9

436 23 1
                                    

Hyun POV

-Tae, esti beat. Nu stii ce spui acum. spun râzând.

-Ba da Hyun. Sunt foarte conștient. Doar stii ca omul la beție spune adevărul.

-Tae... Mai bine am vorbi maine dimineata cand te vei simti mai bine.

Se îndepărtează de mine si se duce să mai bea un pahar.

Multe ore mai târziu, după ce toți sunt morți din cauza băuturii, băieții au început să adorma pe canapea și fotolii. Îl i-au pe Tae și îl duc cu dificultate în camera sa. Când îl așez pe pat acesta ma trage de mână ajung să cad peste el. Încerc sa ma ridic dar în zadar. Mâna lui ma strange de talie.

-Tae.. Da-mi drumul...

Nu spune nimic, strângânduma și mai tare. Într-un final adorm în brațele lui călduroase.

****

Timpul trece extrem de repede. Asa ca iata ma aici. Ma privesc în oglinda mare din fața mea. Rochia alba imi vine superb. Machiajul nu prea încărcat dar nici prea simplu e minunat. Părul prins într-un coc pentru a mi se vedea spatele. Voalul lung ce matura podeaua. Imi las partea de voal ce vine pe față să mi-o acopere.

Un bocanit în ușa ma face să-mi întorc privirea. Pe aceasta intra tata întrebându-ma dacă sunt gata. Aprob printr-o mișcare a capului. Își întinde brațul spre mine, eu înconjurandul cu al meu.

Privirile tuturor sunt ațintite spre mine, toți zâmbindumi. O fetiță mică aruncă dintr-un coșuleț petale de trandafiri, voalul meu maturandule.

Ajungând în fața altarului tata se îndepărtează de mine, așezându-se pe locul lui. Emoțiile ma cuprind în momentul în care Tae își întinde mâna spre mine. I-o i-au in a mea, poziționându-ma în fața lui.

Tae este îmbrăcat într-un costum negru de catifea, ce îi scoate mușchii lucrati în evidență. Părul ce acum 2 săptămâni era roșcat acum este negru. Se asortează de minune cu ochii lui și costumul. Imi zambeste ușor apoi ne intoarcem amândoi privirea spre preot când începe să vorbească.

-Înainte să începem, dacă cineva are ceva de obiectat să vorbească acum sau să taca pe vecie.

O liniște se lasa în întreaga sala.

-Bun atunci. Kim Tae Hyung. De bună voie și nesilit de nimeni o iei in căsătorie pe Lee Hyun, la bine și la rău, la bogăție sau sărăcie, la tristețe și bucurie?

-Da.

Sala se umple de aplauze și fluierături. Preotul își întoarce privirea spre mine si incepe sa vorbească.

-Lee Hyun. De bună voie si nesilita de nimeni îl iei in căsătorie pe Kim Tae Hyung, la bine și la rău, la bogăție sau sărăcie, la tristețe și bucurie?

Ma uit spre bărbatul din fața mea, apoi spre oamenii din sala care așteaptă răspunsul meu. Imi întorc înapoi privirea spre Tae hyung. Cât de greu este să spui "da"? Haide odată!

-Da.

Aplauzele se reîntoarc doar ca mai puternice.

-Atunci prin puterea investită în mine, va declar soț și soție. Poti saruta mireasa.

Tae își pune mâinile pe voalul meu, ridicându-l. Se apleacă spre mine unindusi ușor buzele cu ale mele, sute de aplauze auzinduse iar.

Ne îndreptăm spre restaurantul unde se va ține petrecerea. Acesta este decorat cu toate decoaratiunile pe care le-am cumpărat. Invitații încep sa apară noi întâmpinândui. După ce i-am întâmpint pe toți ne așezăm și noi la masa noastră.

Chelnerii încep să aducă farfuriile cu mâncare, oamenii de pe ringul de dans ducându-se spre mesele lor.

Dansul mirilor. Tae își așează mâinile pe talia mea iar eu pe umerii lui. Incepem sa ne mișcam pe ritmul muzicii,uitandune unul în ochii celuilalt. După dansul nostru mai mulți oameni își fac apariția pe scena începând sa danseze.

Ore mai târziu Tae își așează mâna peste a mea apăsând pe cuțit pentru a tăia tortul. După ce oamenii ne-au cântat La mulți ani, tortul a fost dus spre bucatarie pentru a fi tăiat și servit persoanelor.

Petrecerea e pe terminate, invitatii începând să plece, rămânand doar eu, Tae și părinții noștri.

Ne urcam în mașină și pornim spre casa. Ajungând în fața complexului de apartamente Tae imi deschide portiera și imi cuprinde mâna în a sa. Când ajungem în fața apartamentului nostru Tae deschide usa dar nu ma lasa sa intru. Ma cuprinde de talie și de sub genunchi, luându-ma în brațe tip mireasa și trecabduma peste prag.

-Trebuie să pastram obiceiurile doamna Kim. spune,mie făcândumise pielea de gaina când aud cum mi-a spus.

Dar în loc sa ma lase jos ma duce spre camera lui așezându-ma ușor pe pat.

-Nu voi face nimic mai mult decât sa te dezbrac de rochie. "Soțul trebuie să dezbrace soția de rochia de mireasa."

Rosesc la spusele lui dar aprob din cap. De ce am facut asta?!?

Se apropie de mine si deschide ușor fermoarul rochiei. O trage de pe umerii mei, lăsându-mi apoi un sărut pe clavicula. Lasa rochia să-mi cadă de pe corp. Ma privește pentru câteva secunde și apoi se așează pe pat.

Ce sa fac?!? Sa plec?!? Sa rămân!!? Chiar nu stiu!! Ma așez pe pat. Stai?!? Ce fac?!?  Ma uit spre Tae care ma privește nedumerit. Ma apropii de el așezându-ma în poala lui, apoi sărutându-i buzele apetisante și plimbându-mi mâinile pe abdomenul sau. Îi desfac primii nasturi ai camesii,el punându-și mâinile peste ale mele oprinduma.

-Esti sigură? După nu ma voi mai putea controla... aprob din cap.

De ce fac asta?!? Argh!!

Ma întinde pe pat punându-se deasupra mea. Îi îndepărtez cămașa de tot începând săi mângâi abdomenul. Se desparte din sărut uitându-se adânc în ochii mei.

-Ce simti tu mai exact pentru mine? întreabă, eu rămânând blocată.

-Eu... Nu.... Stiu..... Atracție?

-Doar atracție...? spune, dezamăgirea citinduse din glasul lui.

-Tae... Sunt foarte confuză... Habar nu am.. Eu... Aș vrea să stiu și eu ce simt pentru tine, dar... Degeaba... De o lună tot incerc să inteleg ce simt pentru tine.

-Hyun... spune atingandumi ușor obrazul. Eu te plac. Te plac și nu mi te pot scoate din cap.

Rămân iar blocată. El... Ma place.... Ma place.... Pe mine....

___________

Scuzați greșelile gramaticale. <3


CASATORIE ARANJATA /K.TH/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum