa un vot și un comentariu 🥹🫶
CITEȘTI
CASATORIE ARANJATA /K.TH/
FanfictionÎn care Hyun și Taehyung sunt obligați să se căsătorească. CĂSĂTORIE ARANJATĂ/K.TH/-vol 1 DARK LOVE-vol 2 #44-fanfiction(20 feb. 2023) #1-btsfanfiction(3 apr. 2023) #1-kimtaehyung(4 apr. 2023) #21-fanfiction(27 iun. 2023)