-1-

930 37 12
                                    

Matt Murdock ve Wilson Fisk,Fisk'in kimyasal depolarından birinde dövüşüyorlardı.Çok da büyük olmayan fakat her yerinde kimyasal dolu olan o depoda iki adam ölesiye dövüşüyorlardı.

Onların dövüşlerini izleyen biri vardı depoda.O kişi ise Fisk'in oğlu Samuel Fisk'di.Samuel onları deponun köşesine park edilmiş arabadan izliyordu.Samuel heyecanla izliyordu onları.

Bu uzun dövüşü bitiren ise Wilson Fisk'in Matt'e attığı sert yumruk oldu.Wilson,Daredevil kostümündeki Matt'e öyle bir sert yumruk attı ki,Matt içi kimyasal gaz ile dolu olan varillere çarptı.Variller,Samuel'in içinde durduğu arabanın etrafına düşüp bariyer yaptı.Düşen varillerden çıkan gaz arabanın içini sardı.Samuel,dışarı çıkamıyordu çünkü babası ona bir şey olmasın diye arabayı kitlemişti.Fakat şimdi arabanın anahtarını bulamıyordu Kingpin.

Kingpin,oğlunun canı söz konusu olduğu için Matt'i boş verdi ve arabanın yanına koştu.Matt'de söz konusu masum bir çocuk olduğu için Kingpin'e yardım için yanına gitti.Onlar gelip varilleri arabanın etrafından kaldırana kadar Samuel fazlasıyla o gaza maruz kalmıştı.

Samuel bu anıları hatırlayara uyandı uykudan.Yavaşça kalktı yataktan.Yine kriz geçiriyordu.Kriz bir etkisiydi o gazın.Doğruldu yatakta,yavaşça döndürdü kafasını Gwen'e.Gwen,yorganını boynuna kadar çekmiş halde yatıyordu.Öfkeyle kalktı yataktan,kontrolsüzce yürüyordu.Kendini bilmez bir halde giydi kostümünü.

Kostümünü giyer giymez camdan atladı Samuel.Kendini kontrol edemiyordu.Evinin camından karşı binanın çatısına atladı.Uzunluğu kısa olan binanın üstüne atlayınca Samuel koşmaya devam etti.Ne yaptığının farkında değildi.Bağıra bağıra koşuyordu.Koşarken bir yandan da anılarını hatırlıyordu.

***

Hastanedeydi Samuel.Gaza maruz kaldıktan sonra hastane yatağında yatıyordu.Wilson,Samuel'in istediği çörekleri almak için hastaneden ayrılmıştı.

Kingpin dışarıdayken Samuel'in odasına biri girdi.Kapıdan giren kişi elinde beyaz bastonu,kırmızı gözlüğü ve takım elbisesi ile Samuel'in yanındaki sandalyeye oturdu.

"Nasılsın Samuel?" dedi o adam "Ben Matt,Matt Murdock" diye de ekledi.Samuel de aktif olmuş gözleri ile Matt'e baktı "Yaklaşabilir misin?Sana bir şey soracağım" dedi.Matt,onun isteği üzerine onun yanına yaklaştı ve Samuel fısıldadı "Sen Daredevil mısın?".Matt şaşırmıştı,babasının ona söylediği düşündü.O küçük,sadece bir tarafı camdan dışarıya bakan hastene odasındaki Samuel'e sordu Matt "Bunu sana baban mı söyledi".

Samuel,Matt'in gözlüklerinden yansıyan kendine baktı.Gözlerinin adeta kör biri gibi göründüğünü fark etti ama çaktırmadan Matt'le konuşmaya devam etti "Kokun,kokun gecen geceki Daredevil'ın kokusu ile aynı".Matt şaşırmıştı çünkü Mat bunu fark etmişti fakat Samuel'in bunu fark edebileceğini düşünememişti.

Samuel kafasını diğer tarafa,camdan sızan gün ışığına çevirdi.Tozları gördü.Tozlar,tozların hepsi aynı değildi bazıları farklıydı.O kadar detaylı fark etti ki,hangi tozun babasının,hanginin hemşirenin,Matt ve odanın.Hepsini detaylıca fark etmişti.Kafasını tekrar Matt'e çevirdi Samuel "Matt,sağındaki aynayı bana verebilirmisin?".

Matt,sağındaki masayı elliye elliye aynayı buldu ve Samuel'e verdi.Samuel gördükleri karşısında şok oldu.Görebiliyordu fakat gözleri kör olmuş gibiydi,renksiz ve tepkisiz.Gözlerini başka yöne odaklasa bile gözlerini kontrol edemiyordu.

"Gözlerim,gözlerim.Gitmiş!" dedi Samuel.Matt bunu duyunca kaşlarını çattı "Gözlerin gitmiş mi?Göremiyormusun".Samuel eline baktı "Hayır,görebiliyorum.Fakat gözlerimi kontrol edemiyorum.Görüyorum ama artık gözlerim tepkisiz ve renksiz".Matt arkasına yaslandı.Bunun nasıl olabileceğini düşünüyordu.

Daredevil | Şeytandan Daha ÖlümcülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin