Angie POV
Ik word wakker in de arme van Herman. Ik geef hem een kus op zijn neus. Hij word langzaam wakker, als hij me ziet glimlacht hij. 'Goedemorgen.' Zeg ik. 'Goedemorgen mooie.' Antwoord hij. Ik glimlach. 'Dit heb ik zo gemist.' Zegt hij. Ik kijk hem aan en geef hem weer een kus. 'Ik hou van je!' Zeg ik. 'Ik ook van jou.' Zegt hij terug. We blijven nog even liggen. Na een tijdje sta ik op. Ik loop naar mijn kamer en kleed me om. Als ik helemaal klaar ben ga ik terug naar boven. 'Ben je nu nog niet uit bed!' Zeg ik lachend en kijk naar Herman, die nog slaperig in bed ligt. Ik loop naar hem toe en bespring hem. 'Wat doe je?' Zegt hij. 'Je moet opstaan!' Zeg ik lachend. 'Ik heb geen zin in werk, ik wil een dagje met je weg ofzo!' Zegt hij. Ik ga naast hem zitten. 'Dat gaat niet Herman, wat moet Priscilla wel niet denken.' Zeg ik. 'Ik zeg gewoon dat ik weg moet voor het werk.' Zegt hij. 'Hoelang ga je dit volhouden!?' Zeg ik. 'Ik weet niet, maar ik wil niet dat er iets met je overkomt.' Zegt hij. 'Maar als ze erachter komt gaat ze veel bozer zijn.' Zeg ik. 'Ik dump haar zo snel mogelijk, beloofd!' Zegt hij. Ik kijk hem aan en glimlach. Hij geeft me een kus. 'En nu aan het werk.' Zeg ik na de kus. 'Urgh.' Zegt Herman. Ik lach en sta op. Herman staat ook langzaam op. 'Ik ga al vast naar beneden.' Zeg ik. 'Oke.' Ik loop naar de deur. 'angie.' Zegt Herman. Ik draai me om. Hij komt naar me toe en kust me. 'Ik hou van je.' Zegt hij. Ik glimlach 'ik ook van jou.' Antwoord ik en loop naar beneden. Ik ga aan tafel zitten, violetta en lucinda zijn er ook al. 'Wat een glimlach Angie!' Zegt violetta. 'Mag ik dan niet blij zijn.' Zeg ik en kijk haar aan. 'Jawel, maar hoe komt die lach ineens.' Zegt ze. 'Moet ik daar een verklaring voor hebben?!' Zeg ik. Violetta lacht. Ik kijk naar lucinda die er niet zo gelukkig bij zit. 'Goedemorgen.' Zegt Herman die aan tafel komt. 'Jij ook al zo'n lach!' Zegt violetta. Ik word rood. Olga komt met het ontbijt. 'Zeg papa.' Begint violetta ineens. 'Wat is er?' Vraagt hij. 'Ik wist niet dat pricsilla bij je ligt snachts.' Zegt ze. Herman kijkt verbaasd 'hoezo?' Vraagt hij. 'Wel, i hoorde jullie tot in mijn kamer!' Zegt ze. Ik word rood. Ook Herman word wat rood. 'Waar is pricsilla eigenlijk?' Vraag ik. 'Ze moest nog iets regelen, ik weet niet wat.' Zegt roberto die binnenkomt. 'Wil je al mijn vergaderingen enzo. Afzeggen voor vandaag?' Zegt Herman tegen roberto. 'Waarom?' Vraagt hij. 'Gewoon.' Antwoord herman en knipoogt naar me. Wat is hij nu weer van plan.
Na het eten ga ik naar lucinda's kamer. Ik klop en hoor dat ik binnen mag. 'Hey.' Zeg ik als ik binnen loop. 'Hoi.' Zegt ze terug. Ik ga bij haar op het bed zitten. 'Wat is er met je?' Vraag ik. 'N....niks.' Zegt ze en kijkt weg. 'Ik weet dat er iets is. Maar als je het niet wilt zeggen mij best, maar onthou ik zal altijd luisteren.' Zeg ik en sta op. 'Nee Angie wacht.' Zegt ze. Ik ga terug zitten. 'Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Jij en Herman zijn zo schattig.' Begint ze maar ik ontbreek haar 'maar we hebben niks ofzo.' Zeg ik zenuwachtig. 'Maar jullie houden wel van elkaar!' Zegt ze. Ik kijk naar de grond. 'Maar dan is er mama! Ze houdt jullie uit elkaar en ze wilt dat ik alles doe voor mijn carrière, ik mag niks meer doen wat ik wil, soms zal ik naar me vader willen, al is dat niet zo eenvoudig!' Zegt ze en er loopt een traan langs haar wang. Ik heb haar nog nooit zo gezien maar ik zie dat ze zich echt slecht voelt. 'Ik zal er altijd zijn, ik ben nu je tante! En ik zal altijd naar je luisteren als het nodig is!' Zeg ik en geef haar een knuffel. 'Dankje Angie!' Zegt ze. Ze glimlacht naar me. 'A Angie hier ben je !' Zegt Herman die binnen komt. 'Ja.' Zeg ik. 'Je weet het he.' Zeg ik tegen lucinda ze knikt en geeft me een knuffel. Ik sta op en loop de kamer uit. 'Wat was dat allemaal?' Vraagt hij. 'Gewoon, ze had even iemand nodig.' Zeg ik. 'Je bent echt te goed voor deze wereld he!' Zegt Herman. 'Dat weet ik.' Zeg ik lachend. 'Heb je zin om een wandeling te doen?' Vraag hij. Ik knik. We geven elkaar een kus en vertrekken.
Hier weer een hoofdstukje !!!
JE LEEST
Kelder liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Angie. Ze is terug van een vakantie ze was een half jaar weg. Iedereen is blij dat ze terug is. Ze is zelf ook blij dat ze haar nichtje terug ziet. Ze denkt dat haar gevoelens voorbij zijn voor Herman, maar wat als dat toch nie...