♡✉♡

174 18 0
                                    

*:・゚✧*:・゚✧Pamiętnik✧・゚: *✧・゚:*

'' Taehyun jednak nie jest taki zły. Prawda dalej jest nieznośny, arogancki, bezwstydny i wredny ale ma też wiele pozytywnych cech. Na przykład przynosi dobre jedzenie! Ostatnio nawet się ze mną podzielił, kiedy nic nie miałem do szkoły (Pani Kang robi świetny Bibimbap). 

Znana mi siło, która kontrolujesz wszystkimi życiami! Ostatnio prosiłem Cię, żebyś sprawiła aby Kang Taehyun nigdy więcej mnie nie denerwował, otóż zmieniam moją prośbę. Proszę aby ten chłopak dalej denerwował mnie swoją twarzą i żeby stał się moim przyjacielem, takim jakiego nigdy wcześniej mi nie dałaś. :)

W domu też się pozmieniało. Rodzice faktycznie się rozstają, mieszkam na razie z mamą a tata wyprowadził się do wujka kilka kilometrów dalej. Jest ciężko, ale widzę, że moja mama jest szczęśliwa. Proszę Cię również o to żebyś czuwała nad moimi rodzicami, spraw żeby w końcu byli szczęśliwi. Razem czy osobno.

Teraz już nie chcę zniknąć. Chcę żyć, razem z Taehyunem i Soobinem. Dalej się z nimi śmiać, robić różne dekoracje na szkolnych korytarzach. Chodzić z Taehyunem na spacerki do parku i oglądać zachody słońca. Chcę żeby było już tak zawsze.
Czuwaj nad nami i pilnuj nas. ''
– Choi Beomgyu <3

So this is love... | Taegyu Pl | TOMORROW X TOGETHEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz