Yb çoook gecikti, biliyorum. Özür dilerim. Ama sizde beni anlayın. Okul çok zamanımı alıyor ve yeterli vote sayısı çok uzun sürede geliyor. Yine de bölüm sayısına göre vote ve yorum sayısı gayet iyi. Ama daha iyi de olabilir. Lütfen görenler vote versin. Zor bir şey değil. En azından gerçek okuyucular fazla beklememiş olur :)
Ayrıca medyaya yüklediğim tanıtım filmine bakarsanız çok sevinirim :) Fikirleriniz benim için önemli :)
Yazım yanlışlarım içinde şimdiden özür dilerim :)
İYİ OKUMALAR...
Elena'nın ağzından...
“İntikam alma vakti geldi.” dediğinde ister istemez ürperdim. Tamam Katherine’den nefret ediyorlardı. Bende hiç görmediğim halde şimdiden nefret ediyordum. Ama sonuçta 500 yıllık bir vampirden nasıl intikam alabilirler merak etmiştim açıkçası.
“Ne demek ‘İntikam alma vakti.’ Hiçbir şey anlamadım.” Gerçekten de anlamamıştım.
“Hemen açıklayayım. Evimizden gitmesini defalarca söyledik. Neden geldiğini de defalarca sorduk. Ve onun tepkileri, cevapları hep aynı oldu. Bizde Damon’la ona istediğini vermeyi düşündük.” Biraz duraksadı. Yüzünde bilmiş ve umursamaz bir ifade vardı. Konu Katherine olunca surat ifadesi doğaldı.
“Ona evimizde bir oda verdik.” dediğinde şok olmuştum. Bonnie’de şok olmuş olacak ki aynı anda “Ne?” dedik. Ciddi anlamda hayal kırıklığına uğramıştım. Hani ondan nefret ediyorlardı. Hepsi yalan mıydı? Ya da yıllar önce biten aşkları gün yüzüne mi çıktı? Benden bu kadar çabuk mu vazgeçti? Ya da belki Damon ve Katherine birlikte olmaya karar vermiştir. Zaten Damon yıllardır onu beklememiş miydi?
“Evet. Evimize aldık. Ama bilin bakalım odası nerede? Durun! Size bir ipucu vereyim. Evin en güzel odası.” dediğinde hiç düşünmeden “Yoksa kendi odanı mı verdin?” diye sordum.
“Hayır, tabi ki de.” dedi hiç düşünmeden.
“O zaman Damon’ın odasında kalacak.” dedim şaşkınlığımı gideremeyerek.
“Elena! Hayır. Daha da yaratıcı ol.”
“Artık söyler misin, lütfen!” dedim merakla sesimi yükselterek.
“Peki, peki. Kızma. Tabi ki de evin en mükemmel köşesi olan bodrum katında kalıyor. Küçük ama mükemmel hücremizde.” dedi sırıtarak.
“Ah!” diyebildim sadece. Resmen ondan şüphe etmiştim. “Kendinden utanmalısın Elena Gilbert!!!” dedi iç sesim suçumu tekrar hatırlatırcasına.
“Gerçekten onu affedeceğimizi mi düşündünüz?” dediğinde iyice yerin dibine girdim. Sevgilime ciddi anlamda güvenmeye başlamalıydım. Ona güveniyordum. Ama kabul etmeliyim ki Katherine gibi biri için Stefan kolay lokma gibi görünüyordu. Çünkü hüzünlü bir geçmişleri var ve… Ahh, ne diyorum ben? “Stefan öyle şey yapmaz!” diye kendime hatırlattım ve Stefan’ın sorusuna cevap verdim.
“Belki. Yani Katherine’nin nasıl biri olduğunu ve Damon’ın ona düşkünlüğünü biliyoruz. Yani… Neyse boşverelim en iyisi.” dedim ve konuyu değiştirmeye çalışarak “Katherine’i nasıl yakaladınız?” diye sordum. O da daha fazla uzatmamayı seçerek soruma odaklandı. “Mine her şeyin ilacıdır.” dedi sırıtarak. Bende sırıtmasına karşılık kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşk - (Vampir Günlükleri)
Fanfiction"Sıradan biri gibi görünüyordu. Sıradan bir lise öğrencisi... Ama öyle değildi. Fazlası vardı. O Stefan Salvatore'du... Vampir olanından..." Sevdiğin çocuğun vampir olduğunu öğrenirsen ne yaparsın? Hikaye biraz sizden, biraz uzak... Okuyup kendiniz...