Lütfen Cast'e bakmayı unutmayın
Üçü de yemeklerini yerken bir anda telefonu çaldı Samuel'in,arayan Matt'di.Samuel,Matt'in aradığını fark edince hemen açtı telefonu
"Matt,sen misin?"
"Evet,Karen hemen benim lokasyonumu işaretlesin,buraya gelmen gerekiyor"
"Ne oldu Matt"
"Buraya gel,hemen"
Samuel'de telefonu kapattı.Ardından Jessica ile Ahmet'e baktı.Jessica'ya yüz dolar uzattı "Benim bir işim çıktı,gitmem gerek.Al hesabı bununla ödersin".Ardından Jessica'nın bir şey demesini beklemeden masadan uzaklaştı.Tam gidecekti ki,Nadya onu kolundan tuttu "Gidiyor musun" gitmesini istemiyormuş gibi söylemişti.
Samuel'de onu omzundan tuttu "İşim çıktı,başka zaman yine gelirim" dedi ve çıktı oradan.Çıktıktan sonra bastonuyla yürümeye başladı.Yürürken de kolundaki Karen'la konuştu "Karen,arabamı çağır ve arabanın gideceği lokasyonu Matt'in şu anki koordinatına ayarla".
Karen hemen arabayı çağırdı.Beş dakikanın ardından araba gelmişti.Samuel hemen otomatik açılan kapıdan bindi içeriye.Bindikten sonra Wesley'in de arabada olduğunu fark etti "Wesley,seni beklemiyordum".Wesley gözlüğünü düzeltti "Efendim,nereye gittiğimizi bilmiyorum ama bir hafta boyunca şirkete gelmeyince sizi merak ettim".
Samuel arkasına yaslanıp yayıldı "Zor zamanlar yaşıyorum Wesley.Annem hala kritik durumda,Gwen'le ayrıldık.Ama en azından Matt geri döndü.Zaten şimdi bu araba da ona gidiyordu.Matt'in yanına"
"Demek öyle,ama şunu bilmelisin ki,sen bir Fisk'sin.Başına gelen her şeye karşı dik durmalısın.Ne olursa olsun" dedi Wesley camdan dışarıya bakmaya başlamış olan Samuel'e.Her ne kadar göremese de hissediyordu araba camından dışarısını.
Araba Matt'in yanına vardığını Karen haber verdi "Hedefe ulaşıldı bay Samuel".Samuel'de arabadan indi.Sonra odaklandı ve Matt'in nerede olduğunu bulmaya çalıştı.Onun en üst katta olduğunu anladı.Yukarıya çıkacak iken Wesley'e dönüp "Sen şirkete geri dön Wesley,hatta izne bile çıkabilirsin".
Wesley arabadan inmeden "Tamam efendim,Karen,şirkete sür" dedi ve kapıyı kapattı.Wesley gidince Samuel yavaş yavaş yürüyerek Matt'in yanına çıktı.Onu görenlerin birbirlerine neler fısıldadığını duyuyordu ama umurunda değildi Samuel'in.Bitmemiş bir inşaatın içinde olduğunu anlamak zor değildi onun için.İşçilerin işlerini yavaş hallettiğini düşündü.
Asansörü kullanarak Matt'in yanına geldi.Matt onun geldiğini anlayıp arkasına döndü "Samuel,şu duvara dokun ve seni neden çağırdığımı anla".Samuel,merakla Matt'in gösterdiği duvarın yanına yaklaştı ve elini duvarın üstünde gezdirdi.Duvarda bir yazı vardı,ucuz sprey boya ile yazılmış bir yazı.Yazı tam olarak "Burada tek korkusuz yok" idi.Matt,Samuel'in yazıyı okuduğunu anlayınca konuştu "Bunun seninle bir alakası var mı?".
Matt'in sorduğu soruyu Samuel tam olarak algılıyamadı "Ne demek benimle alakası var mı?Ben böyle bir şey yapmam".Matt,derin bir nefes aldı "Hayır onu kast etmiyorum.Ayrıca sen yapsan ucuz boya kullanmaz idin.Sen bir kopyacı ve ya bir taklitçi gördün mü ki böyle bir şey yazabilecek".Samuel,Matt'ın sorusunun cevabını düşünmek yerine başka bir şeyi geçiriyordu aklında.O da neden Matt'in bunu ciddiye aldığı.
"Matt,bunu herkes yazmış olabilir,neden bunu bu kadar ciddiye aldın ki?" diye soru sorma ihtiyacı hissetti Samuel.Matt'in sabrı kalmamıştı.Hala Samuel'in aynı olduğu konusunda haklı olduğunu anladı.Aylarca gelmemişti ama bu kaybolma Samuel'e yaramamıştı,hala aynı Samuel'di.
"Ortamdaki kokuyu almıyor musun bay hislerim senden daha güçlü" diye iğneliyici laf söyledi Matt.Samuel ise "Ne kastedi...dur bir saniye...haklısın.Bu koku hiç bir şeye benzemiyor.Kokunun geldiği maddenin kaynağı siyah renkde.Muhtemelen bunu yapan kişinin kostümünün rengi.Ama merak etme sırf siyah diye senden şüphelenecek değilim" deyip Matt'in koluna hafif bir yumruk attı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daredevil | Şeytandan Daha Ölümcül
FanficBenim adım Samuel Fisk. Matt Murdock'ın mirasını üstlenerek, şehri babamdan koruyacağım, ben Daredevil'ım.