love left behind

645 36 12
                                    

Rosé kitap okumaya dalmışken önündeki masanın üzerinde duran fındık kasesini fark etmeden bitirmişti. Bağdaş kurarak yere oturmuş ve dış dünyayla bağlantısını keserek kitaba odaklanmıştı.

Jimin'le birlikte bomboş olan kütüphanede buluşmuşlardı. Rosé kitap okuyor, Jimin ise onu izliyordu.

Jimin gülümseyip, "Sincap değilim diyordun bir de. Sincap olduğun buradan belli. Bütün fındıkları bitirmişsin." dedi.

Rosé kaşlarını çattı. "Sincap mı? Sen kendine bak, pis Mochi."

Jimin bir şey söyleyeceği sırada Lisa'nın sesi geldi. "Ya, Park Chaeyoung! Sevgilini bırakıp biraz bize de vakit ayır, hemen satıyorsun bizi. Hiç hoş değil."

Lisa'nın yanında duran Jisoo ellerini beline koydu ve kafasını salladı. "Evet, hiç hoş değil. Senden büyüğüm ama saplığımı yüzüme vuruyorsun. Önce bana bulman gerekirken gidip bununla sevgili oldun, tch tch..."

Jimin elini saçlarından geçirip arkasına yaslandı. "Ne o? Beni Rose'nin yanına yakıştıramadın mı, Noona?"

Jisoo elini alnına vurdu. "Ben o kadar demiştim..."

"Ya, Park Chaeyoung!"

Rosé kafasını yana eğip Lisa'ya baktı. "Yah, Lalisa! Yine ne var?"

Lisa elindeki gitarı kaldırıp gösterdi. "Gitar çalsana biraz. Derste hoca kafamı si-"

Jisoo'nun bakışıyla Lisa sözünü yarıda kesti. "Tamam, unnie. Neyse, biraz çal da kafamız dağılsın be."

Rosé kafasını salladı. "Şarkı söylemek istemiyorum ama getir bakalım. Küçük kardeşimi kırmayayım."

Lisa göz devirdi. "Söyleyene bak. Sanki 10 yaş büyüksün. Alt tarafı bir ay." Gitarı Rosé'ye uzattı. Rosé elindeki kitabı kenara bırakıp gitara uzandı.

Rosé gitarı dizlerinin arasına aldı. Parmaklarını yerleştirip çalmaya başladı. Tanıdık bir melodiydi.

Someone you loved.

"I'm going under and this time I fear there's no one to save me."

Rosé şarkıyı söylemeye başladığında Jimin gözlerini ona çevirdi. Rosé'nin sesinde huzur buluyordu, o sesinde huzur bulduğu, yanında kendini iyi hissettiği sayılı insanlardandı.

Yüzünden önce kişiliğini sevdiği ilk aşkıydı, yüzündeki masum tebessümün sebebiydi.

"This all or nothing really got a way of driving me crazy
I need somebody to heal,
someone to know
somebody to have
someone to hold..."

YOU | JiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin