Biliyorum bölüm araları çook uzun oluyor. Ama sınavlarım ve ödevlerim vardı. Bundan sonra daha hızlı yüklemeye çalışacağım. Bu sefer fazla uzatmıyorum :D Bu arada 23.6K olmuşuz :) Ne kadar mutlu oldum tahmin edemezsiniz :) Çok teşekkür ederim <3 Unutmadan Nina'nın diziden ayrılması beni gerçekten çok fazla üzdü :'(
İYİ OKUMALAR...
"Bu normal mi?" diye sordum Stefan'a. Bonnie'yi sarsmaya başlamıştı. Transa girmiş gibi görünüyordu. Bonnie birden kendine geldi.
"İlk sefer için biraz fazla oldu sanki." dedi Stefan. Endişelenmiş görünüyordu. Stefan'ın aksine Bonnie rahatlamış ve gayet iyi gönüyordu.
"Bon?" dedim emin olmak için. Kafasını yavaşça kaldırdı ve hafifçe gülümsedi.
"Endişelenmeyin. İyiyim. Hiç olmadığım kadar iyiyim. Artık korkmuyorum." dediğinde gerçekten rahatladım. Bunu daha önce, çok uzun süre önce yapması gerekiyordu. Stefan iyi olduğunu kontrol etmek için birkaç soru sordu ve sonuçtan memnundu.
"Sen güçlü bir cadısın Bonnie. Bu senin için hiçbir şey." dedi ve gülümsedi.
—-
Aradan bir saat geçmişti. Bonnie birkaç büyü daha denedikten sonra Stefan artık dinlenmesi gerektiğini söyledi ve Bonnie nihayet durabildi. Büyü yapmak hoşuna gitmiş gibi görünüyordu.
"Ben artık gideyim. Damon ve Katherine'i uzun süre yalnız bırakmak çok iyi sonuçlara yol açmaz sanırım." dedi sırıtarak.
"Peki. Seni şimdiden özleyeceğim." dediğimde yanağıma masum bir öpücük kondurdu ve ayağa kalkmama izin vermeden kapıya doğru yöneldi.
Stefan'ın ağzından...
Onu şimdiden özlemiştim. Ne yapıyordu böyle bana? Ah! O kesinlikle Katherine'den farklı.
"Damon?" Eve çoktan gelmiştim. Ama ev çok sessizdi. Tabi ki de böyle bir sessizlikle karşılaşmayı beklemiyordum. Tamam normal insan kulağı belki aşağıdaki sesleri duyamazdı. Ama ben vampir güçlerimle de hiçbir şey duyamıyordum. Fazla sessiz duruyor olmaları tabi ki de imkansız.
"Damon, orada mısın? Katherine?" Aşağı indim ve gördüğüm manzara karşısında hiç şaşırmadım. Damon yerde yatıyordu ve tabi ki de Katherine'nin oturduğu sandalye boştu.
"Damon! Damon! Uyan!" Ah!!!!! Bir bu eksikti. Nasıl kaçabilirdi ki? Hadi ben olsam neyse. Damon'dan daha güçsüz ve duygusalım. Ama Damon...
"Ahh!" Damon ensesini ovalayarak ayağa kalktı. Tam konuşacakken lafı ağzıma tıktı.
"Sen sormadan ben söyleyeyim. O kafasında bin tilki dolaştıran kadın beni kandırdı."
"Nasıl diye sormayacağım."
"Sorma."
"Onu bulmalıyız."
"Gerçekten mi? Sen söylemesen akıl edemeyecektim." Damon konuşurken yukarı çıkmaya başlamıştı.
"Beni tersleme elinden kaçıran sensin."
"Stef, kapa çeneni."
"Ben kızları arayacağım."
"Hey! Onları yalnız mı bıraktın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk - (Vampir Günlükleri)
Fanfiction"Sıradan biri gibi görünüyordu. Sıradan bir lise öğrencisi... Ama öyle değildi. Fazlası vardı. O Stefan Salvatore'du... Vampir olanından..." Sevdiğin çocuğun vampir olduğunu öğrenirsen ne yaparsın? Hikaye biraz sizden, biraz uzak... Okuyup kendiniz...