-13-

67 6 3
                                    

Günler Sonra

Wilson Fisk'in şehre dönüşünden sonra buna sevinen de olmuştu,sevinmeyen de.Fisk,bunun şerefine bir parti vermeye karar verince.Samuel,bunun Fisk'i öldürmek için iyi bir fırsat olduğunu düşündü.Parti bu akşamdı,her şey bu akşam bitecekti.Yıllar boyunca beklediği şey sonunda gerçekleşecekti.Ama daha sabahtı.Samuel,yatağından kalktı.Gizli apartmanında değildi,şirkette de değildi.

Fisk malikanesindeydi Samuel o sabah,zırhlarının tamamını Devil's Cave'de saklıyordu,aynı şekilde ekipmanlarını da.Artık kullanılmadığı için de burada eşyalarını saklaması sakıncalı değildi.Koca malikanenin altındaki bir mağara olan Devil's Cave'e girmek için  kitaplıkta ki Daredevil çizgi romanını çekmek yeterli oluyordu asansöre açılan kapının açılması için.

Düzgün bir plan yapmak için Matt ve Chris ile buluşacaktı.Ama dediğine göre Matt'in ona bir sürprizi varmış.Ne olduğunu hem merak ediyordu ama hem de umurunda değildi Samuel'in.Yatağından kalktı,yanındaki pencereyi açtı ve dışarıyı hissetti.Olabildiğince şehrin kenar kısımlarında olan bu malikane,dışında harika bir bahçeye sahipti.

Samuel,pencereden her şeyi duyuyordu,havuzun sesi,kuşların sesi,yaprakların kımıldaması.Ardından odaya Wesley girdi "Uyandığınızı görüyorum efendim.Ben kahvaltıyı hazırladım.Gelin efendim" Wesley,Samuel'i kolundan tutarak onu mutfağa götürdü.Oldukça büyük bir mutfağı olan malikane de,hazırlanan yemek krep'ti.Evet kocaman malikane de sadece krep ve meyve suyu hazırlanmıştı.

Çünkü Samuel çok fazla zenginliği sevmiyordu.Olabildiğince çok Eric ile takıldığı için ve Eric'in maddi durumu çok da iyi olmadığı için.Sonuçta bir avukattı,ama masumları savunan bir avukat olduğu için çok da iyi bir maddi durumun içerisinde değildi.Çünkü o babası Foggy Nelson'ı örnek alıyordu.

Wesley,Samuel'in oturmasına yardım etti.Samuel oturduktan sonra Wesley ona kahvaltıyı servis etti.Samuel,daha kendi odasında iken krepin kokusunu almıştı.Krep'in üstüne karamel sosu dökmeyi çok seviyordu Samuel ve Wesley'de bunu biliyordu.

Samuel güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra bir arkadaşı görmek için hazırlanmaya kıyafet odasına gitti.Gri takım elbise giyen Samuel,kırmızı kravatı ve gözlüğünü unutmamıştı.Kıyafetlerini giydikten sonra,elinde beyaz bastonunu yere vura vura.Devil's Cave'e Wesley ile indi.

İner inmez karşılarında büyük bir bilgisayar belirdi.Adı üstünde gerçekten mağara olan gizli sığınak,Samuel'in işine yarıyordu.Bilgisayarın başına oturduktan sonra Samuel biraz araştırma yapmaya başladı.

Bilgisayarın içinde olan yapay zeka Karen'a seslendi Samuel "Karen,Kingpin'in bu akşam vereceği parti için gelecek konuk listesine bak.Hepsinin ismini sırayla söyle" bilgisayar da bunun üstüne oraya gelmesi üzerine davet yollanan bütün konukların ismini saymaya başladı.

Karen bir çok isim saydı ama Samuel istediği ismi duyamayınca rahatladı.Bay Wayne ve bay Quenn'in orada olmasından endişeleniyordu Samuel ama öyle bir şey olmamıştı.Onlara davetiye gönderilmemişti.Samuel rahatladı,orada başka bir süper kahraman olmayacaktı.

Bir kaç saat Devil's Cave'de oturduktan sonra Samuel dışarı çıkıp Matt'in yanına gitmeyi düşündü.Ayağa kalkında Wesley ona sordu "Nereye gidiyorsunuz efendim".Samuel,bir şey yokmuş gibi konuştu "Matt'in yanına gidiyorum" dedi ve kostümlerinin önüne geldi.

2099 kıyafetini giydi Samuel,sebebi ise kostümün 2099 yılında yapılabilecek kadar teknolojik olmasıydı.Kostum onun üstüne parça parça geçtikten sonra Devil Mobile'ini çağırdı.Yerin altından çıkan Devil Mobile,kırmızı,özel üretim bir arabaydı.

Daredevil | Şeytandan Daha ÖlümcülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin