-Opreste muzica. Revin imediat. 5 minute.
O i-au pe Eunji de mână ducând-o în camera mea.
-Stii ce vom face, nu? îi spun, ea aprobând imediat.
Îi înmânez o pereche de pantaloni extrem de scurți.
Ne îmbrăcăm cu pantalonii și ne dam tricourile jos, rămânând în sutiene,apoi imi iau un halat pe mine, dându-i și ei unuia.
I-au două bucăți de ata și coborâm jos.
Pun 2 scaune în fața televizorului, apoi îi fac semn lui Tae să se așeze pe unul, el executând. Îi leg mâinile la spate, el rămând confuz.
Fac același lucru și cu Jimin, apoi dau drumul muzicii.
Ne dăm halatele jos, băieții rămânând masca, ceilalți 5 începând să aplaude și să fluiere. Ne punem în același timp în poala băieților din fața noastră. Incepem sa ne miscam cu mișcări senzuale pe ritmul muzicii.
Tae își musca buza de jos uitându-se spre pieptul meu. Imi pun mâinile pe pieptul băiatului, apoi ridicându-ma, putând săi vad umflatura din pantaloni.
Încep să ma mișc în jurul scaunului, în timp ce dansez pe muzica ce încă este redata.
Ma pun cu spatele în poala lui, miscandumi fundul peste pantalonii lui, auzind un geamat aproape de urechea mea. Începe să-mi sarute gâtul. Ma intorc cu fața și îi ling buzele pline.
O vad pe Eunji cu coada ochiului cum îl "tortureaza" și ea pe Jimin. El fiind fără tricou, începe să-i lase mici săruturi pe abdomenul lui.
Ma reîntorc cu fața la "baiatul meu".
Îl vad dându-și capul pe spate gemand din ce în ce mai mult.Îi desfac primii nasturi ai camesii sarutandu-i gâtul și pieptul,el depunând săruturi și mușcături pe gâtul și sânii mei.
Mai pe la sfârșitul melodiei ne ridicăm și incepem sa facem niste mișcări senzuale pentru ca baietii sa ramana cu gura cascata.
După terminarea muzicii ne luăm capoturile pe noi și îi dezlegam pe băieți.
-Asta a fost.... Cred ca cel mai bun spectacol la care aș putea lua parte. spune Tae noi începând sa radem.
Facem o plecăciune iar apoi plecam în camera mea schimbândune înapoi în hainele noastre normale.
Ne întoarcem iar privirele băieților când ne vad se luminează, incepand să aplaude. Incepem amândouă să radem.
Ma duc spre Tae și îl i-au în brațe. Acesta imi lasa un mic pupic pe buze apoi ma trage la pieptul lui.
După ce am mai jucat câteva runde baietii și Eunji hotărăsc sa pleca acasă.
Raman cu Taehyung iar acesta ma ia pe sus și ma duce în patul lui. Imi saruta gâtul, apoi buzele. Își dă cămașa jos făcând la fel și cu tricoul meu. Imi saruta abdomenul, ducându-și mainile pe spatele meu pentru a-mi deschide sutienul. Reușește, ducându-și o mână la unul dintre sânii mei începând să-l maseze iar pe celălalt îl dezmiarda cu săruturi. Coboară cu gura mai jos, eu oprindul.
-Tae.. Nu e bine ce facem...
-Hyun... În curând ne vom căsătorii.
-Stiu dar... Hai sa ne oprim aici.
Imi saruta buzele apoi se îndepărtează și imi înmânează hainele mele.
-Imi pare rau Tae....
-Nu e nimic, iubito. spune zâmbind.
CITEȘTI
CASATORIE ARANJATA /K.TH/
FanfictionÎn care Hyun și Taehyung sunt obligați să se căsătorească. CĂSĂTORIE ARANJATĂ/K.TH/-vol 1 DARK LOVE-vol 2 #44-fanfiction(20 feb. 2023) #1-btsfanfiction(3 apr. 2023) #1-kimtaehyung(4 apr. 2023) #21-fanfiction(27 iun. 2023)