Később, amikor Sissi már majdnem minden gyertyát elfújt a szobában, hogy a kandallóban ropogó tűz lágy ütemére megpróbáljon elaludni Kate kopogott be hozzá két pohár langyos tejjel.
- Nem tartalak fel sokáig, ám erre csak most jöttem rá, s félek, holnap nem lenne időnk beszélni róla - közölte a vikomptesz, s átnyújtotta az egyik poharat Sissinek.
Annak idején őt is langyos tejjel próbálta nyugtatni az anyja a beszélgetés előtt, s ahogy visszaemlékszik ő maga hasonló értetlenséget érzett, mint amit a menyasszony arcán látott.
- Megijesztesz Kate- mondta végül Sissi. Fogalma sem volt, milyen témát készül megvitatni vele Kate. Azt hitte, hogy valami olyasmiről feledkeztek meg, ami miatt meghiúsulhat az esküvő.
Hirtelen azt sem tudta eldönteni, hogy felkeljen- e az ágyból vagy sem? Hogy az ablak előtt álló fotelban kínálja hellyel a ház asszonyát vagy megfelel maga mellett is? Végül az utóbbi mellett döntött, s Kate, mint egy bizalmas jóbarát, vagy egy kedves nővér mellé kuporodott.
- Tudod, ezt a beszélgetést az anyáknak kell kezdeményezni, ám mivel neked sajnos már nincs, és úgy tudom Violet sem keresett meg téged ezzel a témával úgy gondoltam beszélnünk kellene a nászéjszakáról.
Mire a mondat végére ért Kate kellőképpen zavarba hozta magát. Ugyanakkor remek gyakorlatra tesz szert arra az esetre, ha egyszer lánya születne, s készen állna férjhez menni.
Ezúttal Kate nézett értetlenül, mert, hogy nem tudta megfejteni Sissi arckifejezését. Cinkosan mosolygott, s a zöld szemei, még a gyér fényben is komisz fénnyel csillogtak.
- Be kell, hogy valljam Benedict már megelőzött- szólt kuncogva, majd elbújt a tejesbögréje mögé néhány korty erejéig, amíg visszanyeri a nyugalmát. Nem akart nevetni, amikor Kate olyan kedves, és figyelmes volt vele.
- Nos, sokféle válaszra számítottam, de erre azért mégsem.
- Hát- kezdett a magyarázatba Sissi. Úgy érezte teljesen őszinte lehet Kate-el, miután ő ilyen bizalmas témával fordult hozzá- úgy gondoltuk mivel úgyis közöttünk történik majd meg, nem gond, ha ő világosít fel.
- Teljesen jogos elgondolás. Eléggé részletezte?
- Úgy vélem- hangzott a sokat mondó válasz. Ezzel elárulta azt is, hogy semmi komoly nem történt még közöttük.
- Elismerem, hogy ezzel szívességet tett nekem a drága sógorom. Elképzelésem sem volt, hogy milyen nehéz egy ilyen bizalmas beszélgetésbe bonyolódni.
Vallotta Kate, s közben kereste a szavakat, hogy annak a tudatában távozhasson, hogy Sissi kellő tudással vág neki a másnap éjjelnek.
- Beszélt a gyermekáldásról is?
- Igen.
- És arról, hogy hogy lehet azt felfedezni?
- Amennyire egy férfi tájékozott lehet e témában. Elmondta, amit tud.
Egy kérdés azonban foglalkoztatta Sissit. Erről Benedict olyan tapasztalattal neméből kifolyólag nem rendelkezett, mint egy nő.
Arra volt kíváncsi, hogy milyen a nőnek az együttlét. Persze Benedict azt mondta, hogy amennyire ő tapasztalta mindig jól érezték magukat a nők a társaságában, ám a női perspektívát nem ismerhette.
Kate válaszadás helyett arról kérdezte, hogy mit érez, amikor közelebb kerülnek egymáshoz, majd azzal folytatta, hogy az az érzés fokozódik a nőkben egészen a beteljesülésig.
YOU ARE READING
Az eső kincse
RomanceA történet alapjául a Bridgerton család könyvsorozat 2. kötete szolgál ezáltal a sztori számos szereplője megjelenik benne. A főszerepben Benedict áll, akire egy hirtelen jött utazás során váratlanul és elsöprő erővel rátalál a szerelem Narcissa (S...