După ce terminam de mancat și platim nota, vreau sa plec acasă dar Tae ma prinde de mână.
-Te duc eu
-Nu e nevoie.
-Hyun,te duc eu! Nu imi place sa ma repet! spune de data asta ridicând vocea.
-O.Ok...spun si ne urcam în masina lui Tae, Jungkook plecând cu mașina sa.
-Si ce-ai făcut azi? ma intreaba după multe minute de liniște.
-Pai am fost la compania părinților sa ii ajut.Tu?
-Pai azi cam toată ziua m-am plimbat cu JK.
Nu mai spun nimic, si ma uit pe geam. Trecem pe lângă casa mea dar nu oprește mașina.
-Ămmm, Tae? Am trecut pe lângă casa mea.
-Stiu. Ma gandeam sa iti arat casa unde vom sta după ce ne casatorim.
-Stai, ce?! Vom sta împreună?!
-Da. Nu te teme, nu-ți voi face nimic. Deocamdată..
Ajungem la un complex de apartamente. Coborâm din mașina și intram în complex apoi în lift. Tae apasă butonul ce indică etajul 3. Liftul se oprește și coborâm din el. Tae deschide usa si intram în apartamentul frumos amenajat.-Siii, aici vom sta împreună! Frumos, nu?
-Da.. E dragut.
-Dacă nu iti place putem luat alt apartament.
-Nuu! Imi place. Doar ca e cam ciudat ca vom sta împreună...
-În curând ne casatorim și tu spui ca e ciudat ca vom sta împreună?
-Încă nu pot accepta faza cu casatoritul. Sunt de acord, dar ma asteptam sa ma căsătoresc cu o persoană care o plac
-Crezi ca eu nu voiam sa ma căsătoresc cu o fata care ma iubeste si pe care o iubesc? Dar asta e.
După ce imi arată casa, noroc ca avem 2 camere, ne punem pe canapea sa mai vorbim.
-Oh, da. Dacă vrei sa te muți înainte de nunta aici, poti. Oricum de mâine voi sta și eu aici. În caltea ne cunoaștem și noi mai bine.
-Ămm, ma mai gandesc.
-Sigur, te poti muta când vrei.
După ce ma duce acasă imi fac un dus lung. Când intru în camera o văd pe mama pe pat.
-S-a întâmplat ceva?
-Nu.. Doar voiam să stiu unde au fost azi și cu cine. Un paznic mi-a spus că tea văzut în mașina unui bărbat.
-Oh... Pai după ce am plecat de la companie m-am dus la un restaurant să mănânc și m-am întâlnit cu Taehyung. S-a oferit să ma ducă acasă, dar mai întâi mia arătat apartamentul unde vom sta după ce ne casatorim. Dar mi-a zis ca ma pot muta și înainte de căsătorie.
-STAI CE?!? Asta e minunat!!! Te vei muta cat mai repede posibil!
-Cum?!? Dar...
-Niciun dar!! Vei vorbi cu Tae hyung și îi vei spune că te vei mută cu el. Maine vreau ca tu sa iti duci lucrurile. Asa ca începe să iti strangi.
-Eu.... B.bine...
-Să-l suni pe Tae hyung și să-i spui.
După ce iese din camera îi dau mesaj lui Tae.
Eu:Hey. Voiam să-ți spun că m-am mai gândit. Asa ca ma voi muta și eu maine cu tine.
Tae: Omo! Serios? Bine! Voi veni maine la 13:00 să te ajut să-ți iei lucrurile :)
Eu: Bine. Ma voi apuca de împachetat.
După ce ii dau mesaj ma apuc de împachetat cu lacrimi in ochi. Termin cu toate hainele și lucrurile mai sentimentale și ma bag extenuata în pat.
***
A doua zi de dimineață ma trezesc, imi fac un dus și ma imbrac lejer, într-o pereche de pantaloni de trening gri și un tricou larg, alb. Imi prind părul într-un coc dezordonat apoi ma duc spre bucatarie pentru a-mi face o cafea.
