Переодягнувшись і влаштувавшись в улюбленому кріслі, я зважувала в руці мішечок, що був доставлений до моїх покоїв. Вага сотні золотих монет приємно обтяжувала руку.
В двері постукали.
Це лицар з доповіддю про сатирку.
Я дозволила йому зайти.
— Міледі, доповідь щодо затриманої.
— Я слухаю, Тібальд.
— Я не Тібальд, міледі.
— Мені чхати, починай.
— Сатирку було затримано і допитано, леді. В результаті допиту з'ясувалося, що допитувана не належить до двору королеви Луміори, не є шпигункою чи кимось іншим, утім, їй було наказано читати послання. З дозволу королеви її особиста варта провела розслідування. З'ясувалося, що сатирка із Диких фейрі. Вона була послана у палац, вірогідно, фе із... із свити принца Валеріона. За словами затриманої, вона не укладала жодних угод, отже, істота, що віддала наказ,володіє справжнім іменем сатирки.— Із свити принца. Хм. Ти вільний.
Відкланявшись, лицар покинув мої покої.
Я маю шукати зрадника Неблагої корони у свиті принца, який із задоволенням мене прикінчить.
Чудово.
Неймовірно.
Прекрасно.Прийнявши ванну, я почала збори на свято Повні.
Камеристка старанно шнурувала корсет.
Я розглядала своє відображення в дзеркалі.
Сукня мала сидіти бездоганно.
Зовні приковуюча погляди, вишукана сукня королівської нефрейліни приховує три кинжали і крихітні корковані пляшечки «Солодкої смерті», придбані мною особисто на Тіньовому ринку сьогодні вранці.
Тіньовик знаходиться на окраїні Столиці, біля Північного лісу, тож я добряче помучилася, щоб непомітно дістатися туди.
Луміора наказала запастися усім, що може знадобитись, якщо доведеться діяти радикально.
Головний мій інструмент — кинжал із заліза. Сьогодні він залишиться в покоях.
Якщо пустоголові лицарі Луміори не помилились, і зрадник справді у свиті принца, він буде діяти обережно.
Навіть якщо помиляюсь я, немає на світі істоти, здатної пережити тьмяний поцілунок «Солодкої смерті» і доброго удара в серце.Фрейліна панічно складала моє волосся в зачіску.
Я втрачала дорогоцінний час.