Erdem : Günaydın (08:45)
Görüldü..
Erdem : Napıyorsun? (08:59)
Görüldü..
Erdem : Okulda mısın? (09:04)
Görüldü..
Erdem : Cevap vermeyecek misin? (09:07)
Görüldü..
Erdem : Bana ikinci bir şans vereceğini söylemiştin dün gece (09:10)
Erdem : Vaz mı geçtin yani?
Görüldü..
Serkan yazıyor..
Serkan : Sana ikinci bir şans vereceğim demedim, güvenimi tekrar kazanabilmen için sana izin vereceğim dedim.
Serkan : Ne yaptığımı sorarak mı güvenimi tekrar kazanmayı planlıyorsun?
Erdem : Güvenini kazanabilmem için en azından birbirimizle konuşuyor olmamız gerekli değil mi?
Serkan : Hayır, değil.
Erdem : Nasıl yapacağım o zaman ben?
Serkan : Orasını da sen düşün Erdem, her şeyi de benden bekliyorsun.
Erdem : Ya Serkan ya
Erdem : Bak ağlarım
Serkan : Sen de iyi alıştın tehditlere.
Erdem : Ne kadar kabasın
Erdem : İnsan der ki ağlama kıyamam falan
Serkan : Erdem şu an madur olan benim farkındaysan, benim ilgiye ihtiyacım var asıl.
Serkan : Sana kendini affettirmek için bir şans vermem bile bir mucizeyken üste çıkmaya çalışmıyorsundur umarım.
Erdem : Ne münasebet canım
Erdem : Ben sadece şaka yapıyordum
Erdem : Ben seninle çok güzel ilgilenirim ki hem
Serkan : İlgilen bakayım, biz de görelim marifetlerini.
Serkan : Şımart beni.
Görüldü..
**
"Okulda olup olmadığından bile emin değilsin, Erdem. Nerede arayacaksın ki onu?"
"Ben bulurum onu, sen sadece beni takip et," dedim kendime güvenen bir tavırla. Ders çıkış saatiydi, Serkan dersten çıkar çıkmaz ilk önce sigara içerdi ve şu an kafeteryanın hemen önünde sigara içtiğine emindim.
Yüzünü buruşturduğunda, Şeyma'nın bana bu konuda güvenmediğini anlasam da umursamadım. Şimdi bulursam görürdü o.
Kafeteryaya yaklaştığımızda aradığımı bulmuş olmanın verdiği rahatlamayla derin bir nefes aldım, tam da tahmin ettiğim gibi kapının önünde kız kardeşiyle birlikte sigara içiyordu.
Sevgilimi tanıyordum artık.
Gizem'in abisinin yanında sigara içebiliyor oluşu tuhafıma gitti. Benim tanıdığım kardeşler genelde abilerinden çekinirlerdi. Ki, abiler de kardeşlerinin sigara içmesini normal karşılamazlardı zaten.
Serkan'ın kız kardeşiyle bu kadar güzel anlaşıyor olması çok güzel bir şeydi.
Anlayabildiğim kadarıyla Gizem bugün geçtiği sunumunu anlatıyordu Serkan'a, dün yemekten sonra provasını yapmak istediği sunumu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDDİA -BXB
Teen Fiction!Tamamlandı! Erdem : Kızın yanındaki gözlüklü artist kim Erdem : Sevgilisi değildir umarım Erdem : Anam valla bana ters ters bakıyor, kesin anladı manitasını dikizlediğimi Erdem : Alper senin ağzına sıçayım Alper Alper : Manitası değil kardeşim...