Erdem : Burada kalmadın mı sen gece (06:26)
Erdem : Uyandım yoksun
Serkan : Yok yavrum, sen uyuduktan sonra çıkıp eve geldim. (06:58)
Erdem: : Neden ki (07:00)
Erdem : Birlikte yatıyorduk ne güzel
Serkan : Dün ilk defa geldim sana sonuçta.
Serkan : İlk günden yatılı misafir olmak içime sinmedi.
Görüldü..
Serkan : Belki bir dahaki gelişimde kalırım.
Erdem yazıyor..
Erdem : Ne zaman istersen kalabilirsin
Serkan : Keyifsiz mi uyandın sen bu sabah?
Erdem : Hayır
Serkan : Ne bu soğukluk o zaman?
Erdem : Sadece birlikte uyuduğumuzu düşünerek huzurlu uyanmıştım bu sabah
Erdem : Seni yanımda göremeyince bir tuhaf hissettim
Erdem : Sabah kalkıp gitmiş olmana bile okeydim oysa ki
Erdem : Sen şimdi diyorsun ki kalmadım hemen gittim
Erdem : Şaşırdım sadece o kadar
Serkan yazıyor..
Serkan : Sen hep böyle tatlı mıydın?
Serkan : Yoksa sadece bana karşı mı böylesin?
Erdem : Dalga geçme benimle
Erdem : Ben ciddiyim
Serkan : Ben de ciddiyim.
Serkan : Birlikte uyumadığımız için tripleniyorsun şu an resmen, bence bu çok tatlı.
Görüldü..
Serkan : Yavrum ben ilişkimizi aceleye getirmek istemediğim için kalmadım seninle. Ağırdan alalım, her seviyenin tadını çıkararak yaşayalım istedim sadece.
Serkan : Bunu bu kadar dert edineceğini bilseydim emin ol gitmezdim.
Erdem : Aceleye getirmek ya da ağırdan almak gibi bir derdimiz olmamalı bence
Erdem : Akışına bırakmak daha güzel bir seçenek
Erdem : Ha tabi eğer kalmak istemediysen onu anlayışla karşılarım
Erdem : Tabi ki mecbur değilsin
Serkan : İstiyordum.
Erdem : Neyi istiyordun
Serkan : Seninle birlikte uyumayı.
Serkan : Dediğim gibi, her şeyi aceleye getirirsek aramız çabuk açılır diye düşündüm sadece.
Serkan : Bu yüzden gitmeyi tercih ettim.
Erdem : Aramız neden açılsın ki Serkan
Görüldü..
Erdem : Sen benim vazgeçmemden korkuyorsun değil mi
Erdem : Güvenemiyorsun bana
Serkan : Saçmalama.
Serkan yazıyor..
Serkan : Tamam, belki birazcık.
Serkan : Elimde değil Erdem, bütün tek gecelik ilişkilerine şahit oldum.
Serkan : Her sabah okula başka bir kızla geliyordun.
Serkan : O zamanlar aramızda bir şey olmadığı için umursamıyordum tabi, herhangi biriymişsin gibi izliyordum olayı uzaktan ama şahit oldum bir kere sonuçta.
Serkan : Hep aklıma geliyor, düşünmeden edemiyorum.
Serkan : Bir gün benden de sıkılmandan korkuyorum. Bir heves uğruna peşinden koştuklarından birisi olma ihtimali beni korkutuyor.
Görüldü..
Serkan : Özür dilerim, elimde olan bir şey değil.
Erdem : Niye özür diliyorsun ki
Erdem : O güveni sana veremediysem bu benim suçum
Serkan : Sorun da bu işte.
Serkan : Sen sadece ben varmışım gibi davranıyorsun zaten, her şey mükemmel.
Serkan : Sorun benim.
Serkan : İnsanları geçmişiyle yargılamamam gerektiğini biliyorum ama olmuyor. Yine de güvenemiyorum.
Erdem : Bir şey sorabilir miyim
Serkan : Sor tabi.
Erdem : Senin güven problemlerin mi var
Erdem : Daha önce de bana birkaç kez bunu düşündürtecek şeyler söylemiştin de o yüzden soruyorum
Erdem : Yanlış anlama, sadece bu olayla alakalı değil
Serkan : Benim birçok problemim var.
Serkan : Birine güvenebilmek bunlardan sadece bir tanesi.
Erdem : Anlıyorum
Erdem : Öncelikle bana açık açık derdini anlattığın için teşekkür ederim
Erdem yazıyor..
Serkan : Bir çözüm bul diye anlatmadım bunları sana. Sordun diye söyledim.
Serkan : Bu benim sorunum, kendim halletmem gerekiyor. Senlik bir durum yok.
Serkan : Yani bu konuyu burda kapatabiliriz.
Erdem : Tabi ki de sadece senin sorunun değil saçmalama
Erdem : Bunu birlikte çözmemiz gerekiyor
Erdem : Her ne kadar inanmak istemesen de ben seninle ciddi düşünüyorum
Erdem : Bu yüzden bana güvenebilmen çok önemli
Erdem : Bak sana karşı dürüst olacağım
Erdem : Hatta ses kaydı atayım dur
Erdem : Mesaj yazarsam belki ciddiye almazsın şimdi beni
Görüldü..
Erdem : *Ses kaydı* Birbirimizi daha yeni yeni tanıyoruz Serkan, ileride ne olacağını ikimiz de bilemeyiz bu yüzden. Belki sen beni tanıdıkça senin için uygun olmadığımı düşüneceksin, aynı şekilde ben de öyle düşünebilirim.
Erdem : *Ses kaydı* Bu yüzden sana 'seni asla bırakmam' gibi saçma sapan sözler veremem. Senden böyle bir söz vermeni istesem sen de veremezsin çünkü dediğim gibi gelecekte ne olacak bilmiyoruz.
Erdem : *Ses kaydı* Ama şunu söyleyebilirim ki sana gerçekten fena tutuldum. O bahsettiğin kızlara karşı en ufak bir şey bile hissetmedim ben. Daha önce kimseye karşı aslında. Çıkar ilişkisi yaşıyorduk, onların da benden beklentisi yoktu benim de onlardan. Ciddi ilişki isteyenlere ben yanaşmıyordum kalplerini kırmak istemediğim için. İki taraf da halinden memnundu yani. Geçmişimle gurur duymuyorum, ama durum tam olarak buydu.
Erdem : *Ses kaydı* Ama senin onlarla hiçbir alakan yok. Klişe bir laf olacak belki, ama yemin ederim sen ilksin. Eğer öyle bir derdim olsaydı senin sevgili olmak istediğini bile bile devam ettirmezdim bu şeyi. Seni kırmak ya da hayal kırıklığına uğratmak isteyeceğim en son şey bile değilken yapmazdım bunu, inan bana. Amacımız aynı yani, sen ne istiyorsan ben de onu istiyorum.
Görüldü..
Serkan yazıyor..
Görüldü..
Serkan : Erdem..
Serkan : Ben galiba sana aşık olmak üzereyim, durdur beni.
**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDDİA -BXB
Teen Fiction!Tamamlandı! Erdem : Kızın yanındaki gözlüklü artist kim Erdem : Sevgilisi değildir umarım Erdem : Anam valla bana ters ters bakıyor, kesin anladı manitasını dikizlediğimi Erdem : Alper senin ağzına sıçayım Alper Alper : Manitası değil kardeşim...