|KIITOKSET|

20 4 23
                                    

Kiitos, kiitos, kiitos!

Mä en tiedä, miten tarpeeksi voisin kiittää teitä, jotka tätä tarinaa olette lukeneet. Tuntuu tosi haikealta ja vaikealta lopettaa asia, jonka parissa on niin kauan puurtanu ja jättää hahmot, joihin on ehtinyt kiintyä niin paljon.

Okei. Rehellisesti sanottuna tää tarina saatika nää hahmot ei ole menossa yhtään minnekään, sillä aion tuota pikaa aloittaa uuden projektin tän saman maailman ympäriltä. Ehkä vähän eri näkökulma ja uudet tuulet, mutta älkää huoliko. 

Tämä ei tule jäämään tähän.

Kiitos teille, jotka olette lukeneet ja votanneet  ♥
On tuntunut niin hyvältä, että muutkin ihmiset on ehkä, toivottavasti, voineet saada tästä tarinasta jotain samanlaista kuin mitä sen kirjoittaminen on mulle ollut.

Oon jotenkin viimeiset 2 vuotta. Herran jestas tuntuu muuten oudolta ajatella tota ajanjaksoa. Noh, mutta siis viimeiset 2 vuotta oon välillä aktiivisemmin, välillä laiskemmin, edistänyt tän tarinan etenemistä, hahmotellut juonikuvioita ja miettinyt mun elämänvalintoja, hahah. Ja tässä sitä nyt ollaan.

En siis tosiaan ole aloittanut uutta tarinaa juuri muuten kuin suunnitelman tasolla. Tekstiä ei ole siis valmiina riviäkään. Voi siis vierähtää jokunen tovi ennen kuin pääsen julkaisemaan teille yhtään mitään...

Mutta te, jotka pidätte mun tarinoiden lukemisesta, älkää huolestuko. Mä aion julkaista tänne satunnaisesti lyhyitä novelleja. Jossain kohtaa nyt lähiaikoina julkaisen "kirjan", jonne tuun tyhjentämään sellaisia tekstinpätkiä, joista en saa kokonaisia kirjoja aikaiseksi. Jos siis pidät mun tyylistä kirjoittaa tai muuten vaan kaipaat jotain uutta lukemista, niin pysyhän kuulolla!

Nyt haluan myös paljastaa vähän mun muita "sivuprojekteja", joita oon tän tarinan ympärille rakentanut. Kuulostaapa hämärältä.

Jos oot ihminen, joka kuuntelee musiikkia lukiessaan tai kokee äänien kautta helpommin tunteita, niin oon tehnyt tän tarinan pohjalta soittolistan. Pääasiassa biisit on tarkoitus kuunnella ns. Noelin näkökulmasta, mutta osassa voi olla havaittavissa muidenkin hahmojen kosketusta. Jotkut biiseistä voi ehkä tulkita useamman eri henkilön näkökulmasta.

Jos joskus ehkä tahdot vielä lukea tän tarinan uudestaan, niin tässä nyt vähän erilaiseen lukemistapaan tarjolla mahdollisuus tai vaihtoehtoisesti voit myös löytää ehkä uusia kivoja biisejä omalle soittolistalle tai jotain muuta. 

Tässä linkki mun salaiseen soittolistaan:
https://open.spotify.com/playlist/4kvzjZm6x2eXpdJlSd18O9?si=8653712c4dde44c7 

En tiedä saako tuota puhelimella kopioitua, mutta voin laittaa kommentteihin vielä toisen, niin puhelimellakin lukevat saavat kopioitua sen helpommin.

Tai sitten voitte vaan hakea Spotifyssa soittolistaa nimellä  Harhaanjohdettu. Tuo ei ole mitenkään piilotettu, joten pitäisi löytyä.

Tämän lisäksi olen tehnyt päähahmoista moodboardit tai miksi näitä nyt ikinä kutsutaankaan. 

Jos et tahdo pilata sun omaa mielikuvituksen tuotetta näkemällä, miten minä nämä mun hahmoni mielessäni nään, niin tänne ei tule enää tämän merkittävämpää tekstiä loppuun. Jos kuitenkin sua kiinnostaa vertailla sun omaa ajatusta mun ajatukseen, niin kelaa ihmeessä alaspäin!

Tässä vaiheessa kiitos tuhannesti teille, jotka ette näitä moodboardeja tahdo nähdä. Kiitos, että olette lukeneet tänne asti! Olette ihania, pitäkää huolta itsestänne ja muistakaa, että olette tärkeitä ja arvokkaita ♥

HARHAANJOHDETTUWhere stories live. Discover now