17. Bölüm(smut)

292 18 2
                                    

(Girls bizim kuduruk Harry durmuyor öhöm minik smut var)

The eyes of Draco

Harry'nin pamuklu gömleğini güzelce iliklemeye başlamıştım. Biraz üzgündü anlıyorum ama yapmamalıydık. Gömleği iliklemeyi bitirdiğimde Harry hala bana bakmıyordu.

"Harry?"

Göğsümden ittirilmiştim, ardından bir kabine girip Harry kapıyı kitlemişti. Noluyor lan?! Harry parmağını dudaklarına götürdü, kararlı gözleriyle bana sus diyordu direkt.

Bakalım ne yapıcak diyip susmaya başlamıştım. Harry bana doğru uzanmaya çalışıyor ama yetişemiyordu. Çok şirindi.

Ona doğru eğildim, eğildiğim gibi dudaklarımı öpmeye başladı ama kısa sürdü. Geri çekilinde tekrardan pantolonumun kemerinden tutmuştu daha az önce yapamayız demiştim.

Elinden tuttum ama elimi geri çekti. Tam bir dicekken yine aynı sus işaretini yaptı. Bir şey diyemedim, kıyamıyorum.

Pantolonumu indirdikten sonra eğildi. Ah sikeyim Çok güzel bakıyordu. Penisimi henüz çıkartmadığı boxer'ımın (o dönemde ne giyorlar en ufak bilgim yok😭) üstünden hafifçe öpmeye başlamıştı.

"Siktir" ağzımdan çıkar küfürle Harry bana bakıp sinsice gülümsemişti ve tekrardan bu sefer gözlerimin içine bakarak öpmeye başlamıştı.

Bilerek yapıyordu, bunu acınısı çıkartıcam en yakın zamanda. Elimi boxer'ıma götürüp aletimi dışarıya çıkarttım. Tuttuğum aletimi sallıyordum. Harry kudurmuşcasına aletime bakıyordu.

Tekrardan gözlerime bakıp bu sefer ağzını diliyle beraber açmıştı. Ah yapma seni çok pis sikmek istiyorum! İki parmağımı diline götürdüm, diliyle parmaklarımı yalıyordu. Kalbim çok hızlı atmaya başladığı için elimi geri çektim. Harry bana meraklı gözlerle bakmaya devam ederken dayanamadım penisimi onun ağzına konumlandırdım.

"Emin misin?" Bunu sormam gerek çünkü gerçekten kendimi tutamıyacaktım. Kafasını hafifçe salladı ve benim onun ağzına itmemi bekliyordu.

Kendimi biraz iterek onun sıcak ağızını hissetmeye başlamıştım, diliyle penisime dokunuyor ve bu durumdan çok zevk almışcasına bana bakıyordu.

Onun güzelliğine hayrandım, bir insan bu kadar mı güzel olur? Kıyamıyordum bu güzelliğe. Geri çekildim ve penisimi onun ağzından çıkardım.

"Ben yapamıcam, sana kıyamıyorum."

Harry biraz sinirlenmiş görünüyordu. Ben tam giyinirken penisimi tutup tekrar ağzına soktu. Bu sefer kendisi emmeye başlamıştı.

Siktir çok güzeldi! Dil hareketleriyle penisimi yalıyor ardından emiyordu. Siktir arada dişlerini de hissediyordum!

"Harry" saçından tutup kendime biraz daha çektim ve kafamı geriye doğru attım. Bu çok zevk veriyordu kafayı yicektim. Harry bir yandan inleyip penisimi emiyordu.

Gelmeye çok yakındım. Harry o güzel yeşil gözleriyle bana bakmaya devam ederse tabi. Onu tatmin edemediğim için öcüsünü alıyordu.

"Ah Harry" Harry tatmin olmuşcasına bana bakıyordu. Siktir bakma! Kendimi Harry'nin ağzından çektim ve kendimi çekmeye başladım. Harry tekrar ağzını açmıştı onu ağzına boşalmamı istiyordu.

En sonunda onun ağzına doğru geldim, yüzüne de sıçramıştı. Merlin bu görüntü...

"Sana deli oluyorum Draco."

"Ben daha çok deli oluyorum Harry."

-

The eyes of Harry

Kingdom / DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin