część siódma

225 18 13
                                    

˚ ༘♡ ⋆。˚Dekoracje˚ ༘♡ ⋆。˚

Beomgyu przeznaczył 6000 wonów w drukarni na wydrukowanie potrzebnych rzeczy. Między innymi jakieś gwiazdki, planety itd. Kolejne 7000 wonów wydał na balony w kolorach niebiesko-fioletowych i kilka białych. Niektóre były w kształcie księżyca.

Chłopak zaplanował cały wystrój tego samego dnia, którego został przydzielony do tego zadania. Cała hala miała być oświetlana przez fioletowe, niebieskie i białe lampy, które zostać miały załatwione przez szkołę. Na suficie miały wisieć balony, a na ścianach poprzyklejane złote gwiazdy. W rogach sali stanąć miały stoły nakryte srebrnymi obrusami. Beomgyu kiedy tylko o tym myślał, uśmiechał się mimowolnie.

Kiedy wrócił z zakupów do domu od razu postanowił napisać na czacie, który stworzył specjalnie na tą okazję.

Beomgyu
→ Zostaniecie jutro ze mną dwie godziny po lekcjach? Moglibyśmy zacząć przyczepiać i pompować pierwsze balony.

Soobin
Ja mogę zostać, ale czy te dekoracje nie będą przyczepiane za szybko?
W końcu zostało jeszcze kilka dni a wf dalej jest. ←

Beomgyu
→ Pytałem się.
→ Mają odwołać wszystkie wf'y na hali do balu więc na spokojnie możemy już zacząć.

Soobin
No to spoczko. :D ←
Ostatnią lekcję mamy w grupach więc przyjdę do was na hale po lekcji.←

Beomgyu
→ Dobrze.
@Taehyun możesz jutro?

Taehyun
Ta. ←
Tylko nie mogę całe dwie godziny bo mam zajęcia. ←

Soobin
Uuu jakie zajęcia? ←

Taehyun
To nie jest istotne. ←
Coś przygotować? ←

Beomgyu
→ Jeśli masz to możesz przynieść taśmę dwustronną. Ja takiej nie posiadam w domu.

Taehyun
OK. ←

Soobin
Dobranoc moi drodzy! Do zobaczenia jutro ←

Beomgyu
→ Dobranoc. :)

Po lekcjach Taehyun i Beomgyu poszli na hale. Soobin dołączy do nich za godzinę więc teraz musieli tylko wytrzymać żeby się nie pożreć a przy tym nie pozabijać. Brunet wyciągnął z plecaka jedną paczkę balonów. Otworzył ją i podał jednego, drugiemu chłopakowi.

– Dzisiaj zajmiemy się dmuchaniem tej paczki. Jak przyjdzie Soobin to będzie przyklejał gwiazdki na ścianach. – Wytłumaczył pokrótce.

– Okej. – Przytaknął i włożył balona odpowiednią końcówką do buzi po czym zaczął do dmuchać.

Beomgyu zrobił to samo tylko, że z innym. Taehyunowi poszło o wiele szybciej. Kiedy drugi walczył z nadmuchaniem jednego balonika, ten nadmuchał i zawiązał kolejne dwa. Blondyn brał już wdech aby zacząć pompowanie ale przerwał mu głos bruneta.

– Ej... Zawiążesz? – Poprosił nieśmiało. Kang spojrzał na niego z rozbawieniem a później zaczął się śmiać. – To nie jest śmieszne! – Wkurzył się Beomgyu.

– Jak to nie? – Wydusił z siebie pomiędzy chichotaniem. – Ile.. – Próbował się uspokoić. – Ile ty masz lat co? Pięć?

– Siedemnaście, jesteś młodszy więc powinieneś mieć do mnie trochę szacunku. – Oburzony brunet wstał z miejsca, na którym przed chwilą siedział.

– O kilka miesięcy. – Dodał Taehyun i wyrwał napompowanego balonika z ręki Choi'a tak żeby nie uleciało z niego żadne powietrze, a następnie szybkimi ruchami go zawiązał. – Może ty zajmij się przyklejaniem tych gwiazd a ja podmucham. – Zaproponował dalej podśmiewając się pod nosem.

– Zrobię coś innego. – Ciemnowłosy rzucił w młodszego paczką z balonami, a sam z powrotem usiadł obok niego. Chłopak wyciągnął z plecaka teczkę, długopis, słuchawki i telefon. Oparł się o ścianę i wielkimi literami napisał "MUZYKA".

– Muzyką też masz się zająć?

– Tak wyszło. – Beomgyu wzruszył ramionami i włożył jedną słuchawkę do ucha.

– Naprawdę, każesz mi siedzieć w ciszy i pompować te cholerne balony? – Odezwał się blondyn, kiedy Beomgyu zdążył zapisać już kilka piosenek.

– Co? – Rozproszony chłopak spojrzał na niego.

– Wyjmij te słuchawki. Jesteśmy tu sami. – Powiedział, nawet nie patrząc w stronę Gyu. – Nie chce mi się siedzieć po cichu.

Brunet bez większego gadania odłączył kabel od telefonu, a na hali rozbrzmiała melodia jednej z piosenek Harry'ego Stylesa. Słuchając kolejnych piosenek obydwoje wrócili do tego co robili przed chwilą. Taehyun pompował balony, Beomgyu spisywał na kartkę wszystkie piosenki, które jego zdaniem pasowały na przyjęcie.

Po raz pierwszy odkąd się poznali siedzieli razem, nie mówiąc nic, nie kłócąc się. Po prostu spędzali razem czas.

Wreszcie dołączył do nich Soobin. Chłopak od razu zabrał się do wykonania zadania, które wskazał mu brunet. Beomgyu stał na ziemi kierując Soobinem, który przyklejał na taśmę dwustronną wycięte wcześniej przez młodszego gwiazdki.

Po jakimś czasie pożegnał się z nimi Kang, który musiał wracać do domu, aby zdążyć na wcześniej wspomniane zajęcia dodatkowe. Chłopcy skończyli przyklejanie na jednej ścianie po czym również postanowili się rozejść do własnych domów. Na następny dzień zostało jeszcze dużo pracy. Ale nie przejęli się tym. Razem szło im naprawdę szybko i co najważniejsze świetnie się przy tym bawili. 

˚ ༘♡ ⋆。˚˚ ༘♡ ⋆。˚˚ ༘♡ ⋆。˚˚ ༘♡ ⋆。˚˚ ༘♡ ⋆。˚˚ ༘♡ ⋆。˚˚ ༘♡ ⋆。˚
Dla osób, które chciałyby zobaczyć jak moim zdaniem wyglądałaby taka mini lista. 

Lista Muzyczna Stworzona Przez Beomgyu

✩ Tell Me - Wonder Girls
✩ I Am The Best - 2NE1
✩ Rush Hour - Crush, j-hope
✩ Anpanman - BTS
✩ I CAN'T STOP ME - Twice
✩ Rock with you - Seventeen
✩ JIKJIN - TREASURE
✩ Lights Up - Harry Styles
✩ Canyon Moon - Harry Styles
✩ People Watching - Conan Gray
✩ Into You - Ariana Grande
✩ Dandelion - OOHYO
✩ You & I - One Direction 
✩ My Heart It Beats for You - grentperez 
✩ I Like U - NIKI

So this is love... | Taegyu Pl | TOMORROW X TOGETHEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz