I.I. Неприємності трапляються

122 8 12
                                    



Книга 1

    Королева чи фрейліна

« Більше року пройшло з моменту, як Луміора востаннє просила з'явитись до палацу, що їй потрібно тепер ? » — напружено розмірковувала я, сидячи у ліжку. Луміора з Дому Плюща править вже кілька тисячоліть, і, я впевнена, правитиме ще не одне. Залізна хватка і незламний характер тому доказ. Мене схопили за руку.
— Пані, ваша ванна готова.
— Залиш мене! — рявкнула я, не звертаючи уваги на пильний погляд темних, як беззоряна ніч, оченяток імпа.

Ну звісно, так вона мене і полишить.

Вам варто позбутися деяких людських звичок, пані Лірія — пробубоніла імп, витрушуючи попіл з попільнички — До того ж, така поведінка не варта справжньої леді, і це не сподобалося б вашій поручительці.
— Колишній поручительці.

Глибокий вдих і видих привели мене до тями. Маленькій нахабі не варто знати, як сильно мене дратує щохвилинний нагляд за кожним моїм рухом.

— Ви ж пам'ятаєте про записку від її милості королеви, вірно?

Маленький, нікчемний, огидний імп.

— Вийди геть з моїх покоїв.
— Як накажете, леді Ліріє. — чемно пробубоніла служниця-імп, що й не намагалася приховати звірину усмішку.
Ляснули двері.
Ну, нарешті.

Згрібши до купи вимучені нерви, я підвелася з постелі. Сьогодні буде важкий день. Жахливо, жахливо важкий день. А коли мої дні були легкими?

— Пані, ваша ванна..
— Здається, я казала тобі піти геть. — розлютилася я, коли у полі зору з'явилася доставуча служниця.
— Ваша ванна охолола.
— То приготуй нову, Ебі! І припини мені заважати.

Імп потупила погляд, творячи чари для нагрівання води.
В моїх володіннях таких, як Ебі, було зо двадцять. Всі вони дали клятву на крові моїй поручительці, леді Ірідії, і тепер змушені виконувати все, що вона забажає, до кінця їх боргу. Кожна з імпів зобов'язана Ірідії чимось. Ебі, наприклад, моя поручителька викупила з придворних служниць Злого короля Робіна.
Ні, не зі співчуття. Чесний народ не знає співчуття. В моєму світі цінність має тільки угода. Фейрі живуть угодами. Торгують угодами. Воюють угодами.
Для Ірідії вигідно було викупити імпа — тепер її влада над істотою безмежна, а це дорожче будь яких грошей.
Злий король, що править Благим двором, має достатньо і грошей, і влади, і кровно пов'язаних слуг. Одним більше чи менше — начхати.

Двір Морозного СвітанкуWhere stories live. Discover now