18. Fejezet

182 7 0
                                    


Benedict Bridgerton levele édesanyjának, Violetnek, 1825 első havában, tíz nappal a kislánya születése után:

Drága Mama!

Örömmel értesítelek, hogy január kilencedikén világra jött harmadik gyermekünk, aki csakugyan kislány lett, ahogy Sissivel megjósoltuk.

Violet Christine, - igen mama, rólad és Sissi édesanyja után neveztük el - nehezebben érkezett meg hozzánk, mint a bátyjai, hosszabb ideig tartott a vajúdás, mint amire az első két alkalom után számítottunk.

Gyönyörű kislány. Kissé hasonlít Daphnehoz azt hiszem. Amennyire emlékszem ő is ilyen vonásokkal született, de az orra olyan, mint a tiéd.

A lábadozás úgy fest ezennel tovább tart, de szerencsére Sissi felépülőben van. Hősiesen, méltósággal viselte a gyermekszülés nehéz, egy éjen át tartó megpróbáltatását, melyet neked természetesen nem kell bemutatnom.

Ezúttal jelen voltam. Fogtam a kezét, támogattam, bíztattam és dicsértem. Végtelenül büszke vagyok rá. Csodálatos anya és feleség.

Alex és Liam nagy érdeklődéssel fogadták a húgukat, kíváncsiak rá, sok időt töltenek körülötte. Most először lett közös elfoglaltságuk. Együtt mesélnek neki a vízitündérről szóló könyvből (amit nem sokkal Violet érkezése előtt fejeztem be), olyan történeteket, melyeket ők maguk körítenek a képek köré.

Mellékeltem egy rajzot a kis druszádról, hogy tudd milyen szép kislány, hogy ne kelljen várnod, az első találkozásig, hogy meglátsd a mi harmadik csodánkat.

Révbe értem mama. Semmi többet nem kívánok magamnak azon túl, amim már megvan. Így tökéletes az életem.

A következő viszontlátásig szeretettel:

fiad, Benedict

fiad, Benedict

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Az eső kincseWhere stories live. Discover now