Tae Hyung POV
Să o văd pe Hyun a mea plângand este unul dintre lucrurile pe care le urasc din tot sufletul. Nici măcar o lacrima nu ar trebui săi curgă pe fața ei perfectă. O iubesc așa de mult. Nu o pot lasa sa pățească ceva. Lacrimile pe care le varsă, fiind ele din orice motiv, imi fac sufletul sa urle de vinovăție. Vinovăție ca nu o pot face să zâmbească mereu. Vinovăție ca nu pot face ca viața ei alături de mine să fie perfecta.
Mi-am dat seama că a mințit. Ea nu se uita la un film dacă nu citeste mai întâi recenziile. Deci faza ca s-a uitat la un film trist iese din socoteală. Ceva i s-a întâmplat. Și eu nu am fost lângă ea.
A adormit așa repede după ce am adus-o în camera.Pe obrajii ei roșiatici încă se pot observa lacrimi. Îi sărut obrajii și fruntea apoi o cuprind de talie și o trag mai aproape de mine urmând să adorm și eu lângă ea.
Hyun POV
-Haide Tae. Lipsesti de la muncă doar pentru mine? O voi chema pe Eunji la mine.
-Bine... Dar voi sta până ea va veni.
Aprob din cap apoi îl cuprind în brațe. După cam jumătate de ora soneria se aude. Ma ridic și deschid ușa. Eunji sta in fața ușii, împreună cu Jungkook și Jimin.
-M-am întâlnit cu ei în drum spre tine si au vrut sa vina cu mine.
Zambesc și le fac loc în casa. Ne îndreptăm spre sufragerie. Tae zambeste când îi vede pe băieți apoi își ia sacoul pe el.
-Eu voi pleca. Ne vedem diseara. spune apoi ma saruta și pleacă.
Ma intorc cu fața la prietenii mei. Toți 3 stau și se holbeaza la mine.
-Ce? Am ceva pe fața? Haine?
-Nu. Acum spunene tot ce s-a mai întâmplat între voi. Am venit aici pentru barfe. spune Jimin și se aseaza pe canapea ceilalți 2 făcând la fel.
-Nu s-a întâmplat nimic. Totul e ca înainte.
-Aha.. Sii.. Ce vom face? întreabă JK.
-Ne uitam la un film? spune la rândul său Eunji.
Eu aprob din cap și ma duc spre bucatarie pentru a face niște popcorn. Jung Kook a venit și el pentru a lua băuturile.
Ne intoarcem în sufragerie unde Eunji și Jimin căutau un film. Ne punem la locul nostru și asteptam ca filmul să înceapă.
***
Deja eram la al treilea film și simțeam cum explodez de la atâta popcorn. O stare de greață mi se face simțită așa că fug spre baie.
-Hyun? Esti bine? întreabă Eunji speriată, putând săi aud vocea tot mai aproape semn că a venit după mine.
Tot ce fac eu e să dau afara tot ce am în mine. După ce termin de varsat imi clătesc gura cu apă apoi ma uit spre cei 3 prieteni ai mei.
-Sunt bine. Doar niște grețuri.
-Să-l chemăm pe Tae? întreabă Jung Kook având telefonul in mana.
-Nu, nu. E normal.
-Cum adică e normal, Hyun? Ai vomitat tot ce ai avut în tine!
-Eunji.. Sunt bine. Se pare că copilului nu-i plac floricelele.
-COPIL?!? striga toți 3.
-Ah... Da... Am uitat sa va specific ca sunt însărcinată... Surpriză..!
-Voi fi unchi! Felicitări!! striga Jimin, venind spre mine pentru a ma lua în brațe.
-Ia! Jimin! Mai încet!spune Jk.
Ușa de la intrare se aude odată cu ea și vocea lui Tae Hyung strigânduma. Îi răspund acesta venind imediat în baie.
-Hyun.. S-a întâmplat ceva? Te simti bine?
-IA!!! Kim Tae Hyung!! De ce nu ne-ai spus că urmează să fii tată!?!
-Ah... Asta... Nu am avut ocazia. Dar se pare că ati aflat.
****
Ore mai târziu după ce cei 3 au plecat, Tae Hyung a început să-mi spună despre tot ce a zis mama lui astăzi. Cum ca ar trebui să semnez hârtiile alea mai repede. Tae nu i-a spus că sunt însărcinată.
Mie frica. Mie frica ca ea sa nu ma pună sa avortez. Mie frica sa nu ma oblige sa divorțez de Tae hyung. Mie frica de ce gândește ea. Mie frica de ciudatul de ieri. Faptul că mi-am adus aminte cine e ma deranjează mult mai mult. Stiu ca am fost colegi în clasele mici și gimnazială un an. După accident am facut școală acasă. Eram prieteni. Chiar cei mai buni. Iar eu chiar i-am promis că ne vom căsătorii. Că vom avea mulți copii împreună. Mie frica ca el sa nu vina și să-i facă ceva lui Tae și copilului.
Până acum totul a fost bine cu sarcina. Doar niște grețuri și atât. Dar Tae hyung deja a început să caute doctori pentru a se asigura că eu voi trai. El face toate astea pentru mine. Tae mi-a zis ca vrea să-și cheme părinții pentru a le spune de copil.
_____________
Scuzați greșelile gramaticale. Mie lene sa le corectez🥹🥹
M-aș bucura mult dacă ati lasa un vot și un comentariu. 🥹🫶
Imi pare rau ca este scurt. 🥲🥲
Love You all🫶 și multumesc de susținere
CITEȘTI
CASATORIE ARANJATA /K.TH/
FanfictionÎn care Hyun și Taehyung sunt obligați să se căsătorească. CĂSĂTORIE ARANJATĂ/K.TH/-vol 1 DARK LOVE-vol 2 #44-fanfiction(20 feb. 2023) #1-btsfanfiction(3 apr. 2023) #1-kimtaehyung(4 apr. 2023) #21-fanfiction(27 iun. 2023)