a cold winter night

322 19 3
                                    

Bir sonraki bölümümüz final olacak 🥲
İyi okumalar!

31 Aralık 2011, Akşam Saatleri

"Biliyor musun? Seninle yeni yıla girmekten daha güzel bir şey yok. Bütün bir yılım daha seninle birlikte geçer umarım."

Jimin gülümseyerek, Rosé'ye baktı. "Umarım. Annenler evde değil, değil mi?"

Rosé kafasını salladı. "Değiller, akşam yemeğine çıktılar. Sorun yok yani, güvendeyiz."

Bir yıldız kaydığında, "Gördün ?" dedi Rosé. "Hadi dilek tutalım."

Rosé ellerini birbirine geçirip gözlerini kapadı. O dileğini tutarken Jimin de sessizce onu izliyordu.

Jimin de gözlerini kapayıp dileğini tuttu. Gözlerini araladığında Rosé gülümseyerek ona bakıyordu. "Ne tuttun?"

Jimin gözlerini gökyüzüne çevirdi. "Söylemem, büyüsü kaçar sonra."

"Hadi ama Mochi!"

"Gerçekleşince söyleyeceğim. Biraz beklemen gerek."

Rosé somurttu. "Ne kadar bekleyeceğim?"

"Bilmem," dedi Jimin. "Ama tahmin edebilirsin."

Rosé düşünürken, "Senden başka ne dileyebilirim ki, şapşal? Tek dileğim sensin." dedi Jimin ve Rosé'nin yanağına bir öpücük kondurdu.

Rosé gülümseyerek Jimin'in koluna girip kafasını onun omzuna koydu. "Yeni yıla kiminle girersen onunla geçermiş bir yılın, derler. Umarım her yılım seninle geçer, Mochi."

Jimin kolundaki saate baktı. "Saniyeler kaldı."

İkisi de ayağa kalktığında Jimin elindeki iki konfetiden birini Rosé'ye uzattı. Gökyüzünde kendini gösteren rengarenk havai fişekler kendini gösterdiğinde komfetileri patlattılar. Rosé neşeyle yerinde zıplayıp Jimin'e sarıldı.

Birbirlerinden ayrıldıktan sonra Jimin elindeki radyoyu kenara bıraktı ve tanıdık bir melodi duyuldu.

"Dans edelim mi?"

Rosé gülümseyerek kollarını Jimin'in omzuna doladı. Jimin de ellerini Rosé'nin beline koydu ve müziğin eşliğinde dans etmeye başladılar.

Rosé yüzüne düşen kar tanesiyle gözlerini gökyüzüne çevirdi. Kar taneleri yavaş yavaş üzerlerine düşüyordu.

Rosé kar tanelerini göstererek, "Bak, ne kadar güzeller." dedi.

"Senden daha güzel olamazlar." Rosé Jimin'in omzuna vurdu. "Beni utandırma."

Jimin, Rosé'nin beklemediği bir anda dudaklarını dudaklarına bastırdı. Rosé başta şaşırsa da kendini anın güzelliğine bırakıp gözlerini kapadı.

Rosé kollarını Jimin'e doladı. "Seni seviyorum."

"Sensiz bir gelecek renksiz bir dünya gibi, tek renkli ve soğuk. Benim sıradan, gri rengi gibi belirsiz hayatıma renklerini karıştırıp gökkuşağına çevirdin sen. Hep yanımda ol, Rosé. O gökkuşağı hiç gitmesin."

YOU | JiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin