Erdem : Konum at çıkıyorum şimdi (18:03)
Serkan : Asıl sen konum at, ben çıkıyorum.
Serkan : Arabadayım hatta, hadi.
Erdem : Ya olmaz
Erdem : Benim sana teşekkür etmem lazım sen bırak arabanı bugün bendensin
Erdem : Ayakkabımı giyeyim çıkacağım
Erdem : Konum at
Serkan : Oğlum arabadayım diyorum, sen arabana binene kadar ben gelmiş olurum bile.
Serkan : Bir dahaki sefere de sen götürürsün, söz. (18:06)
Görüldü..
Erdem :
Erdem : Çok geç emniyet kemerimi bile bağladım (18:07)Görüldü..
Serkan : İyi madem restoranın orda buluşalım bari.
Serkan : Belli ki sen inadından vazgeçmeyeceksin.
Erdem : Sen vazgeçtin sanki de ben mi inat oldum şimdi
Serkan : Bana araba lazım sonra, o yüzden.
Erdem : Belki bana da lazım
Serkan : Restoranın konumunu at da orda buluşalım diyorum bu yüzden. (18:09)
**
"Allah'ım, şu arabaya bir dahaki sefere Serkan'ı öpmüş bir adam olarak binmeyi nasip et, lütfen ya.." Arabadan inmeden önce ellerimi havaya kaldırıp dua ettim, onu öpme şansımı biraz daha arttırabilmek için. "Sadık bir adam olacağıma söz veriyorum, başka kimseye yan gözle bakmayacağım vallahi."
'Daha fazla ne söylenir ki' diye düşündüm, ama beş saniye içinde aklıma bir fikir gelmeyince Allah benim kalbimi biliyor zaten, diye düşündüm ve omzumu silkerek 'amin' dedim.
Serkan'ı bekletmek istememiştim.
Heyecandan kalbim öyle bir atıyordu ki, çok fenaydı. Bedenimin Serkan'a karşı verdiği tepkileri şimdilik göz ardı etmeyi tercih ediyordum, sorgulama işini Serkan'ı elde ettikten sonraya bırakmıştım.
Şimdilik hedefim Serkan'dı ve ben sadece hedefime odaklanmak istiyordum.
Derin bir nefes alarak kemerimi açtım. Serkan muhtemelen gelmemişti daha ama arabanın içinde gerginlikten sıcaklamıştım.
Kapıyı açmak için elimi havaya kaldırmıştım ki, ben daha dokunamadan kapı kendi kendine açıldı.
"Selam," dedi o kusursuz kalın ses, ben daha ne olduğunu kavrayamıyorken. Sesinden tanımıştım, ama yine de kafamı kaldırıp sol tarafımdaki bedenin yüzüne çıkardım bakışlarımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDDİA -BXB
Teen Fiction!Tamamlandı! Erdem : Kızın yanındaki gözlüklü artist kim Erdem : Sevgilisi değildir umarım Erdem : Anam valla bana ters ters bakıyor, kesin anladı manitasını dikizlediğimi Erdem : Alper senin ağzına sıçayım Alper Alper : Manitası değil kardeşim...