-5-

121 15 9
                                    

White Spider Woman ile Hammerhead'e karşı savaştıktan sonra Samuel çok az kişi tarafından bilinen gizli evine geldi.Normalde onun evi şirketin en üst iki katındaydı ama o orada kalmak istemiyordu.Akşam eve gelip kendini yatağa atıp direk kostümle uyudu Samuel.


Sabah yavaşça uyandı.Kalkmak isterken kalkamadı ve yataktan düştü.Yavaşça düştüğü yerden kalktı.Kalkınca gördüğü şey karşısında korkup bir iki adım geriye gitti.


Yattığı yatakta kendisi haricinde bir kız yatmıştı.Kız ölü değildi,nefes alıyordu.Ağzı çok kötü kokuyordu.Önce anlayamadı ama sonra Samuel'in arkasındaki kıyafet yığının kokusundan onun Wanda olduğunu anladı.


Wanda'nın süpriz ziyaret yapmasına şaşırmıştı.Wanda,yarı çıplak halde Samuel'in yattığı yatakta yatıyordu.Kapılar ve camlar kilitliydi fakat güçleri ile açtığını düşündü Samuel.


Wanda,Wanda uyan.Süpriz gelmiş olabilirsin ama kalk lütfen.Wanda,duvara doğru dönükken,Samuel'e doğru döndü "Sana da günaydın şeytancık".Ardından o da kalktı ve güçleri ile kıyafetlerini kendine çekti ve giyindi.


"Gece evime izinsiz girip yatağıma yatmak mı?Niye" dedi Samuel sebebini çok merak ediyordu,ayrıcana kostümü hala üstündeydi.Wanda'nın onu öyle görmesi sorun değildi çünkü zaten zihin okuyabildiği için onun Daredevil olduğunu biliyordu ilk tanıştıklarında.


"Geçen seferki buluşmamızda bana fazla para vermiştin.Ben de telafi etmek için gece evine gizlice girdim ve verdiğin fazla paranın karşılığını verdim" dedi Wanda yatakta otururken.Samuel,üstünü değitirirken cevap verdi "Yaptığım hiç bir şeyden nasıl benim haberim yok?Uyandırarak halletseydin işini keşke".


Wanda,Samuel'in karın kaslarına bakarken verdi cevabını "O an aklıma gelmedi uyandırmak.Zaten aşırı yorgun görünüyordun.Sonra ben de yoruldum ve yattım zaten".


Samuel üstündekileri değiştirip normal kıyafetler giydi.Wanda'ya baktı,biraz daha baktı,daha da baktı,ardından dediki Samuel "Önceki hesabı kapattıysak yeni bir hesap açabiliriz".Wanda gülümsedi "Her zaman,hemen mi başlayalım".


İki saat sonra


Wanda yemek yapıyordu,yemek yapma konusunda Samuel'den daha becerikli olduğu kesindi.Samuel ise yatakta yatıp az önce yaşadığı zevkin verdiği şoku üstünden atmaya çalışıyordu.


Samuel yavaşça yataktan kalktı.Kıyafetleri üstündeydi.Kalktı ve gömleğini ilikleyip gözlüğünü taktı.Kendi elini saçlarında gezdirdi.Saçları pek dağılmamıştı.Wanda yemeği hazırladı ve tabağa koydu.Samuel,ev içinde sürekli online olan asistanını açmak için seslendi "Karen".


Yapay zekanın adı Karen'dı.Sebebi ise çocukluk aşkının ismi Karen'dı "Ne oldu efendi Samuel".Samuel,elini duvara dayadı "Hemen Gwen'i bağla".Evin içindeki ses "Tamam" dedi ve ardından K.A.R.E.N,Gwen'i aradı.Gwen telefonu açınca ise Samuel konuşmaya başladı.Wanda sesini çıkartmadan dinliyordu.


"Günaydın Gwen,neler yapıyorsun?Nasılsın?"


Daredevil | Şeytandan Daha ÖlümcülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin