Я мовчки спускаюсь з кобили, дякуючи за можливість розм'яти стерплі ноги.Я готова до всього, що б мені не готував цей місяць. Абсолютно готова.
Підводячи погляд на будинок, я зітхаю, віддаючи повіддя відьмі.
Це звичайний будинок. Абсолютно звичайний будинок.
— Підійди. — мовить принц, і я покірно підходжу, стискаючи зуби.
Він вказує рукою вперед, і я йду по замшілому камінню до дверей маєтку. Потрапляючи всередину, намагаюсь не чхати від кількості пилу, що літає у повітрі і потрапляє скрізь.
Зараз приблизно опівдні. Хатор зупиняється, говорить :
— Дві кімнати, кабінет і кухня. Ти зі мною, відьма і смертна разом.
Я сухо киваю. Звісно, я сперечатимусь з ним і спробую відкусити йому носа. Пізніше.
— Тут треба.. прибрати. — кривлю носик я, і бачу, як хмуриться принц.
Він підходить ближче, дивлячись на мене зверху з висоти свого величезного зросту.
— Повторюю востаннє. Твоє життя, повне балаканини і цяцьок скінчилось. Тепер ми житимемо, де доведеться, їстимемо, що доведеться, вставатимемо у сутінках, тренуватимемось до виснаження і воюватимемо за мій трон. Ясно?
Моє обличчя перекошує гнів :
— Як ти смієш так зі мною говорити? Я леді, ясно? — верещу прямо йому в лице.
Його велика рука впечатується у стіну зовсім поруч з моїм обличчям саме в ту секунду, коли заходять Кас і смертна.
— Ми тут, здається, зайві.. — бурчить Селена, й вони обидві безшумно зникають за дверима.
У темних очах Хатора горить така ненависть, що я невільно здригаюсь.
— Твоє тіло, твій геніальний мозок і твій нахабний ротик мої і тільки мої на цілих два роки, ясно?
Мої руки стискаються і розтискаються в кулаки від злості.
На рік і десять місяців.
— Ні. — тихо шиплю у відповідь.
— Ти не зрозуміла. Моє слово — твій закон, Бріар. І якщо я скажу тобі цілувати мої ноги, ти це зробиш : сама, або я змушу тебе це зробити.
Я так роздратована, що тремтить навіть моя нижня щелепа.
— По своїй волі — ніколи. — знову шиплю, б'ючи його коліном в живіт.