1.Bölüm - İlk Görüş

3.5K 237 46
                                    

Elena'nın ağzından...

"Bonnie... Bonnie..." dürtmeye başladım uzaklara dalıp giden Bonnie'yi.

"Ha? Efendim?"

"Bonnie iyi misin? Bir sorun mu var?"

"Aaa. Hayır. Yok tabiki de. Neden ki?"

"Ahh! Hadi ama Bonnie nereye bakıyorsun öyle?" diye ısrar ettim.

"Hiiç." dedi ısrarla.

"Hadi. Göster şu yakışıklıyı." dedim ve Bonnie daha fazla ısrar etmeyip göstermek zorunda kaldı.

"Peki. Şu gözlüklü ve fazla karizmatik olan."

   Aman Allah'ım! Bu da ne böyle. Bu kadar tatlı bir insan var mıdır başka bu dünya da? "Üzgünüm Bonnie onu kendime alacağım."

"Elenaa... Elenaa..."

"Feci tatlı." dedim dibim düşmüş bir şekilde.

"Heey. Önce ben gördüm." dedi Bonnie gülerek.

"Ama artık benim."

   Bonnie gülümsüyordu. Bu da demek oluyor ki, kızmadı. Zaten Bonnie'nin erkeklerle pek işi yoktu. Genellikle bana bırakırdı.

"Pekala planın ne?"

"Ne planı?"

"Ele geçirme planı. Hani hep bir tane vardır ya."

"Ah. Hayır bu sefer yok. O kendi gelecek."

   Biz onun hakkında konuşurken o da ders programını almaya çalışıyordu. Kimdi bu yeni çocuk böyle? Açıkçası kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok. Ama daha önce böyle hissetmediğim kesin. Her neyse. Odaklanalım. Hırsızlık yapma zamanı. KALP HIRSIZLIĞI...

"Bonnie?"

"Evet."

"Kaçıncı sınıfta acaba?"

"Bizim gibi 11. sınıfta olsa gerek."

"Şansa bak! Aşık oldum galiba." dedim yüzüme sinsi gülümsememi yerleştirerek.

"Emin misin? Kazanma tutkusu olmasın sakın?"

"Hayır Bonnie. Bu sefer farklı bir şey var. Beni kendine çekiyor."

   O gülümsüyordu. Elinde ya da önünde bir şey yoktu. Yani gülecek bir şey yoktu. Bir an "Bizi mi duydu acaba?" diye düşündüm. Ama sonra saçmaladığımı fark ettim. Aslında bizden çok uzakta değildi ama bizi duyacak kadar da yakın değildi.

Stefan'ın ağzından...

   Benim için söyledikleri hoşuma gitmedi değil. Onu tanıma planım suya düşmeyecek gibi. Onunla bir şekilde konuşmam gerek. Aylardır onu izliyorum ve bu izlemeye son vermem gerekli. Evet Stefan. Bunu yapabilirsin.

"Bize doğru mu geliyor yoksa ben mi yanlış gördüm." dediğini duydum Elena'nın.

"Hayır. Senin yakışıklı bize doğru geliyor." diye onayladı Bonnie.

1.bölüm sonu...

Umarım beğenirsiniz :) Yorumlarınız önemli. Lütfen yorum yapın :)

Yasak Aşk - (Vampir Günlükleri)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin