-2-

304 18 4
                                    

Bölümün yarısı silindi o yüzden olaylar saçmalayacak baştan söyleyim

Samuel evinden uzakta iken Gwen daha yeni kalkmıştı.Gwen yavaşça doğruldu.Yanında Samuel olmadığını görünce tepki vermedi çünkü onun sırrını biliyordu ama Samuel ona söylememişti.Ona bildiğini söylememeyi düşünüyordu.Çünkü sırları karşılıklıydı.

Samuel,tam aşağı inecek iken uzakta,yukarıdan aşağıya,bulutlardan aşağı bir ışın indi.Aşağıdaki adamların dikkati dağılınca Samuel hemen aşağı atladı.Adamlar daha fark edemeden Samuel üstlerine atlayıp onları dövdü.

Hızlıca ikisini de hakladı Samuel.Hiç umursamadan gidecekti ki,son anda kurşunun gelmesi ile kenera atladı.Kurşun,sniper kurşunuydu ve nereden geldiğini anlamıştı.

Kurşunu atan kişi yavaşça Samuel'e doğru yürüyordu.Samuel,onun kaslı bir adam olduğunu anladı.Adımlarının yere uyguladığı basınçtan ve kalp atışının ritmi sayesinde onun yaşının büyük olduğunu anladı.

Tıkırdayan kurşun seslerinden üstünde ağır cephane taşıdığını ve zırhı olduğuna anladı "Sen de kimsin?" dedi Samuel.Adam onun dibine kadar geldi "Ben senin sonunum.Son sözlerini söyle".Adamın elini sıkmasından yumruk atacağını anlayıp geri çekildi tam zamanında.

Adam,attığı yumruğu ıskalayınca öfkelendi ve seri vurmaya başladı.Hepsinden de kurtuldu Samuel "Hala adını söylemedin kas yığını".Samuel'in gözleri görüyordu fakat yakını ve uzağı bulanık görüyordu.Dünya üzerindeki hiç bir gözlük onun gördüğü bulanıklığı engelleyemezdi.

Samuel,yeterli uzaklığa erişince bulanık olmadan adamı görebildi.Adamın üstünde çapraz,üst üste gelmiş kemikler vardı.Maskesi ise siyah ve beyazdı.Samuel,adama beklemediği anda saldırdı ve adam anlamadan saldırabildi.

Samuel'in darbesiyle sersemledi adam "Sana Crossbones'ın kim olduğunu göstereceğim".Samuel duyunca şaşırdı "Demek adın Crossbones.Yerde yatan adamların bahsettiği sen olmalısın.Ayak işlerini yapacak adamlarının yanında olacağını tahmin etmemiştim".

Crossbones,yerden tekme attı.Samuel'de havaya zıpladı ve havada dikey dönerek bir tekme attı.Crossbones'un öfkesinin her saniye daha da arttığını hissediyordu Samuel.

Samuel'in aklına bir anlığına Gwen geldi ve o yüzden Crossbones'ın saldırısından kaçamadı ve Crossbones,onu boğazından kavradı.Havaya kaldırıp kamyonete fırlattı Samuel'i

Yavaşça toparlanmaya çalıştı Samuel.Crossbones'ın ona doğru yaklaştığını hissediyordu.Yine boğazından tuttu Samuel'i ama bu sefer Samuel ona iki ayağı ile tekme attı ve kendini uzaklaştırdı.

Belindeki kemerde duran sopaları çıkardı Samuel.Crossbones,sopaları görünce tabancalarını çıkardı.Tabancaların çekildiğini duyan Samuel,kendini kurşun durdurmak için hazırladı çünkü pek kolay bir iş değil.

Crossbones,kurşunlarını sıkmaya başladı.Samuel onların tahmini geliş yönlerini görebiliyordu ve ona göre sopaları ile gelen kurşunları durdurup havaya zıplayıp sopası ile Crossbones'a bir tane geçirdi.

Tam Crossbone karşı hamle yapacaktı ki,onun kulaklığından gelen sesle Crossbones kaçmaya karar verdi.Samuel,hala yediği dayakların etkisinde olduğu için kulaklıkla ona ne dediklerini tam duyamamıştı.

Hızlıca evine döndü Samuel.Crossbones falan umrunda değildi.Sadece uyumak istiyordu.Geçirdiği krizler ona istemediği şeyler yaptırtabiliyordu.Kostümünü aynı yere koyup yatacaktı ki,bir patlama sesi duyuldu.Samuel sesin geldiği yere baktığında Crossbones ile dövüştüğü yer olduğunu anladı.

