Taehyung intra în camera si se pune pe pat lângă mine. Își întoarce capul spre mine si se uita în ochii mei, parca căutând ceva.
-Hyun.... începe să vorbească dar este întrerupt de sonerie. Oftează si se coboară din pat, apoi ieșind din camera.
După vreo 5 minute revine cu niște pungi cu mâncare. Le așează pe pat zâmbind. Se aseaza și el, scoțând mâncarea din pungi.
După ce mâncăm facem ordine și ne uitam la un film. Pe tot parcursul acestuia,Taehyung și-a ținut capul pe pântecul meu, sărutându-l.
Adormisem cu el pe mine si eu jucânduma în părul său de un negru minunat.
Taehyung POV
A doua zi m-am trezit cu Hyun la brațele mele. Puteam sai privesc chipul sau angelic pentru o eternitate.
Ma dau jos din pat, imi iau niște haine pe mine si apoi ies din casa. Ma urc în mașină si plec spre casa în care vom sta eu și Hyun. Ea nu stie ca am cumpărat o casa. Am decis să o iau în momentul în care am aflat că ea este însărcinată.
Ajunsesem în fața unei case minunata. Perfecta pentru mine, Hyun si copilul nostru. Bag cheia în ușa, aceasta deschizându-se. Holul cu un mic cuier și un dulap duce spre sufrageria frumos amenajată. Canapeaua mare de un alb imaculat se asortează de minune cu covorul pufos din mijlocul camerei. O măsuța din sticlă ituată în fața canapeleli, televizorul, dulapurile din jurul acestuia umplu restul camerei. Ma îndrept spre fereastra deschizând o, vrând să aerisesc puțin camera.
Ma îndrept spre o altă camera, care este bucătăria. Mobilierul acesteia este de mai multe nuanțe de maro, atrăgându-ți privirea.
Ma îndrept spre singurul dormitor de la parter. Dormitorul meu și a lui Hyun. Un pat imens este în mijlocul camerei,de fiecare parte a acestuia fiind o mică noptiera. O ușa în interiorul camerei duce spre dressingul care va fi plin cu hainele nostre, iar o altă ușa care duce spre baie.
Urc scările și intru pe prima ușa, care va fii camera copilului nostru. Încă nu are mobilier neștiind genul copilului.
Încă două dormitoare pentru oaspeți, iar ultima camera este o altă baie.
În curând ne vom muta aici. Abia astept să-i vad reacția lui Hyun! Sper căi va plăcea.
Ies din casa, nu înainte de a închide geamul și ma îndrept spre masina. Conduc până în fața unei florării. Intru în acesta luând cel mai mare buchet de trandafiri roșii pe care l-au avut.
Urc înapoi în masina pornind spre casa. Drumul a fost mult mai lung din cauza ca a fost un accident cu câteva sute de metrii în fața mea.
Parchez masina și ma îndrept spre apartament. Sun la ușa, apoi astept sa deschida usa.
-Taehyung? asta nu e Hyun a mea.
-Mama? Ce faci aici? spun intrând în casa.
-Ce-s cu florile? întreabă punându-și mâinile în sold.
-Sunt pentru Hyun.
-Acum ea își face un duș. Taehyung. Cât mai dureaza cu contractul ala?! Dacă puneam un copil de 10 ani făcea treaba mai repede ca tine.
În momentul în care mama a terminat de vorbit Hyun iese din baie. Imi zambeste când ma vede. Ma îndrept spre ea și îi dau trandafirii ea rosind.
-În legătură cu contractul. Nimeni cu va semna nimic.
-Cum!?! KIM TAEHYUNG! Sunt mama ta și vei face ce iti spun!! Cine se crede fetița asta să-ți controleze toe viața?!
-Fetița asta este soția mea! Fetița asta este mama viitorului meu copil! Așa ca încetează să ma pui sa fac ce vrei tu!
-CUM?!? Ai lăsat-o gravidă?!? Taehyung!! Cum rămâne cu contractul??!?
-Dă-l dracului de contract! O iubesc mama!
-Vei regreta mult Taehyung! spune și pleacă trântind usa.
-Taehyung.... începe Hyun sa vorbească dar nu o las sa continui pentru ca ii prind buzele într-un sărut sălbatic. O musc ușor de buza pentru a ma lasa să-mi introduc limba în lăcașul sau.
Aceasta își îndepărtează buzele, eu bagandumi limba în gura ei, căutând limba sa. Incepem un duel pe care îl castig. Ne desprindem din sărut și ne rezemat frunțile una de alta. Respirăm sacadat. O i-au pe sus și o duc în camera. O asez ușor pe pat începând sa o sărut din nou. Îi îndepărtez bluza, făcând la fel și cu tricoul meu.
-Taehyung... Nu putem continua... Copilul....
-Stiu iubito... îi las un ultim sărut și ma întind incet lângă ea.
-Taehyung.... Multumesc pentru tot.... Te iubesc.
-Și eu te iubesc, iubito.. Te voi iubi tot restul vieții mele.
Ma joc cu o șuviță din părul ei matasos apoi încep să vorbesc.
-Hyun... Maine iti voi arată ceva. E o surpriză.
-Ce surpriza? întreaba curiozitatea citinduise din voce.
Rad ușor apoi o sărut blând.
-Dacă ți-aș spune nu ar mai fii o surpriză.
Se ghemuieste la pieptul meu, punându-si capul pe umărul meu, sărutându-mi gâtul.
_________
Imi pare rau ca este scurt și ca este plictisitor....
Scuzați greșelile gramaticale.
M-aș bucura mult dacă ati lasa un vot și un comentariu 🥹🫶
CITEȘTI
CASATORIE ARANJATA /K.TH/
FanficÎn care Hyun și Taehyung sunt obligați să se căsătorească. CĂSĂTORIE ARANJATĂ/K.TH/-vol 1 DARK LOVE-vol 2 #44-fanfiction(20 feb. 2023) #1-btsfanfiction(3 apr. 2023) #1-kimtaehyung(4 apr. 2023) #21-fanfiction(27 iun. 2023)