We zijn al weer een weekje verder. Alles loopt heel goed. Op de studio is alles goed, tussen mij en Herman kan het niet beter. Violetta en lucinda komen echt goed overeen en gelukkig hebben we niks meer van Priscilla gehoord. 'Hey men schoonheid.' Zegt Herman. Ik bloos. 'Hoi.' Zeg ik terug. Hij geeft me een kus. 'Angie, ben je klaar voor naar de studio?' Vraagt violetta die er aankomt met lucinda. 'Ja, ik pak nog even men tas en dan ben ik er.' Zeg ik.
Als ik men tas heb loop ik terug naar hun. 'Ik ben klaar!' Zeg ik. 'Nog niet helemaal!' Zegt Herman en wijst naar zijn wang. Ik glimlach en geef hem een kus op zijn wang. 'Hou van je!' Zeg ik. 'Ik ook van u!' Antwoord hij.'Jullie zijn echt schattig!' Zegt lucinda onder weg naar de studio. Ik glimlach. 'Ik wist dat jullie ooit bij elkaar kwamen en misschien als jullie eerder bij elkaar waren dat ik dan een zusje of broertje had. Hint hint.' Zegt violetta lachend. Kinderen?! Daar had ik nog niet aan gedacht. 'Ik wil eerst zien of het echt werkt met je vader!' Zeg ik. Ze lacht en we stappen verder.
'Hey Angie!' Zegt Pablo als ik de lerarenkamer in kom. 'Hey.' Zeg ik terug en pak men map. Ik loop naar men klas en geef les. Na de les zit men dag er al op. Ik loop naar de lerarenkamer en pak men tas. Ik loop de lerarenkamer uit en zie Herman staan. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus. 'Wat doe je hier?' Vraag ik. 'Men mooie vriendin ophalen.' Zegt hij. Ik bloos en wil het verbergen dus kijk ik naar de grond. 'Wat doe je?' Vraagt hij en heft men kin op. 'Je bent nog mooier als je bloost!' Zegt huh en dat doet me nog meer blozen. Om ons heen horen we wat gejoel. Na een tijdje voel ik Hermans zachte lippen op die van mij. Ik kus hem terug. 'HERMANGIE!' horen we ineens. We laten los en kijk om. We zien violetta, lucinda, nadia, camilla en francesca staan. Ik glimlach. 'Zullen we naar het park gaan?' Vraagt Herman. Ik draai me terug om naar hem. 'Ja lijkt me leuk.' Zeg ik. Herman pakt men hand en we wandelen samen naar het park.
Nog eens een hoofdstukje na een lange tijd! Is het nog leuk?
JE LEEST
Kelder liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Angie. Ze is terug van een vakantie ze was een half jaar weg. Iedereen is blij dat ze terug is. Ze is zelf ook blij dat ze haar nichtje terug ziet. Ze denkt dat haar gevoelens voorbij zijn voor Herman, maar wat als dat toch nie...