Multiye ve Cast'e bakmayı unutmayınız
Gwen ile karanlıklar içindeki adam karşı karşıya idi.Adam,karanlıklar içinden bir kaç adım atarak çıkıp ışığa gelince,kim olduğu belli oldu.Fell Castle,o öldürmüştü Samuel'in annesini.Gwen olmasa Samuel'i de öldürecekti.
Ama Samuel'i öldürmenin,bir yandan da Daredevil'ı öldüreceğinin farkında değildi.İntikam duygusu onu köreltmişti.Ve şimdi karşısına çıkan White Spider Woman'ı da öldürecekti.Karşısına çıktığı için.
Gwen'in Spider Sense'i onu uyarınca hemen kenara atladı.Onun erken davranıp kenara atlamasıyla Fell'in tabancasından kurtulmuştu.Büyük,üçgen şeklinde bir çatı katında savaşıyorlardı.Katın yapısı üçgen prizma şeklindeydi ve pek de sağlam değildi.Gwen kenara atlasa da saklanacağı bir siper olmadığı için Fell ona ateş etmeye devam etti.Gwen'de duvardan koşarak kaçtı.
Fell,büyük bir öfkeyle elindeki iki tabancanın da kurşunlarını Gwen'in üstüne boşalttı.Neyseki Gwen bütün kurşunlardan kaçtı duvardan tavana kadar koşarak,ardından tavandan aşağı kendini bıraktı Fell'in üstüne.Fell'de kurşunlarının bitttiğini görünce sırtındaki Shotgun'ı çıkardı.Gwen'de yere ağ atıp daha hızlı düştü ve Fell'in kafasına tekme atıp,onun arkasına zıplayıp,sonra da ağ atıp Shotgun'ı onun elinden aldı.
Shotgun,Fell'in elinden gittikten sonra Fell kemerine takılı olan telsiz benzeri cihazı eline aldı "Patlayıcılı silahlar" dedi ve cihazın üstündeki düğmeye bastı.Gwen'de bunu fark edip silahı Fell'in üstüne attı ama Fell,silahı tutar tutmaz üstündeki bomba çalışmayı durdurdu "Her şey hesaplı Spider.Beni yenemezsin".
Gwen,endişeyle baktı ona "Amacım seni yenmek değil Fell,durdurmak".Bunu dedikten sonra Gwen,Fell'in üstüne atladı.Ne yazık ki bir işe yaramadı.Çünkü Fell'in mutasyonu sayesinde onun üstüne ne kadar hızlı atlarsa atlasın,tehlike anında her şey yavaşlıyordu Fell için.
Gwen'in kafasından tutup duvara yapıştırdı.Fell'in yüzünden öfke taşıyordu.Ona kim bakarsa baksın,artık içinde mutluluk olmadığını görebilirdi.Gwen,Fell'in elini kendi boğazından çekmeye çalışıyordu ama pek başarılı değildi.
Fell,Desert Eagle'ı Gwen'in kafasına dayadı "Seni öldüreceğim ve kimse anlamayacak.Sadece seni değil,karşıma çıkan herkesi öldüreceğim.Kim olursa olsun.İntikamımı alana kadar durmayacağım" diye bağırıyordu Fell,adeta kükrüyordu.
Gwen'in Spider Sense'i yine uyarı verince ayaklarını Fell'in göğüsüne bastırdı ve kendinde uzaklaştırdı.Ardından üstüne ağ atmaya başladı.Fell,ellerinden duvara yapıştı.Gwen,çok fazla ağ atmıştı Fell'in eline.Fell,kurtulmaya çalışıyordu ama ağ çok fazlaydı.
Kurtulamadığını görünce durdu,derin nefes almaya başladı.Aynı şekilde Gwen'de öyle.Ama aslında her şey planın bir parçasıydı Fell için.Ev sahibi oydu ve avantaj ondaydı.
Derin nefes aldıktan sonra Fell,bütün gücüyle duvardan kurtulmaya çalıştı ve başardı ama duvardan bir parçayla.Elleri hala ağ ile kaplıydı.Ağlar ise duvara yapışıktı.Gwen,onu sakinleştirmeye çalışıyordu hala "Fell,durmalısın.Bu sen değilsin,intikam duygusu seni ele geçirmiş.
Böyle olmasına gerek yok".Fell ağ ile kaplanmış eline baktı,ardından White Spider Woman'a "Hayır var,böyle olmasına gerek var".Ardından ağ ile kaplanmış eli kırmızı renkte parlamaya başladı,ardından ağ eridi.
Elindeki eldiven ısı yayıyordu.Fell hapisten çıktıktan sonra suçluların kara borsada sattıkları malları onlardan almıştı.Bu sayede bir çok yeni aleti olmuştu.Gwen,Fell'in elinden duman çıktığını görünce tırstı.Fell,sıcaklığından duman çıkan ellerini Gwen'e savurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daredevil | Şeytandan Daha Ölümcül
FanficBenim adım Samuel Fisk. Matt Murdock'ın mirasını üstlenerek, şehri babamdan koruyacağım, ben Daredevil'ım.