Kaç gündür odamdan dışarı adım atmıyordum. Dolayısıyla yemek falan da yememiştim. Açtım ama canım bir şey istemiyordu.
Leyla odama tepside birşeyler getirse de yüzüne bile bakmıyordum.
Babam şehir dışına çıkmıştı. Bu yüzden yediğime içtiğime dikkat eden beni zorlayan biri yoktu.
Bu süre zarfında onu da görmemiştim. Ben uyuduktan sonra geliyor ve ben uyanmadan gidiyordu.
Nereden mi biliyorum?
Lanet olası kokusu...
Odada sadece onun kokusu vardı.
Kahve...
Sanırım artık kahveden de nefret edeceğim...
Onu özlemiş miydim? Kahretsin... Belki...
"Özgür bey..."
Kapıda Leyla'nın ince sesini duyunca konuşmasına izin vermeden "Aç değilim dedim Leyla... Beni rahat bırak. Lütfen..." diye sıraladım ezberlediğim cümleleri.
"Onu söylemeyecektim. Amcanız ve kuzeniniz geldiler efendim."
Şaşkınca yerimde doğruldum.
Amcam? Kuzenim?
"Doğukan mı geldi?" diye sordum gülümseyerek.
Yatağımdan nasıl zıpladım ben de anlamadım.
Ne bu enerji oğlum?! Açsın sen aç..!
"Dodokan!!!" merdivenlerin başından bağırdım ve hızla inmeğe başladım.
"Össskür!!!" diye bağırdı o da gülümseyerek.
Kollarını genişçe açmış sırıtıyordu.
Merdivenin son basamağından kucağına zıpladım ve bir kaç tur etrafımızda döndük.
"Çok özledim lan seni şerefsiz..." dedim gülümseyerek.
"Ben de seni sevimsiz..." dedi ve saçlarımı öptü.
Beni yere bırakınca "Eee amcam nerede?" diye sordum.
"Dışarıda amcam ile oturuyor."
Demek babam da dönmüş.
Bu sırada bakışlarım dış kapıyı buldu. Tüm heybeti ile kapıda dikilmişti. Sert bakışları Doğukan'ın üzerindeydi. İstemsizce Doğukan'a baktım.
Bakmayın şerefsiz dediğime. Kuzenim çok tatlıydı. Aynı bir civciv gibi.
Fakat Korel...
Üzerine yapışan baştan aşağıya siyah takım elbisesiyle nefes kesiciydi. Çünkü bir an nefes alamadığımı hissettim...
Kendine gel Özgür...
"Kuzen, sen iyi misin?" diye sordu Doğukan.
"Hmm... Evet iyiyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEAR BODYGUARD •|• BxB •|•
AkcjaSıradan bir iş adamı sandığı babasının aslında hiçte öyle olmadığını en arzu edilmeyecek şekilde öğrenen Özgür ve babasının onu koruması için tuttuğu korumanın hikayesi... ~•~Elaine Laila Parker~•~ °|°20.02.2023°|° Number 1 #homosexual 04.02.2024 N...