"Özgür sanki bizim burada olmamızdan memnun değil gibi? Hmm ne dersin kardeşim?" diye sordu amcam babama.
Alttan alttan da bana bakıyordu. Gülümsememe engel olamadım.
"O ne demek ya amca? Sizi ne kadar özlediğimi biliyorsunuz." dedim içten bir şekilde gülümseyerek.
"Biliyoruz da... Bu yüzünün hali ne öyle?"
Gülümseyerek "Yorgunum birazcık amcam ondan." dedim.
"Git dinlen istersen bebeğim." dedi babam elimi avuçları arasına alıp.
"İyiyim baba."
Değilim baba...
Yarım saattir ona bakıyordum. Bir kere bile yüzüme bakmamıştı. Bense ısrarla gözlerimi ondan çekmiyordum.
Bu sırada Gülnur koluyla beni dürttü.
"Oğlum gözlerinle yedin adamı. Dikizlemeyi bırak. Babanlar fark edecek."
Omuz silktim.
"Gram umurumda değil Gülnur. Yüzüme bile bakmıyor." dedim ağlamaklı bir tonda.
"Kim kuzen? Neler oluyor?"
Doğukan gelip tam ortamıza oturdu.
"Anlatın bana da." dedi merakla.
"Bir şey yok." diyerek kestirip attım.
"Yemeyin beni. Bas baya var bir şey. Hadi dökülün."
"Yok bir şey dedik ya aşkım." dedi Gülnur yanağına küçük bir öpücük kondurup. "Uzatma lütfen..."
Gülümsedim. Barışmışlardı.
"Tamam o zaman." dedi sırıtarak şapşal kuzenim. "Hadi kalkın bara gidiyoruz."
Bar nereden çıktı şimdi ya?
"Siz bensiz gidin. Hiç havamda değilim." dedim.
"Saçmalama kuzen." dedi itiraz kabul etmeyen bir sesle Doğukan. "Hem Furkan özellikle getir Özgür'ü dedi."
Şaşkınca ona baktım.
"Furkan döndü mü ki Paris'ten?"
"Oho çoktan..." dedi Doğukan elini sallayıp. "Bar açılışı var bu gün. Vip konuklarız. Hadi kalkın uyuşuklar."
Mecburen de olsa kalktım ve odama çıktım. Furkan arkadaşımdı ve 5 yıldan fazladır görmemiştim onu. Lisedeyken ailesiyle Fransa'ya taşınmıştı.
Çabucak hazırlandım ve aşağıya indim.
Gözüm her zamanki gibi onu aradı. Ortalıkta yoktu...
"KİMİ ARIYORSUN kuzen?" diye bağırdı Doğukan bir anda.
Elimle kalbimi tuttum.
"Ödümü patlattın salak." diye bağırdım ve kafasına bir şaplak attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEAR BODYGUARD •|• BxB •|•
ActionSıradan bir iş adamı sandığı babasının aslında hiçte öyle olmadığını en arzu edilmeyecek şekilde öğrenen Özgür ve babasının onu koruması için tuttuğu korumanın hikayesi... ~•~Elaine Laila Parker~•~ °|°20.02.2023°|° Number 1 #homosexual 04.02.2024 N...