-4-

175 15 3
                                    

Lady Deathstrike ile mücadele ettiği günün akşamında,evinde kahve içiyordu Samuel.Kırmızı gözlüklerini çıkarmayan Samuel'in aklında bir çok soru vardı.Babası ve Crossbones onlardan biriydi.


Akşam olunca vaktin,Daredevil olma vakti olduğunu düşünen Samuel kostümünü giydi ve Hells Kitchen'ın sokaklarında dolaşmaya başladı.Babasını öldürebilmesi için onu şehre geri getirmesi lazımdı ve onun için de babasının dikkatini çekmesi gerekiyordu.


Dikkat çekmenin en iyi yolun,şirketin zarara girmesi olduğunu düşünen Samuel,binaların çatılarından atlarken bunu düşünüyordu.Bir yandan da Hells Kitchen halkının sesini dinliyordu.


Bir çok kişiyi aynı anda duyuyordu.Bir çok sorun,bir çok mutluluk,bir çok hüzün.Hepsi bir aradaydı burada.Havaya uçurmak için depo arıyordu Samuel.Ne yazık ki arayışını sonlandırdı çünkü aradağını bulmuştu fakat bir çok tommy gun taşıyan adamlarla beraber.


Punisher'ın,Kingpin'i öldürmeye çalışıp Kingpin'in yurt dışına kaçmasından aylar geçmişti.Hala yurt dışında olan babası için plan düşünürken bir yandan da o sesi duydu


"Hammerhead burayı soymaktan çok zevk alacak"


Gördüğü kişi ünlü italyan suçlu Hammerhead idi.Samuel hemen onu tanımıştı.Kendisi babası adına çalıştığı zamanlardan biliyordu onu.Ne kadar tehlikeli olabileceğini de.


Kafası her şeyi parçalayabilen bir adam,çok büyük bir tehlike oluşturuyordu.Onların karşısındaki binanın çatısından izliyordu onları Samuel.Dört araç vardı,hepsi siyah.Adam sayısı ise on dörttü.Hammerhead dahil.


Hepsinde eski mafya silahı olan Tommy gun vardı.Samuel bir anlığına düşündü harekete geçmeden önce.Neden Hammerhad,çalıştığı adamın sahip olduğu depolardan birini soymak istesin ki.


Samuel bunları düşünürken Hammerhead harekete geçti.Ön dört kişi depoya girdiler.Samuel'de olduğu binadan aşağı indi ve onların ardından depoya girdi.Hangar şeklinde olan deponun çatısına çıktı Samuel.Çatıdan gizlice girmeyi planlıyordu.


Çatının havalandırmasından içeri girdi Samuel,yavaşça içeri giderken bir yandan onların seslerini duyabiliyordu.Havalandırmanın sonuna geldiğinden kapağı kırdı ve çıktı.Kendini tuvalette bulmuştu.


Tam kapıdan çıkacaktı ki,bir adamın geldiğini hissedince tuvaletin kapısını açıp içeri girdi.Adam içeri geldiğinden kapıya dokunmadan pisuarın yanına gitti.Samuel yavaşça dışarı çıktı ve adam işerke kafasını duvara geçirerek bayılmasını sağladı.


Kapıdan dışarı çıktı.Kendini yeşil duvarları,yanıp sönen florasanı olan uzun bir koridorda buldu.Oranın deponun yöneticilerinin ofisleri olduğunu düşünen Samuel odaklandı ve diğer adamların nerede olduğunu bulmaya çalıştı.


Yere çömeldi ve bir elini yere koyarak etrafı hissetmeye başladı.Bulunduğu koridorda üç adam vardı.İkisi aynı odada.Biri çekmeceleri karıştırıyor,diğeri patronundan gizli sigara içip keyif yapıyor.Sigarasi ise ince uzun.Daha yani yakmış.

Daredevil | Şeytandan Daha ÖlümcülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin