On dört

13.4K 1K 454
                                    

"Nasıl, yakışıklı çıkıyor muyum?" Boğazımı temizleyip duruşumu dikleştirdim. "Bir de şöyle çek."

"Yeter artık Erdem, bin tane çektim işte hepsi de güzel." Elinde tuttuğu telefonumu zorla elime tutuştururken fazlasıyla bıkmış gibi duruyordu. "Ne günah işledim de senin gibi birini bana arkadaş diye verdi Allah acaba."

Gözlerimi kısıp ona ters ters baktığımda beni umursamadığını fark etmem sadece saniyelerimi almıştı.

En sonunda oflayıp omuz silkerek çektiği fotoğrafları incelemeye başladım. Hepsinde de çok yakışıklıydım. "Bir insan bu kadar mı fotojenik olur, arkadaş?"

"Ya sabır.." diye söylenen Şeyma'yı duymazdan gelmeyi tercih ettim.

Kıskanç çilli..

Tonlarca fotoğrafın arasından en çok hoşuma gidenini seçtim sosyal medyaya atmak için, ama nedense onun onayını almadan önce atmak içimden gelmemişti.

Galiba beni de kaybediyoruz arkadaşlar..

Erdem :

Erdem : Sence postluk mu hikayelik mi? (12:16)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erdem : Sence postluk mu hikayelik mi? (12:16)

"Yuh Erdem, sen bu hallere düşecek adam mıydın ya.." Daha önce hiç kimseye bir fotoğrafımı atıp iyi mi kötü mü diye sormamıştım!

Ben kendi kendime söylenirken cevap hemen anında gelmişti.

İddia : Kantinde misin? (12:16)

Erdem : Evet özlediysen gelip doya doya izleyebilirsin beni uzaktan

Erdem : Gel birlikte öğle yemeği yiyelim diyeceğim ama istemezsin

Görüldü..

"Bari soruma cevap verseydin.." diye mırıldandım istemsizce suratım asılırken. Acaba fotoğrafı çirkin bulduğu için mi konuyu değiştirmişti?

Kimin ne düşündüğünü umursamayan birisi olsam bile, onun onayını alamadığım için fotoğrafı paylaşamayacağımı biliyordum.

"Hala kim olduğunu bilmiyor musun?" Omzumun üzerimden kafasını sokmuş, mesajları okuyan Şeyma'yı ittirip telefonun ekranını kilitledim.

"Sana ne," diye homurdandım gözlerimi devirirken. Kim olduğunu bilmemek benim de canımı sıkıyordu ama Alper'in motoruna bu kadar yaklaşmışken riske gitmek istemiyordum.

Kimliğini öğrenmeye çalışsam zaman kaybederdim.

Hatta kim olduğunu bilmediğimi öğrense, belki de kız beni engellerdi çünkü benim ona aşık olduğumu düşündüğü için konuşuyordu benimle.

Belki de gerçekten aşık olmuş bile olabilirdim, güzel bir kız olmadığını öğrensem bile onunla konuşmaya devam edeceğimi biliyordum çünkü.

İDDİA -BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin