2. Bölüm

336 38 42
                                    

"Hayatta olmaz."

"Ne demek 'hayatta olmaz'? Draco mantıklı düşün."

Draco ve Narcissa mektubu okuduklarından beri neredeyse bir buçuk saattir tartışıyorlardı.

Lux ve Fern yarısı yenmiş yarısı soğumaya başlamış yemekleri topluyorlardı. Anne oğul arasındaki kavgaya girmemeleri gerektiğini, biraz zor yoldan, öğrenmişlerdi. Özellikle Narcissa'nın elinde terlik veya kaşık varsa.

Ne hakkında tartıştıklarını pek bilmiyorlardı. Sanırım Hogwarts'dan bir mektup gelmiş ama konunun ne olduğunu ikiside duymamışlardı. Bahçe kapısının gürültülü bir şekilde kapanmasıyla Fern ilkilerek elindeki patates ezmesini tezgaha düşürdü. Daha arkasını bile dönmeden babasının abartılı dramatik sesini duydu.

"Çiçeğim, iyi misin?" Dramatik şekilde yürüyerek koltuğun yanına gitti. Narcissa'nın dudaklarında minik bir gülücük yükseldi. Bu adam onu nasıl mutlu etmesini çok iyi biliyordu.

'Pekala, bu ikisinin fingirdeşmesini görmek istemiyorum.' Dışarı çıkarak Draco'nun yanına doğru yürüdü. Lux'un zar zor yaptığı hamakta oturuyordu. Noir boynuna atkı gibi dolanmış başını Draco'nun yanağına sürtüyordu.

Fern'in yanına geldiğini görünce yana doğru kayıp oturmasını bekledi. Oturduğu gibi okuması için mektubu verdi.

Sevgili Draco Malfoy;

Öncelikle bu mektuba profesör McGonagall olarak değilde, sadece Minerva olarak yazdığımı bilmeni istiyorum.

Umarım ki günlerin güzel geçiyordur. Büyücü dünyasında seni fazla göremesem de bakanlıktan duyduğuma göre onlara kaçan ölüm yiyenleri yakalama konusun da çok büyük bir yardımın dokunmuş.

Göz önüne çıkmayalı neredeyse on seneden fazla oldu ve geri dönmek ister misin bilmiyorum. Özellikle Hogwarts'a. Ancak senden büyük bir ricada bulunacağım. Mr. Slughorn'nun emekliye ayrılması sebebiyle iksir dersine girebilecek kimse kalmadı.

Aklıma senden başkası gelmediğini açık bir dille söylemeliyim. Hem Mr. Snape hemde Mr. Slughorn iksir konusunda senin bir dahi olabileceğin konusunda hemfikirlerdi.

Bu demek değil ki seni gelmen için zorluyorum fakat teklifimi kabul edersen bana, özellikle de derslerden mahrum kalmış yüzlerce öğrenciye büyük bir iyilik yapmış olursun.

İhtiyacın alacak her şey Hogwarts tarafından karşılanacak. Ders malzemelerinden tut kalacağın eve kadar her şey bizim tarafımızdan ödenecek.

Senden istediğim tek şey mektup eline geçtikten çok kısa bir zaman içinde bana geri yazmandır.

Bütün iyi dileklerimle;
Minerva McGonagall

"Neden kabul etmiyorsun?"

"Salazar! Bir de bu çıktı başıma. Ne anlarım ben profesörlükten?" Sesi yorgun çıkmıştı. Ellerini gözlerine kapatıp derince bir nefes aldı.

"Ayrıca hangi aklı başında bir büyücü çocuklarının eski bir ölüm yiyen tarafından eğitilmesini ister? Onu geç asam bile yok." Düzgün bir cevap vermiyordu, sadece kendini avutmak için mazeretler uyduruyor.

Yeni Yaşam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin