Angie POV
Mijn kussen is helemaal nat. Ik heb geen oog dicht gedaan. Ik sta langzaam op en loop met wat kleren de trap op, ik doe stiltes de deur open, je weer maar nooit misschien slaapt Herman nog. Ik stap stilaan de kamer in en doe de deur terug dicht. 'Goedemorgen!' Zegt Herman die de badkamer uit komt. Hij heeft volgens mij zonet gedoucht want hij heeft alleen een onderbroek aan. Ik kijk naar zijn gespierde lichaam. Zo mooi. 'Angie!' Zegt Herman zwaaiend voor mijn gezicht. 'Oh euh wat is er?' Vraag ik. 'Ik zei goedemorgen en je zegt niks terug.'zegt hij 'ow sorry goedemorgen en mag ik misschien je badkamer gebruiken?' Vraag ik 'ja tuurlijk.' Zegt hij. Ik loop door naar de badkamer en douche me en kleed me om.
Herman POV
Waarom doe ik Angie toch steeds pijn. Ik wil Priscilla helemaal niet, maar ik wil niet dat er iets met Angie overkomt. Daarnet toe ze me zag in mijn bloot boven lijf. Bleef ze maar staren, het zag er schattig uit. Ze zei gisteren zelf dat ze nog van me houdt. Maar ze is wel mijn vertrouwen kwijt en dat snap ik ook wel. Maar toch moet ik Angie terug krijgen. Zei is de vrouw van wie ik hou.
Angie POV
Ik loop de badkamer terug uit en Herman is er niet meer. Hij is vast kaar beneden al. Ik pak nog wat oorbellen uit mijn kamer en ga dan ook naar beneden. 'Goedemorgen.' Zeg ik en geef violetta een kus op haar voorhoofd daarna ga ik op mijn plek zitten. 'Goedemorgen.' Zegt ze terug. Iedereen komt aan tafel zitten. Olga komt met het ontbijt. Onder het eten legt Priscilla haar hand op die van Herman. Ik voel een steek van jaloezie. Ik zie in mijn ooghoeken dat Herman naar me kijkt. Ik kijk even terug maar ook snel terug weg. 'Zullen we naar het strand gaan?' Vraagt violetta. 'Ja lijkt me leuk!' Zeg lucinda. Ze is best hard verandert en dat in een goede zin he. 'Nee luci we gaan niet naar het strand jij moet je concentreren op je carrière.' Zegt pricsilla. 'Als lucinda nu mee wilt. Dan gaat ze toch mee. Jij kan haar niet verbieden om lol te maken.' Zeg ik. 'Jij bent haar moeder niet.' Zegt pricsilla. 'Nee dat klopt. Want als ik haar moeder zal zijn zal ze veel gelukkiger zijn.' kaats ik haar terug. Pricsilla kijkt boos naar me. 'Ik ga wel mee.' Zegt Herman snel. 'Maar liefje, dan ben ik helemaal alleen.' Zegt pricsilla tegen Herman. 'Ga iets leuk doen met je vriendinne.' Zegt hij. Pricsilla zucht. Iedereen staat op van tafel en ik krijg nog een boos gezicht van pricsilla. Ik loop naar mijn kamer en doe mijn bikini al aan. Ik doe mijn boven stuk aan maar krijg er geen knoop in gelegd. 'Herman!' Roep ik. Even later doet hij mijn deur open. 'Wil je even komen helpen?' Vraag ik. 'Tuurlijk.' Zegt hij en loopt de trap af. 'Wat moet ik doen?' Vraagt hij. 'wil je er een knoop in leggen?' Vraag ik. 'Ja.' Zegt hij terug. Hij komt naar me toelopen en helpt me. 'Dankje.' Zeg ik en draai me om. 'Is graag gedaan.' Zegt hij terug. We kijken nog een lange tijd in elkaars ogen. 'Angie! Papa!' Horen we van boven. 'Ik zal eens gaan kijken.' Zegt Herman. 'Ja.' Zeg ik terug. Ik doe mijn kleren terug aan en loop dan ook naar de woonkamer. Als iedereen er is vertrekken we.
~~bij het strand~~
We parkeren de auto en stappen uit. 'Angie.' Zegt lucinda die naast me komt lopen. 'Ja.' Antwoord ik. 'Dankje!' Zegt ze 'waarvoor?' Vraag ik. 'Van deze morgen. Als je niks had gezegd had ik vast niet mee gemogen.' Zegt ze 'geen dank. Daarvoor zijn we 'familie.' ' zeg ik terug en lucinda lacht. We komen aan en violetta zoekt een plekje uit. We leggen onze spullen er neer. 'Zullen we her water er in gaan?' Vraagt violetta. 'Ja!' Antwoorden ik en lucinda. 'Ik blijf nog even hier.' Zegt Herman. Violetta, lucinda en ik lopen naar het water. We 'spelen' een tijdje. 'Heb je een emmertje ofzo?' Vraag ik na een tijdje aan violetta. 'Ja, voor?' Vraagt ze. 'Dat zul je wel zien.' Zeg ik. Violetta geeft me een emmertje en ik vul het met water. Ik loop het water uit op weg naar Herman. Lucinda en violetta blijven van het water kijken. Als ik aankom gooi ik het water over Herman heen. Hij verschiet en ik sta er lachend bij. 'Heel grappig!' Zegt Herman. 'Maar je krijgt het ooit nog wel terug of misschien iets anders.' Zegt hij. Hij staat op en ik loop weg, Herman loopt me achter na en als we bij het water komen pakt hij me middel vast samen vallen we in het water. Als we terug boven komen. Staan violetta en lucinda daar nog steeds lachend. 'Ieuw. Zee water!' Zeg ik en spuug wat water uit. Nu moet Herman ook lachen. Hij heeft nog steeds zijn arme om me heen. Ik zal zo wel eeuwig kunnen blijven staan. 'Ik zei het je toch.' Hoor ik violetta fluisteren in het oor van lucinda. Samen kijken ze naar mij en Herman er komt een lach op hun gezicht. Herman heeft door dat zijn arme nog steeds rond mij zitten. 'Oh sorry.' Zegt hij en laat los. 'Is niks.' Zeg ik. We 'spelen' nog wat verder en nadien gaan we naar het zand. 'Nu moet je je deken wel aan mij geven he.' Zegt Herman. 'Hoezo?' Vraag ik. 'Die van mij is helemaal nat. En door wie zal dat toch komen ?!' Zegt hij 'ik zal het niet weten.' Zeg ik terug. (Voel je de sarcasme :'D) we lachen. 'Je mag erbij komen liggen want het is wel een groot laken dat ik heb.' Zeg ik en ga al zitten. Herman ploft naast me neer. Ik ga liggen en Herman doet dat ook.
Violetta POV
We liggen op he strand en papa en Angie liggen bij elkaar omdat Angie, papa's laken had nat gemaakt. Lucinda ligt de zonnen. En volgens mij zijn Angie en papa in slaap gevallen. Na een tijdje liggen ze zo schattig. Papa heeft zijn arme rond Angie en Angie ligt op zijn borstkas. Ik tik tegen lucinda aan. Ze doet haar zonnebril af. 'Wat is er?' Vraagt ze. Ik wijs naar papa en Angie. 'Oh schattig, neem een foto.' Zegt ze. 'Oke.' Zeg ik en ik pak mijn gsm. Ik neem een foto. Na een tijdje worden ze wakker. 'Eindelijk slaapkopjes.' Zeg ik. Ze glimlachen. 'Oh sorry.' Zegt Angie en gaat recht op zitten. 'Zullen we terug naar huis gaan?' Vraagt papa. Iedereen vind het goed dus vertrekken we. Angie en papa zijn heel stil. Ik vind ze wel schattig samen. Alleen is pricsilla er nog.
Hey hier is weer een hoofdstukje. Is hert eigenlijk nog leuk?
JE LEEST
Kelder liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Angie. Ze is terug van een vakantie ze was een half jaar weg. Iedereen is blij dat ze terug is. Ze is zelf ook blij dat ze haar nichtje terug ziet. Ze denkt dat haar gevoelens voorbij zijn voor Herman, maar wat als dat toch nie...