SÄRJETTY

13 1 0
                                    

Hei,

Erittäin pitkästä aikaa. Osa varmaan huomasikin, kun jokin aika sitten julkaisin ilmoituksen, että Harhaanjohdetun jatko-osa julkaistaan joulukuun aikana. No tässähän on vielä runsaat viisi päivää tätä kuukautta sekä tätä vuotta jäljellä. Herran jestas, miten tämä vuosikin on taas rullannut näin hurjaa tahtia eteenpäin.

Huomenna 27.12. julkaisen ensin info-pläjäyksen kirjastani, jonka perään tulee heti ensimmäinen luku. Halusin vain etukäteen ilmoittaa asiasta tähänkin kirjaan, koska voi olla, että osa tämän lukijoista ei seuraa käyttäjääni, eikä siten tietääkseni saa ilmoituksia uusista kirjoistani. 

Uusi kirja kantaa tosiaan nimeä Särjetty ja kannessa komeilee uusi päähenkilö, jonka perspektiivistä iso osa tarinaa kerrotaan. Lupaan kuitenkin, että näkökulman vaihdoksiakin on tiedossa. Ja vaikka kannessa näkyvä naama ei varmaan sanokkaan vielä mitään, niin ehkä nimi Otto sanoo jotakin jollekin?

Huomenna kuitenkin lisää tietoa lukujen julkaisusta ja muusta kirjaan liittyvästä. Kysymyksiä saa toki nyt jo esittää, jos jotain tulee mieleen, mutta tietenkään en spoilaa mitään.

Kiitos, että olette jaksaneet odottaa tätä kärsivällisesti ♥
Nähdään huomenna! ^^

/26/12/2023/
~ mielikuvitusmaa

HARHAANJOHDETTUWhere stories live. Discover now