16

324 26 2
                                    

Hyun POV

Eram in dormitor, imi aranjam părul, când ușa se deschise pe ea intrând tipul ala ciudat. Eram singura acasa. Tae era la firma, urmând să vină acasă odată cu părinții lui.

-Ce cauti din nou aici?

-WOW! Iubito, arati splendid!! Am auzit că vin socrii în vizită.

Face câțiva pași în fața, eu ajung să stau lipită de măsuța de machiaj. Ma întoarce cu spatele la el, putând să văd în oglindă cum scoate un cuțit din buzunar și mil pune în direcția gâtului, apăsând ușor.

-Stii.. Copilul asta putea fi al nostru...

-Încetează! Nici moartă nu voi renunța la Tae Hyung! Poti sa ma ameninți cu cuțitul cât vrei!

-Deci... Până nu va muri nu vei renunța la el. Bucură-te de el cât mai poti. spune după care pleacă.

Incerc sa ma liniștesc dar lacrimile încep să-mi invadeze ochii.

***

Ușa de la intrare se auzi, semn că Tae a ajuns. Cobor scările putând să-l văd pe Tae Hyung și părinții săi dar totodată și pe ai mei. Ma inclin ușor salutândui.

Tae imi i-a mâna în a s-a apoi ne îndreptăm spre masa din sufragerie. Bucătăreasa angajată de Tae ieri începând să aducă bucatele.

-Aham... Dacă tot suntem aici cu toți... As vrea să spun ceva.. începe mama lui Tae. Cred ca ar trebui să rupem căsătoria. spune uitându-se spre toți pentru a ne vedea reacția.

Tae sare ca ars de pe scaunul său,bătând cu pumnul în masa. Tresar și ma ridic și eu, aducându-l de mână pentru a se liniștii. Mușchii săi încordati relaxându-se la atingerea mea.

-Nu! Nu! Nu și nu! Nimeni și nimic în lumea asta nu ma va face să ma despart de femeia pe care o iubesc!

-Tae hyung! Nu stii nimic despre iubire! striga mama sa la el.

-Și tu stii?!? Sunt sigur că stiu mai multe ca tine despre iubire! Tu te-ai căsătorit cu tata doar pentru bani!

-KIM TAE HYUNG! striga de data asta domnul Kim. Veti divorța cât mai repede posibil!

-Stiti ceva? V-am chemat în seara asta pentru a va anunța posibil cea mai mare bucurie a mea dar și cea mai mare tristețe. . Dar voi ati stricat tot! Stiti? Urmează ca voi să fiți bunici! de data asta eu stau și ma uit la toti pentru a le vedea reacția. Toți au rămas muți.

-Hyun? E... Adevărat? vorbește de data asta mama, eu doar aprobând din cap.

În secunda următoare ma trezesc cu o palma puternică lovindumi obrazul. Ma asteptam la reacția asta.

Imi întorc capul spre persoana care mi-a lovit obrazul, văzând-o pe mama pregătită să-mi mai de-a o palma dar Tae îi prinde mâna.

-Cum îndrăznești?? Vrei sa ajungem de râsul tuturor?? Copila prostuta ce esti! spune mama, eu lăsându-mi capul în jos.

-Fiica ta a ales să-mi nască mie copilul în locul vieții sale și tie iti pasa de gura lumii? Ce fel de mame sunteti voi două? Va pasa mai mult de bani și de ce spune lumea decât de proprii vostri copii!!

După ce Tae s-a "eliberat" de nervi părinții noștri pleacă fără să mai zică ceva.

Taa stătea în fața ușii, uitându-se în gol. L-am luat în brațe, lui curgandui o lacrima.

-Imi pare rau Hyun. Imi pare rau ca nu va pot proteja pe tine si copil. Stiam ca vor reacționa așa. Stiam ca mama va aduce divorțul în conversație. Dar aveam o speranța că măcar ne vor înțelege. Ca ne vor susține.

-Tae.. Nu e vina ta. Tu ai facut și încă faci tot ce poti. Te iubesc. Și orice s-ar întâmpla cu mine după ce nasc stiu ca vei fi un tată cât se poate de minunat.

-Hyun... Chiar nu vreau sa te pierd.. spune, acum mii de lacrimi curgandui.

-Voi fi mereu lângă tine. Chiar dacă mor. Voi fi aici. Voi avea grijă de voi doi chiar dacă nu o sa ma vedeți.

Imi saruta fruntea apoi imi cuprinde mâna în a sa mergând spre dormitor.

A fost o zi obositoare pentru amândoi. Mult prea multe emoții încercându-ne.

_________________

Waw... E cel mai scurt capitol pe care l-am scris 🥹

Următorul va fi mai lung...sper.

Scuzati greșelile gramaticale.

M-aș bucura mult dacă ati lasa un vot și un comentariu. 🫶🫶


CASATORIE ARANJATA /K.TH/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum