10. Bölüm

271 26 29
                                    

BİR AŞK KAÇAMAĞI MI?

Dün akşam saatlerinde, Draco Malfoy kimliği belirsiz kişi ile Lou Han'da akşam yemeği yediği anlar kameralara yakalandı.

Açıldığı günden itibaren her yaştan çiftlerin romantik bir akşam yemeği yemek ve aşk dolu anlar yaşaması ile ünlenen bu han bu kez de Draco Malfoy ve gizli konuğu ile gündem oluyor.

Bilindiği üzere genç Malfoy varisi Bakanlık ile el ele verip geri kalan ölüm yiyen kaçakları yakalamakta büyük rol oynamıştı. Bunun üzerine kendisi ve Narcissa Malfoy/Black bakanlık tarafindan korunma altına alınmıştı. Yıllar sonra yüzünü ilk defa büyücüler arasında görüyoruz.

Hemde bir randevuda!

Doğruyu söylemeliyim değerli okurlar, geçen bunca yıl yakışıklılığını hiç değiştirmemiş aksine onu tam bir kraliyet ailesine mensup birine dönüştürmüş. Hafif gülüşü ile etrafındaki bütün cadıları kendine aşık edeceği su götürmez bir yalan.

Peki bu şanslı kişi kim? Geçtiğimiz yıllarda Malfoy varisinin biri ile evlendiğinde dair söylentiler dolaşıyordu. Sanırım söylentiler pekte yalan değilmiş.

Öte yandan, görgü tanıkları bu romantik kaçamakta yanındaki kişinin Harry Potter olduğunu iddia ediyor. Evet, yanlış duymadı-

"Ay! Saçım çok kötü çıkmış." Draco elindeki gelecek postasını inceliyordu.

"Konu o mu şuan, seni dangalak." Diye içerledi yanındaki Fern.

Normalde gelecek postası ile ilgilenmezdi. Ama sabah kahvaltıda çayını yudumlarken Cheng gazeteyi ona göstermişti. İlk başta ne olduğunu anlamasa da manşetlerde kendini görünce dayanamamış ve çayını boş verip gazeteye odaklanmıştı.

Sonradan o kadar da önemli olmadığına kanaat getirerek kendini incelemeye koyuldu. Yan profili hep güzel çıkardı zaten, yüzü her zamanki gibi pürüzsüz duruyordu, kıyafetlerinde ise en ufak karışık bile yoktu. Ama saçı. Oh Helga'nın altın topukları. Sanki bir kavgadan çıkmış gibi görünüyordu.

"O kadar kötü durmuyor bence." Dedi Cho.

"Eh, bu sefer Draco'ya katılıyorum. Yataktan yeni çıkmış gibi duruyor." Fern alaycı bir şekilde sırıtarak elindeki tost ekmeğine marmelat sürüyordu.

"Eee Draco, yanındaki aşk kaçamağı kimdi?" Kaş göz hareketi yapıp duruyordu. Eğer öğrenciler tarafından çevrili olmasalardı Fern'in kafasında çay bardağını patlatırdı.

ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ

"Asla ama asla asa kulanılmaz. Peki neden?"

Bir kaç tane minik el havaya kalktı. En önce elini kaldıran minik Griffindor öğrencisine söz hakkı verdi.

"Çünkü asadan çıkan büyü kalıntıları kazana yapışır buda yapılan iksirin pişememesine en kötü senaryoda ise iksirin içindeki malzeme ile etkilisime girip iksirin içeriğinin değişmesine neden olabilir."

Pekala, elimizde bir Hermione Granger junior var.

"Griffindor'a 10 puan. Şimdi hepinizin kazanlarını kendi elleri ile temizlemesini istiyorum. En küçük ayrıntısına kadar parıl parıl olmalı. Pekala minik insanlar başlayın."

Yeni Yaşam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin