Bu bölüm hikaye başlamadan önceki önemli şeylerin yaşandığı bölümdür okumadan geçmeyin
Sıcak ve nemli havada karınını doyurmak için yola çıkan bir genç, kuzgun saçlarını geriye doğru taramıştı.
Havanın verdiği terlilikle avına odaklanmış ve okunu doğru zamanla atmayı planlamıştı. Aslında asasıyla avını rahatça alabilirdi.. ama genç hayattan bu gerilimlerle zevk alıyordu.
Gözünü kestirdiği ceylan bi anda kaçmaya başlamıştı. Genç oflayarak ayağa kalktı ve kendi kendine "nasıl kaçabilirsin ses çıkartmamak için her şeyi denedim!" demişti.
Sonra hışırtılar duydu, genç çocuk hemen o sesleri takip etti. "Seni bulucam küçük şey."
Bekle bu sesler çoğalıyordu.
Genç çocuk bunu anlayıp saklanmıştı, gözüne bir beyazlık çarpmıştı. Oraya doğru bakıp bembeyaz giyinen adamın etrafında maskeli adamların olduğunu gördü.
♡
Her kraliyetten çıktığımda günlük rutinim olan maskeli adamları bayıltmak ve sahiplerine göndermem bu sefer aksi yönde gitmişti. Bu sefer 5 değil 41 tane vardı. Bir adam saklanıyordu onu fark etmeyeceğim sanmıştı sanırım. Biri çoktan saldırmaya başlamıştı bile. "Hadi bakalım günlük spora başlıyoruz."
Bir dakika adam neden durdu?
Hayır durmadı!
Önümdeki adamların hepsi yere düşmüş ve kanlar akıyordu.
Bir anda karşıma siyah giyinen ve gözlük takan biri çıktı.
♡
Kesin zenginlerdi adamın yüzü pamuk gibiydi, bu iyiliğime karşı köyüme bakmasını isticektim.
"Nasıl yaptın?"
"Ha?"
"Nasıl yaptın diyorum?" adamları göstererek.
"He, e auramla""Adın ne?"
"Adımı neden öğrenmek istiyorsunuz beyfendi?"
"Emrediyorum"
Kuzgun saçlı çocuk, sarışına baktı, baktı, baktı ve sonrasında kendini yere atarak gülmeye başladı.
"AHAHAHA EMREDİYOR MUSUN AHAHAHAHA"
Sarışın şaşırmış bi o kadarda anlam verememişti. Kendisini tanıyamamış mıydı?
"Öhm, sanırsam beni tanımıyorsunuz, küçük bey"
"Tanısam ne yarar AHAHAHA" dedi ve ayağa kalkıp ciddileşerek "Kimse bana emir veremez."
'Manyak bu herif' diye içinden geçirdi sarışın.
"Ah, boşuna zamanımı harcıyorsun yoluma devam etmeliyim." diyip yürümeye başlarken kolundan tutulmasıyla geri çekildi.
Kuzgun saçlı saçma bir sırıtışla "şey siz zengin misiniz?"
"..."
"Hadi ama kıyafetlerinizde çok nadir bulunan parçalardan var" diyip elini sarışının beyaz gömleğinin yakasında bulunan zümrüte götürmüştü.
"Adını söylersen cevabımı veririm"
Kuzgun saçlı çocuk somurttu fakat başka çaresi olmadığından söyledi adını.
"Harry, Harry James Potter"
Sarışın zafer gülüşüyle Harry'nin zümrütteki elini tuttu ve "Memnun oldum Harry, ben ise Malfoyların varisi Prens hazretleri Draco Lucius Malfoy."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kingdom / Drarry
FanfictionPrens Draco L. Malfoy bilinen çok güçlü bir kraliyetin evladıdır. Harry J. Potter ise bir köyün evladı. Harry kendisini normal bir büyücü olarak görmekteydi fakat bazı gerçekleri öğrenene kadar. Açıklama: Yine aynı büyülü zamanda geçer. Arada büyü s...