Timpul trece repede, ora 13 aducându-l pe Taehyung la usa mea. Îi deschid ușa acesta intrând și salutanduma. Este îmbrăcat cu o pereche de jeansi albaștri și un hanorac negru.
Apuca 2 din geamantane și le duce la masina lui, eu făcând la fel ca el. După ce terminam cu bagajul ne urcam și noi în masina si pornim spre nouă noastra casa.
-Dacă nu iti place ceva în apartament putem schimba. spune și imi zambeste.
Când intram în apartament acesta este plin cu valize, semn că Tae și lea adus de curând.
Ne apucam amândoi de despachetat. După ce terminam Tae se duce să-și facă un dus iar eu sa gatesc ceva.
Pun 2 farfurii pe masa si le umplu cu mâncarea fierbinte. Tae apare și el doar într-o pereche de pantaloni scurți. Părul îi este eu, din el curgând picaturi de apă.
Se aseaza la masa si incepe sa mănânce.
-Waw!! E super buna! spune arătând spre mâncare, eu chicotind.
-Ma bucur cati place.
Mâncăm în liniște apoi ne ducem în sufragerie. Încep să ma uit la pereții goi, ce ar trebui umpluti cu fotografii... Dar cu noi nu avem nicio poza împreună va mai dura până vor fi plini.
-Ce face viitoareamea soție? spune Tae așezându-se lângă mine pe canapea.
-Eu ma voi duce să dorm...
Ma duc în camera mea si încerc să adorm dar gândul imi sta doar la cum mi-a zis Tae.
Într-un final adorm și ma trezesc după câteva ore când aud vorba din sufragerie. Ma ridic din pat, imi prind părul și ma duc și eu în locul unde se aude gălăgie.
-Oh!! Buna draga mea!!
-Buna doamna și domnule Kim. Ce faceti aici?
-Am venit să vă facem o vizită.
Văd cum Tae se uita la îmbrăcămintea mea așa că imi dau seama că nu e una potrivită. Pantaloni scurti și un maieu.
-Eu... Revin imediat.
Ma duc în camera mea si ma schimb în ceva mai adecvat.
Când ma intorc îi vad pe aceștia le canapea discutând spre... Nunta mea si a lui Tae....
-Ah! Perfect! Tocmai vorbeam de cum ar trebui să arate rochia ta, draga.
-Oh... Nu aș vrea ceva extravagant. Nu prea pompoasă... Pentru a ma putea mișca în ea.
-Aha.... Deja am un model în minte. Cum nunta va fi peste 3 luni, vom merge zilele astea să ne uitam după o rochie.
Zambesc ușor. Le ascult în continuare discuțiile. Din tot ce au vorbit am prins pe ici colo câte ceva.
După vreo 3-4 ore pleacă. Ma las ușor pe canapea si imi închid ochii. Când îi deschid îi întâlnesc ochii roșcatului.
-Hmm... Pantaloni scurti si maieu, ăă? spune cu o față perversa iar eu ma inrosesc.
-Ia!! Cu alea am dormit!! spun ridicânduma în sezut.
-Sigur sigur. Zice așezându-se pe canapea lângă mine. Își lasa capul ușor în poala mea, eu rămânând surprinsă. Din inxtind imi indrept mâinile spre părul lui dar le las pe lângă corp când realizez ce fac.
Acesta imi i-a mâinile si mi le duce spre părul lui. Încep să ma joc în el. Îi analizez atentă fiecare trăsătură facială realizând cu cine ma voi căsătorii..
___________________
Scuzati greșelile gramaticale :) ❤
CITEȘTI
CASATORIE ARANJATA /K.TH/
FanfictionÎn care Hyun și Taehyung sunt obligați să se căsătorească. CĂSĂTORIE ARANJATĂ/K.TH/-vol 1 DARK LOVE-vol 2 #44-fanfiction(20 feb. 2023) #1-btsfanfiction(3 apr. 2023) #1-kimtaehyung(4 apr. 2023) #21-fanfiction(27 iun. 2023)