Eve varır varmaz direkt babamın odasına ilerledim.
Amcam odadaydı ve sessizce kitap okuyordu.
Benim geldiğimi bile farketmemişti.
Yanına yaklaştım ve onun aslında öylece sayfaya baktığını, daldığını farkettim.
Kaç gündür doğru dürüst uyumuyordu. Göz altlarında siyah halkalar oluşmuştu.
Arkadan boynuna sarıldım ve yanağını öptüm.
İrkildi ama o da gülümseyerek karşılık verdi.
"Ne zaman geldin?" diye sordu.
Sesi yorgunluğunu ele veriyordu.
"Şimdi." dedim ve "Biraz dinlenmelisin amcam. Ben burdayım artık." diye ekledim gülümseyerek.
Başını salladı ve kitabı bırakıp ayağa kalktı.
Amcam odadan çıkarken ben de onun kalktığı yere oturdum.
Babam huzurlu bir biçimde uyuyordu.
Doktor bir süre başında bekleyin dediği için onu yalnız bırakmıyorduk.
Onu rahatsız etmeyecek şekilde sessizce telefonumla ilgilenmeye başladım.
Sosyal medyayı aktif kullanan biri değildim ama arada arkadaşlarımın storylerini izlemeyi seviyordum.
Ana sayfada ilk karşıma çıkan Furkan'ın sevgilisi Tuğrul'la attığı postuydu. Çok aktif kullanıyordu sosyal medyayı.
Hikayesine tıkladım. Oldukça yakın temasta oldukları bir video paylaşmıştı.
Furkan benim gibi doğuştan zengindi ve tanınan bir insandı. Hatrı sayılır takipçisi de vardı. Ve barı olduğu herkes tarafından biliniyordu.
Korkmadan ilişkisini yaşaması beni mutlu etmişti.
Derken aklıma Tuğrul'un annemi ve babamı tanıyor olabileceği geldi. Sonuçta o da mafyaydı. Yani bence mafyaydı...
Denemeye değerdi.
Sessizce odadan çıktım ve Furkan'ı aradım.
Telefon bir kaç çalıştan sonra açıldı ve hattın diğer ucunda sert erkek sesi duyuldu.
"Alo?"
Tuğrul açmıştı. İstemsizce şansıma gülümsedim.
"Merhaba Tuğrul. Nasılsın?" diye sordum. Onun açması iyi olmuştu aslında.
Düşünmeden aramıştım ve Furkan'a ne diyeceğimi bilmiyordum.
Bir kaç saniye durdu ve "Özgür?" dedi sorarcasına.
"Evet, benim."
"İyiyim, sen nasılsın? Adın 'Çatlak' diye kayıtlı da. Kusura bakma o yüzden emin olamadım kim diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEAR BODYGUARD •|• BxB •|•
ActionSıradan bir iş adamı sandığı babasının aslında hiçte öyle olmadığını en arzu edilmeyecek şekilde öğrenen Özgür ve babasının onu koruması için tuttuğu korumanın hikayesi... ~•~Elaine Laila Parker~•~ °|°20.02.2023°|° Number 1 #homosexual 04.02.2024 N...