Hiç umursamadan Gwen'in yattığı yatağa tekrar yattı Samuel.

Sabah olduğunda hala Gwen yatıyordu.Yavaşça sıyrılarak kalktı yataktan Samuel.Yavaşça mutfağa gitti Samuel.Bütün mutfağı gözden geçirdikten sonra hiç yemek yapacak hali olmadığını anladı.

Samuel'in yatakta olmadığını anlayan Gwen de kalktı yataktan ve Samuel'i yanına gitti.Gwen,Samuel'in yanıma vardığın da Samuel,elin telefonu almış pizza söylüyordu.

Gwen sordu "Pizzacının numarasını internetten bakmadın değil mi?".Pizzayı söyledikten sonra Samuel telefonu kapattı "Ben internrt kullanmıyorum ki,Eric söylemişti bana numarayı".Tuşlu telefon kullanıyordu.Tuşluydu fakat ses ile de çalışıyordu.

Gwen koltuğa ittirdi Samuel'i.Dengesini kaybedip koltuğa oturdu.Ardından Gwen de yanına oturdu "Biraz televizyon izleyelim mi?".Samuel gülümsedi "Tabi ki de dinleriz televizyonu.Hadi aç da dinleyelim televizyonu".

Gwen "Televizyon,açıl" dedi ve televizyon açıldı.Ardından sanki tablette fotoğraflara bakar gibi el hareketi yaparak kanal değiştirdi.Bütün kanallara sırayla bakarken Civil War'ın belgesel olarak anlatıldığı bir kanala denk geldi.

İkisi de dinlemeye başladı ardından Gwen br soru sordu "Baban Civil War zamanını hatırlıyormuymuş?".Samuel,tavana baktı "Evet her şeye tanık olmuş bana da bol bol anlatırdı.Süper kahramanların ne kadar kötü olduğunu öğrenmem için anlatırdı bana".

Gwen şaşırmışdı Samuel'in dediğine "Baban süper kahramanları sevmezmiydi".O an ona Daredevil ile olan ölümcül kavgalarından bahsetmek istedi fakat olmadı,yapamadı "Pek hoşlanmıyormuş yani.Benim de sevmemi istemiyordu.Şimdi yurt dışından olduğundan daha rahatım gerçi".

Gwen televizyonda gördüklerinden ettkilenmişti "Süper kahramanların bir birleri ile dövüşmesi,pek de güzel olmasa gerek".Samuel,Gwen'e sarıldı "Ne de olsa bir çok kişinin çocukluk kahramanlarıydı ama onlar ölümüne birbirleri ile dövüştüler".

"Günümüzde bu olay tekrar yaşana bilir mi sence?" diye meraklı şekilde sordu Gwen.Samuel'in aklında gelmek üzere olan pizza vardı.Gwen'in sorusu yüzünden hayalleri bölünen Samuel,cevap verdi "Günümüzde kaç tane süper kahramn kaldı ki,birbirlerini dövecekler.Hiç sanmam.şu anda aktif olarak görev yapan kaç tane kahraman var biliyor musun?Hiç,çünkü Age of Ultron olayından sonra kahramalar,işlerini bıraktı".

Kapı çaldı,pizza gelmişti,Samuel kalkıcaktı ki,Gwen onu durdurdu ve kalkıp pizzayı o aldı gelen kuryeden.Parasını ödeyip pizzayı aldıktan sonra aynı yere oturdu ve pizzayı önlerindeki masaya koydu.

Kahvaltıda pizza yedikten sonra Samuel'in telefonu çaldı.Telefondan "Şirket,şirket,şirket" diye ses çıkıyordu.Samuel hemen masadaki telefonu kapıp açtı.

"Ne oldu sabah sabah önemli ne var"

"Efendim,kapınızın önüne gelecek olan araca binip olay yerine gelmeniz gerekiyor"

"Ne olmuş ki,haberleri izlemedim"

"Sizin evden biraz uzakta Fisk endüstrilerinden kaçırılmış silahları bulduk ama patlamış halde.Sizin buraya gelip yetkililere açıklama yapmanız gerek efendim"

"Tamam Wesley,yola çıktım geliyorum"


Biliyorum biraz kısa oldu ama bitirmeme iki satır kala yanlışlıkla çıktım ve kaydetmedi bende tamamen baştan yazmak zorunda kaldım.Lütfen acımı anlayın.Üçüncü bölümde görüşmek üzere

Daredevil | Şeytandan Daha ÖlümcülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin