I.XXVIII. Тактичний відступ

5 1 14
                                    






— Ти збожеволіла? — кричить Хатор, нервово міряючи кімнату кроками.

— Ревнуєш свою шльондру? — тихо
сміюсь я. — Так от, я її не торкалась.

— Ні, Ліріє, твою матір, ні! Все її лице в крові і гематомах, спотворене до невпізнаваності !

Її? Ти і справді не пам'ятаєш імені своєї ніжної красуні?

Він шумно видихає :

— Якої в біса красуні? Ти виудила її справжнє ім'я і змусила розбити собі лице!

— Так. — криво всміхаюсь я, похитуючи ногою.

— Ти нестерпна, шалена..

— А ще безрозсудна і все в тому дусі. І тобі подобається. І ти не знаєш що з цим робити.

Він кривиться :

— Так.

Хто б сумнівався.

Я встаю :

— Виїжджаймо, якщо не хочеш платити.

Хатор стрімко підіймається і виходить за двері, я слідую за ним.

Ми швидким кроком виходимо з міста, забираємо коней, прив'язаних у підліску.

— І знову ми тікаємо. — зітхає Хатор.

— Тактично відступаємо. Доречі, чудово, що цих тварюк не треба годувати. — зітхаю я, пускаючи кобилу в галоп. Чим швидше — тим ліпше.

Принц пирхає, потроху мене наздоганяючи.

— Твою срану матір, принцесо, ще одна така витівка..

— І що ? — перебиваю я, гордо піднімаючи підборіддя.

Він тихо сміється, наздоганяючи і порівнюючись зі мною :

— І пожалкуєш.

Я регочу.

— Ти все ще кличеш мене принцесою, одже, пара поцілунків і образи як не було.

— Занадто добре мене знаєш.

Всміхаюсь.

Ми стрімко несемось по лісу, хащі все густішають. Вже майже зима, і потоки холодного вітру неприємно доповнюють пасмурну погоду.

Приїжджаємо за годину — непередбачувано швидко. Я лишаю коня Хатору і йду всередину, ігноруючи викрики про мою ліниву сраку.

На кухні зустрічаю Селену. Вона тихо плаче, притискаючи долоню до лиця.

Я втомлено падаю на стілець, мовлю :

Двір Морозного СвітанкуWhere stories live. Discover now