Hyun POV
Nu sunt încă pregătită să fiu mama, dar e copilul meu. Am încredere că Tae va fi lângă mine.
Când am auzit ce vorbea cu mama lui mi s-a rupt inima in mii de bucățele. Simțeam cum o emoție negativă imi invadează corpul. Tot ce voiam era doar să stau în patul meu și să plâng.
Taehyung... Omul asta ma va omorî într-o zi.
Momentul în care am aflat că voi fii mamă mii de emoții de frica și bucurie m-au cuprins. Frica ca Tae va reacționa urat și ma va obliga să fac avort. Bucurie ca voi putea da viața unui nou suflet.
Când Tae a spus că vom păstra copilul frica a devenit în iubire si mai multe fericire.
Tae s-a purtat minunat cu mine în aceste zile. A fost exemplul de soț perfect. Nu ma scăpat din priviri mai mult de 10 minute.
Cele 2 săptămâni au trecut destul de repede. Ne-am urcat în mașină și am pornit spre cabinetul privat al lui Junseo.
Picurii de ploaie se loveau puternic de parbrizul mașinii. Tae oprește masina si coboară din ea cu o umbrela, venind în fața portierei mele și deschide. Zambesc și îi i-au mâna în a mea.
Batem la usa, auzinduse din încăpere un "Intra". Taehyung apasă pe clanta deschizând usa.
-Oh! Hyun, Taehyung! Va asteptam! Așeazate pe pat, Hyun.
Fac în tocmai. Ma întind pe pat și imi ridic bluza pentru ca Junseo să poată să-mi pună din nou gelul acela rece pe burta. Se uita pe ecranul din fața lui zâmbind.
-Voi lua și niște sânge pentru a vedea dacă e vreo problemă cu sarcina. aprob din cap iar el imi i-a puțin din sânge și iese cu el din încăpere.
Imi sterg gelul și ma ridic în fund uitându-mă la Taehyung.
-În 10 minute vor veni rezultatele. Până atunci mai spune-mi cum te simti. Ai mai avut grețuri?
-Da... Chiar din ce în ce mai dese. aprobă din cap și își notează ceva pe un carnețel.
După ce imi mai pune câteva întrebări iese iar din camera. Tae se ridică de pe scaunul de unde era așezat și vine spre mine, aplicându-se și lăsându-mi un sărut pe buze. Zambesc dar zambetul imi dispare când îl văd pe Junseo intrând în camera cu o fața destul de tristă... confuză...
Se uita peste foi și fața i se întunecă și mai tare.
-Eu... Hyun.... Imi pare rau sa zic asta... Dar.... Dacă vei alege să dai naștere copilului... Sunt 75% sanse ca tu sa mori...
Rămân blocată uitând să respir pentru câteva secunde.
-Trebuie să fie o greșeală. Junseo. Te rog. Spune-mi ca e o greșeală! Spune!! striga Tae, lacrimi cazandui pe fața lui perfecta.
-Aș vrea să fie așa, Tae. Am cerut să se mai facă niște teste. Decizia e a voastra dacă vreti sa păstrati copilul sau nu...
-Îl vom păstra! spun, Tae uitându-se urat la mine. Îl voi păstra. repet. E copilul meu. Nu-l pot omorî. Prefer să mor eu în locul său.
Junseo aprobă din cap.
-Atunci.... Va voi anunța și rezultatul celolaltor teste. Puteți pleca.
Imi iau geaca pe mine si ies din încăpere, urmată de Tae. Ajungem în mașină, Tae nediscutând deloc cu mine.
-Tae... Nu-mi pot omorî copilul.
-Dar să-l lasi fără mamă vrei? Hm?! Hyun! Nu te pot pierde! tresar usor la tonul folosit de el.
-Taehyung... Gândește-te cum e să fii în locul meu. Să fii criminala propiului copil.
-Hyun... Pune-te și tu în locul meu. Cum voi putea trăi fara tine? Pune-te în locul copilului. Cum va crește el fără o mamă? lacrimile încep să-mi părăsească ochii.
-Nu pot Tae... Nu pot sa trăiesc cu gândul că mi-am omorât copilul. Tae... Sunt 25% sanse sa trăiesc. I-a în considerare și partea plină a paharului.
-DAR ȘI 75% SANSE SA MORI! Hyun.... Iubito...
-Gata Tae! Păstrăm copilul! Dacă nu îți convine, oprește masina si voi pleca.
-Hyun! Încetează! Nu te voi pierde nici în ruptul capului! Voi fi lângă tine până când vei închide ochii. Iti promit iubito. Vom păstra copilul. Voi suna mai mulți doctori pentru a vedea dacă există vreun tratament ca tu sa nu mori.. Ti-am spus. Voi fi soțul de care ai nevoie.
-Mulțumesc Tae...
Ajungem acasă. Taehyung deschide usa apartamentului făcându-mi mie loc să intru, intrând și el după mine.
O stare de greață ma cuprinde. Fug repede spre baie, vărsând tot ce am mâncat. O mână imi mangaie ușor părul.
Ma ridic de pe podeaua rece să imi spal fața și gura.
-Esti bine? ma intreaba Tae punându-și mâinile pe talia mea.
Aprob din cap și ma intorc cu fața spre el. Imi pun mâinile în jurul gâtului sau și capul pe umărul acestuia.
Ma ridică ușor de pe podea, făcânduma să-mi incojor picioarele în jurul taliei sale. Ma duce în camera sa și ma lasa ușor pe pat.
-Voi comanda ceva de mâncare și ma voi duce să-mi fac un dus. Tu odihnește te.
Aprob din cap. Se îndreaptă spre dulap pentru a-și lua schimburi. I-a telefonul in mana sunând la un restaurant comandând niște mâncare, apoi pleacă spre baie, nu înainte de ami da un sărut.
___________
Scuzati greșelile gramaticale.
Un vot și un comentariu m-ar ajuta mult🫶🥹
CITEȘTI
CASATORIE ARANJATA /K.TH/
FanfictionÎn care Hyun și Taehyung sunt obligați să se căsătorească. CĂSĂTORIE ARANJATĂ/K.TH/-vol 1 DARK LOVE-vol 2 #44-fanfiction(20 feb. 2023) #1-btsfanfiction(3 apr. 2023) #1-kimtaehyung(4 apr. 2023) #21-fanfiction(27 iun. 2023)