13

148 30 11
                                    

"ဟားဟား „ဟားဟားးးးး ဗြောင်ဘတ်ဟျွန်း ဗြောင်ဘတ်ဟျွန်း မင်းကို ဟိုက ဘာမှမလုပ်သွားတာကံကောင်း ဟားဟားးးး"




"ဖတ် ဖတ် ဖတ်"



ချန်းယောလ်တို့မတွေ့တာကြာပြီးဖြစ်တာကြောင့် သူငယ်ချင်းသုံးယောက်ကော်ဖီဆိုင်မှာ လူစုရင်စကားပြောနေကြသည် ။ စကားစပ်မိရင်က​​နေဘတ်ခ်ဟွန်းအဖြစ်အပျက်ကို ဂျုံအင်ကချန်း​ယောလ်ကိုဖောက်သယ်ချ​​တော့ ချန်းယောလ်ကတဟားဟားအော်ရယ်ပြီး သူ့ဘေးကဂျုံအင်ကိုလဲ တဖတ်ဖက်နဲ့ရိုက်နေသည် ။ ကင်ဂျုံအင် ခင်ဗျာမျက်နှာကရှုဲ့မဲ့နေပြီဖြစ်သည် ။





"သေပါပြီ ပတ်ခ်ချန်းယောလ်ရာ မင်းရိုက်လို့ ငါ့လက်မောင်းလဲပုပ်သိုးတော့မယ်"




"ငါလည်း ဒေါသကထွက်​ပြီးမြင်သမျှကိုဆွဲလုပ်မိတာပေါ့ အဲ့စာခြောက်ရုပ်က လူကောင်းက ငါ့နှစ်ဆလောက်ရှိတယ် ငါ့လဲအခွင့်သာတုန်းပြေးထွက်လာခဲ့တာ "




"အေး မင်းပြေးတာမြန်လို့ပေါ့ အဲ့တစ်ယောက်ကလေး မင်းကိုတွေ့တဲ့နေရာမှာကိုင်ဖြဲမဲ့ရုပ် မင်းလုပ်လိုက်တာ သူ့တော်တော်ခံလိုက်ရတယ်"





ဘတ်ခ်ဟွန်းက ဂျုံအင်ကိုမျက်စောင်းခဲလိုက်ပြီး





"ခွေးကောင် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်လုံးဒုက္ခရောက်နေတာကို ကူညီပေးမယ်မရှိဘူး "






"အဟက်„ဆော်တီး ကြည့်ကောင်းနဲ့ကြည့်နေမိလို့မင်းလူက မင်းကိုတော်တော်တင်းသွားတာနော် "





"ချီးကို ငါလူ ငါအကြောင်းကိုခဏထားပါအုံး ချန်းယောလ် မင်းကကောအခုတလောပျောက်နေတယ်နော် ဘာကြောင့်ငြိမ်ကုပ်သွားတာလဲ"





"ငါအကြောင်းနဲ့ငါပေါ့ကွာ "



"ဘတ်ခ်ဟွန်း အဲ့ကောင်ကငြိမ်သွားမှာပေါ့ အချစ်တွေ့နေပြီး ငါ့တို့သူငယ်ချင်း play boyကြီးက ဟားဟား "





"မင်းကိုဆွဲဆောင်နိုင်တဲ့ ယောက်င်္ကျားလေးကိုသိချင်နေပြီကွာ"






ဒီတစ်ခါ မျက်လုံးပြူးသွားရတဲ့ လူက ချန်းယောလ်နဲ့ဂျုံအင်ဖြစ်သည် ။ ဂျုံအင်တောင်စစသိတော့ မိန်းကလေးလို့ထင်နေတာ ဘတ်ခ်ဟွန်းကြတော့ သူ့ကိုကြည့်လိုက်ယုံနဲ့ ယောက်င်္ကျားလေးလို့တန်းသိတာ နည်းနည်းတော့စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းသည် ။ ဘတ်ခ်ဟွန်းက အပြုံးမမည်တဲ့အပြုံးနဲ့ သူ့တို့နှစ်ယောက်ကိုကြည့်လာပြီး...







Strawberry and Cigarette 🍓🚬Where stories live. Discover now