10.Bölüm - Misafir

1.2K 95 9
                                    

Bu sefer pek gecikmedi sanki :D Her neyse :D Okuyucular 3.3K oldu ve ben çook mutluyum :) Bu kadar sevileceğini düşünmemiştim :) Hepinize çook teşekkür ederim :)

İYİ OKUMALAR...

Medya: Lexi ve Stefan :) 

Stefan’ın ağzından…

“Sevgili Günlük;

Elena’ya yavaş yavaş içimi dökmeye başladım, ki bu hiçbir zaman yapmadığım bir şeydir. Sadece Lexi vardı, ki o da en yakın arkadaşımdı, sevgilim değil. Haa unutmadan!!! Lexi geliyoor. Çok heyecanlı olduğumu sende anladın değil mi? Lexi’yi çok özledim. Yıllardır görüşmüyoruz. En son beni iyileştirmek için buradaydı. Damon’la anlaşabilseydi keşke. Gelecek ama birkaç gün sonra gideceğine eminim. Çünkü lanet olası Damon burada. Gerçekten! Neden burada ki? Ondan gerçekten nefret ediyorum. GERÇEKTEN!!! Ve bir o kadar nefret ettiğim tek kadın KATHERİNE…”

Günlüğümün kapağını kapattım ve her zaman ki sakladığım yere koydum. Büyük ihtimalle Damon sakladığım her yerde bulabilir ama pek de umursamıyorum. Çünkü yazdıklarımın hepsi gerçek düşüncelerim ve bunları yüzüne vurmak için yer arıyorum.

Birden kapı çalındı ve düşüncelerimden sıyrılıp aşağı indim. Kapıyı açtım ve Lexi beni dışarı çekip birden boynuma atladı.

“Selam, seni koca oğlan.” dedi ve kocaman gülümsedi.

“Hoş geldin.” diyerek karşılık verdim ve gülümsedim.

“Hoşbuldum.” dedi neşeyle.

Onu özlemişim…

“Hey bak ne diyeceğim. Biraz bekle ve ben gidip Zach’i çağırayım.” dedim ve onaylarcasına başını salladı. Zach’i bulmam fazla uzun sürmedi. Beni arkamdan takip etti ve Lexi’yi içeri davet edip işini bitirmek üzere yanımızdan ayrıldı.

“Eee, anlat bakalım. Neler kaçırdım?” diye sordu Lexi.

Benim tanıdığım Lexi istediğini alana kadar peşimi bırakmaz.

“Elena diye biri var.”

“Ne zamandan beri ve benim neden haberim yok.”

“Fazla olmadı. Ama şu son 1 hafta mükemmel geçti. Daha az önce onu evine bıraktım.”

“Woww! Koca oğlan iş başında ha??”

“Bana öyle demeyi kessen iyi olur.”

“Ne yaparsın?? Senden daha yaşlıyım, unuttun mu?”

“Pekala, sustum. Sen neler yapıyorsun bakalım? Gece bekçiliğine devam anlaşılan.”

“Sen geç dalganı. Bende senin yüzüğün gibi bir yüzük yapacak cadı bulabilseydim gündüz gezerdim.”

“Tamam, tamam. Sinirlenme. Hadi dışarı çıkalım. Grill buranın en iyisi.”

“Bu gece seninim koca oğlan.”

“Lexi!” Kahkahası evde yankılandı kapıdan çıkarken.

---

Yasak Aşk - (Vampir Günlükleri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin