Eve vardığım gibi direkt odama çıktım. Fakat odamda beni bir sürpriz bekliyordu.
Ama bu sizi mutlu eden türde olanlardan değildi.
Gözlerim sinirle büyüdü ve olduğum yerde kaldım.
"Senin ne işin var burda?" diye bağırdım öfkeyle önümdeki kadına.
Gülnur, ya da adı her neyse sırıtarak beni izliyordu.
"Aşk olsun Özgür'cüm. Böyle mi olduk şimdi?" diye sordu dudaklarını büzerek.
Sırıtan yüzüne bir yumruk çakmak istedim. Midem bulanıyordu.
"Adımı ağzına alma..!" dedim tükürürcesine.
Yüzündeki gülümsemeyi sildi ve dişlerini sıkarak "Bağırma bana." dedi.
Üzerime doğru gelmeye başlayınca geri geri yürüdüm.
"Alex benim fişimi çekerken ne düşünüyordu acaba?" diye sordu psikopat gibi gülerek.
Neyden bahsediyordu?
"Alex kim?" diye sordum sırtım kapıya yaslanmışken. "Ne anlatıyorsun sen?"
Hiç bir şey anlamıyordum.
Benim sorum üzerine kahkaha attı.
"Ah daha sevgilinin adını bile bilmiyorsun. Zavallı şey."
Sevgilim mi?
"Kafayı yedin galiba Gülnur. Benim sevgilim yok." dedim elimi kapının koluna atarak.
Güldü.
"Adım Lara Özgür'cüm. Gülnur değil. Alex'e gelirsek. O da çok sevgili Korel'in."
Korel'in ismi hakkında da yalan söylediğini sindiremeden bir anda üzerime atladı ama ben ondan daha hızlı davranarak kapıyı açıp dışarı çıktım.
Hızla merdivenlerden inerken silah sesi duydum.
Adımlarım hızla kesildi ve yerimde çivilendim.
Temkinli adımlarla arkamı döndüğümde Lara denen kadın silahını tavandan çekerek bana doğrultmuştu.
Yutkunarak tavandaki kurşun izine baktım.
"Benden ne istiyorsun?" diye sordum kısık sesle.
Gözlerim dolmuştu.
"Benim derdim seninle değil Özgür'cüm." dedi gülerek. "Benim derdim Alex'le. Ve ona giden yol," silahın ucuyla beni gösterdi "Senden geçiyor."
Bana doğru yürüyüp silahını alnıma dayadı.
"Ne derdin varsa Korel'le çöz. Beni rahat bırak..." dedim akan göz yaşlarımı silerek.
"Aaaaa kıyamam." dedi dudaklarını büzerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEAR BODYGUARD •|• BxB •|•
ActionSıradan bir iş adamı sandığı babasının aslında hiçte öyle olmadığını en arzu edilmeyecek şekilde öğrenen Özgür ve babasının onu koruması için tuttuğu korumanın hikayesi... ~•~Elaine Laila Parker~•~ °|°20.02.2023°|° Number 1 #homosexual 04.02.2024 N...