~~4 jaar later~~
Herman en ik zijn ondertussen getrouw en hebben een kindje, Margreet van twee jaar. Lucinda en violetta wonen apart. Het is hier soms wel stil in huis. Maar dan hebben we margreet, ze is even onhandig als mij en heeft de mooie ogen van Herman. Het is een schatje. Ik hou van Herman al blijft het in men hoofd dat hij men schoonbroer is. Ik hou van hem en voel me goed bij hem dat is het enige wat telt. 'Hey beauty.' Zegt Herman en komt naar me toe. 'Hey,' zeg ik en geef hem een kus. 'Eikeba.' Zegt Margreet en doet haar handjes voor haar ogen. Herman en ik moeten lachen. We lopen naar haar toe en beginnen haar te kietelen. 'Mama! Papa! Stop.' Zegt ze lachend. We gaan nog een tijdje door. 'Zullen we naar het park gaan?' Vraagt Herman als we klaar zijn met kietelen. 'Ja het park!' Roept Margreet zowat. Ik glimlach. Margreet loopt al naar de auto. 'Ik hou van je.' Zeg ik en geef Herman een kus. 'Ik ook van jou!' Antwoord hij. Samen lopen we ook naar de auto en dan vertrekken we. Als we aankomen gaat Margreet meteen naar de speeltuin. Herman en ik gaan op ons bankje zitten. We kijken hoe Margreet speelt en praten wat. 'Zullen we naar de eendjes gaan?' Vraagt Margreet die eraan komt gelopen. 'Goed!' Zeg ik en sta op. Herman pakt men hand en lopen we met zen drieëtjes naar de eendjes. Margreet is zo enthousiast. We geven wat brood en als we klaar zijn lopen we nog wat door het park. We komen bij een ijskar en kopen ijsjes. Ondertussen als we het ijsje op eten lopen we verder. 'Mag ik nog even gaan spelen?' Vraagt Margreet als we terug bij de speeltuin aankomen. 'Ja tuurlijk.' Zeg ik en ze loopt naar de glijbaan. Herman en ik gaan terug zitten.
'Ik zal niet weten wat ik zonder je zal moeten.' Zegt Herman en slaat zijn arm om me heen. Ik leg men hoofd op zijn schouder en zeg 'ik ook niet zonder jou.' We blijven nog even zo zitten en dan komt Margreet aanlopen 'papa! Kom. Je moet me duwen op de schommel.' Zegt ze en trekt Herman zowat recht. Ik lach, Herman geeft me nog een kus en loopt dan mee. Margreet gaat op de schommel zitten en Herman duwt haar. Ze lijken zo hard op elkaar. Ik glimlach. Hier heb ik altijd al van gedroomd een perfect gezin met Herman. Het kan gewoon niet beter. Ik hou van ze alle twee met heel men hart. Ik sta op en loop naar hun toe en speel lekker mee.Zo dit was het boek dan, zo'n slecht boek :'D sorry daarvoor. Maar ik wist gewoon niks meer.
Ps: ik ga je missen doedeeelss !!! Ik wil je hier houden maar dat gaat niet gaan denk :/ in korte tijd hebben we al wat 'meegemaakt' :'D mijn coole Belgische woorden: sebiet. Ik ga je missen meis!!!
JE LEEST
Kelder liefde
FanfictionDit verhaal gaat over Angie. Ze is terug van een vakantie ze was een half jaar weg. Iedereen is blij dat ze terug is. Ze is zelf ook blij dat ze haar nichtje terug ziet. Ze denkt dat haar gevoelens voorbij zijn voor Herman, maar wat als dat toch nie...