I.XXIX. Криваві угоди

6 1 8
                                    




— Я її не трахав. — всміхається Хатор, струшуючи пилинки з власної сорочки.

— Ага. Сиділи і говорили про погоду. Вірю. — я
злюсь. Страшенно злюсь.

— Послухай. — ми сидимо на його ліжку, і я, мов дитина, хитаю босими ногами. — Вона найтупіша з дівиць у борделі, а я хотів дізнатись, чи безпечно нам тут залишатись. Так от, перевертень на ім'я Бран Хайвуд вишукує тут Селену по наказу Робіна.

— То він перевертень? — ахаю я, витріщаючи очі.

— Ти його знаєш? — помітно напружується принц.

— З ним я напилася тієї ночі. — тихо сміюсь.

— Щоб тебе..Ліріє Бріар. — шипить він, повертаючись до мене.

Тепер ми сидимо один навпроти одного.

Він різко нахиляється вперед, цілує мене.
Я інстинктивно відповідаю на поцілунок, забуваючи дихати. Прикусую його нижню губу, на що він тихо мурчить.

Здоровий глузд змушує мене відірватись від його губ. Я витираю свої вуста тильною стороною долоні, підіймасюсь з ліжка, шепочу :

— Випадковість і ніщо більше. — й покидаю нашу кімнату.

Кассандра, що досі сидить внизу, дивиться на мене з прищуром, а потім шепоче :

— Твої губи припухли, волосся сплутане.. Ти що, втекла від сексу?

Пирхаю :

— Я втекла від Хатора. Треба роздобути їжі.

Відьма підіймається, передає мені глиняну чашу :

— Пий.

Рідина у чаші темно-кров'яного кольору.

Я напружено шепочу :

— Це що? Навіщо?

— Моя кров. Зачарована. Гряде щось нехороше, а я повинна тебе захистити, королево.

— Я не королева! — роздратовано шиплю, повертаючи горнятко Кассандрі.

— Ти королева Півночі. Пий, Ліріє, і не смій мені перечити. — холодним, сталевим голосом відповідає мені відьма. — Тебе не зможуть зачарувати, поки в тобі моя кров.

Я зітхаю:
— Знову відкривала Око? Що саме ти бачила?

Кас кривить губи, повертаючи чашу в мої руки :

— Я не бачила нічого конкретного, але.. насувається нехороше. Дуже, дуже нехороше.

Знаючи, що Чорна всього лиш захищає мене, як і належить відьмі, я одним великим ковтком випиваю вміст чаші й облизую губи.

Двір Морозного СвітанкуWhere stories live. Discover now